Процедура закупівлі оголошена 19.01.2024 15:21. Дата останніх змін - 19.02.2024 14:30
Виконання поточного ремонту щодо заміни вікон та склопакетів -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-01-19-012420-a | |
ID | 3ede0756526f43c68f8f9cd4a14a8b1c |
Очікувана вартість закупівлі
95`830.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДСТУ EN 14351-1:2020 ДБН А.3.1-5:2016
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" | |
Очікувана вартість закупівлі | 95`830.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 958.30 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
19.01.24
Період уточнень
до 25.01.24
Подання пропозицій
до 30.01.24
Аукціон
31.01.24
Кваліфікація переможця
з 31.01.24
Пропозиції розглянуті
з 05.02.24
Завершена
19.02.24
22.01.2024, 22:02
питання
Загальне запитання щодо оголошення
На якій висоті потрібно проводити роботи с заміни вікон та склопакетів?
Якщо учасник є платником податку ПДВ, то чи буде додаватись ПДВ до пропозиції учасника при укладенні договору?
Наприклад переможна ціна складає 95830,00грн без ПДВ, чи буде укладений договір на суму 114996грн з ПДВ?
Якщо учасник є платником податку ПДВ, то чи буде додаватись ПДВ до пропозиції учасника при укладенні договору?
Наприклад переможна ціна складає 95830,00грн без ПДВ, чи буде укладений договір на суму 114996грн з ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.01.2024, 10:26)
Максимальна висота на якій потрібно буде виконувати роботи с заміни вікон та склопакетів – 6,1 м.
Якщо учасник є платником податку ПДВ, то договір буде укладатися на суму з ПДВ. Буде враховано, що сума ПДВ сплачується впродовж 10 робочих днів, наступних за днем надсилання Постачальником у спосіб, визначений Договором, Покупцю квитанцій про реєстрацію податкових накладних, виписаних за всіма операціями з постачання Продукції.
Якщо учасник є платником податку ПДВ, то договір буде укладатися на суму з ПДВ. Буде враховано, що сума ПДВ сплачується впродовж 10 робочих днів, наступних за днем надсилання Постачальником у спосіб, визначений Договором, Покупцю квитанцій про реєстрацію податкових накладних, виписаних за всіма операціями з постачання Продукції.