Процедура закупівлі оголошена 19.12.2023 13:55. Дата останніх змін - 10.01.2024 11:26
Бланки -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-12-19-011986-a | |
| ID | d11bd2ad22b948c2884ed8690d5db318 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-12-19-004462-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`405`313.31 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
на потребу 2024 року
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`405`313.31 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.12.23
Період уточнень
до 27.12.23
Період оскаржень
до 27.12.23
Подання пропозицій
до 30.12.23
Кваліфікація переможця
з 30.12.23
Пропозиції розглянуті
з 01.01.24
Завершена
10.01.24
20.12.2023, 11:56. ID: UA-2023-12-19-011986-a.a1
Вимога (Скарга)
До умов територіального розміщення виконавця.
Вимога щодо територіального розміщення виконавця у м. Лубни є дискримінаційною, так як позбавляє змоги прийняти участь в тендері інших учасників в той час, як сума тендеру явно завищена. Реальна сума по даній заявці не більше ніж триста тисяч.
Шановний Учасник.
Зверніть увагу! ЗУ Про закупівлі надає право Замовнику визначати предмет закупівлі, з однієї або ряда дій (товарів, робіт, послуг) , в сукупності яких Замовник отримує послугу (товар), що відповідає предмету закупівлі. Дана вимога не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі". На території міста наявна не одна друкарня, яка спроможна виконати дане замовлення. Зміна місця розташування друкарні (за межами міста Лубни) призведе до погіршення налагодженої роботи колективу лікарні. В зв'язку з чималим переліком необхідних бланків та кількістю персоналу який безпосередньо задіяний до формування замовлень (близько 15-ти працівників) та внесенню коректив до рознарядки (відповідальні особи фізично звертаються до друкарні).
Крім того, замовником для оцінки вартості предмета закупівлі, здійснена оцінка потенційної вартості шляхом запиту комерційних пропозицій.
Зверніть увагу! ЗУ Про закупівлі надає право Замовнику визначати предмет закупівлі, з однієї або ряда дій (товарів, робіт, послуг) , в сукупності яких Замовник отримує послугу (товар), що відповідає предмету закупівлі. Дана вимога не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі". На території міста наявна не одна друкарня, яка спроможна виконати дане замовлення. Зміна місця розташування друкарні (за межами міста Лубни) призведе до погіршення налагодженої роботи колективу лікарні. В зв'язку з чималим переліком необхідних бланків та кількістю персоналу який безпосередньо задіяний до формування замовлень (близько 15-ти працівників) та внесенню коректив до рознарядки (відповідальні особи фізично звертаються до друкарні).
Крім того, замовником для оцінки вартості предмета закупівлі, здійснена оцінка потенційної вартості шляхом запиту комерційних пропозицій.
Відповідь замовника: 22.12.2023 11:22
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена