Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2023 08:57. Дата останніх змін - 15.01.2024 13:36

Збалансований сухий корм для малих, середніх та великих порід собак -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-19-001172-a  
ID fe04883a03164b3eb847b2d8f4208355  
Загальна очікувана вартість закупівлі
160`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 160`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
19.12.23
Період уточнень
до 24.12.23
Період оскаржень
до 24.12.23
Подання пропозицій
до 27.12.23
Кваліфікація переможця
з 27.12.23
Пропозиції розглянуті
з 01.01.24
Завершена
15.01.24
20.12.2023, 21:36
Зразок товару
Загальне запитання щодо оголошення
За пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
У період дії правового режиму воєнного стану, згідно з абзацом 1 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Виходячи зі змісту цих норм, частиною тендерної пропозиції будуть вважатися інформація та документи, завантажені в електронній системі конкретної закупівлі та у визначені строки. Тобто все інше поза межами електронної системи та поза межами строків подання пропозиції не буде вважатися частиною тендерної пропозиції.
Крім того, як за частиною 13 статті 29 Закону, так і за абзацом 4 пункту 38 Особливостей замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Тому постають запитання:
• чи правомірна вимога замовника до учасника надати зразок товару?
• чи правомірним буде відхилення, якщо учасник зразка не надав?
Пропонуємо Вам розглянути позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) за схожими питаннями оскарження.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-005360-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-01-001915-a
Тобто умова закупівлі щодо витребування зразків запропонованого товару не відповідає нормам законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення закупівель чи навіть нормі частини 13 статті 29 Закону та абзацу 4 пункту 38 Особливостей. У свою чергу, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника в ситуації, коли подібна умова ставилась до учасника, але ним не виконана.
Виходить, що ви встановили невідповідності умов тендерної документації нормам закупівельного законодавства, в тому числі якщо вони є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Ви можете запросити надати фото упаковки товару та не створювати штучних перешкод
Просимо внести відповідні зміни до ТД в вигляді виключення частини про надання зразку.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.12.2023, 10:59)
Ваше зауваження взято до уваги