Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.12.2023 20:27. Дата останніх змін - 21.12.2023 11:00

Лист сталевий холоднокатаний

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-15-021164-a  
ID 4221df87242c47c389503097fbc9c2d0  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-12-15-010730-b  
Очікувана вартість закупівлі
500`041.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Розрахунок кожну окремо поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100% вартості такої партії Товару, упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати поставки цієї партії Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Поставка Товару 1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Київська область, місто Біла Церква. 2. Кінцевий строк поставки Товару: 25 грудня 2023 рік. 3. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 4. Поставка партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 календарних днів з дати одержання відповідної заявки Замовника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА  
Очікувана вартість закупівлі 500`041.40 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
15.12.23
Подання пропозицій
до 20.12.23
Кваліфікація переможця
з 20.12.23
Пропозиції розглянуті
з 20.12.23
Завершена
21.12.23

Специфікація закупівлі

1)
Листи сталеві холоднокатані
Класифікація за ДК 021:2015: 14620000-3 - Сплави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2023
Умови поставки: 1. Розрахунок кожну окремо поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100% вартості такої партії Товару, упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати поставки цієї партії Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Поставка Товару 1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Київська область, місто Біла Церква. 2. Кінцевий строк поставки Товару: 25 грудня 2023 рік. 3. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 4. Поставка партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 календарних днів з дати одержання відповідної заявки Замовника.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10370 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
договір маркет ЛИСТ СТАЛЕВИЙ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.12.2023 20:26
Версія документу від: 15.12.2023 20:26
ID: 02e759131e354ead9af10f65e3b75e13
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.12.2023 20:27
Версія документу від: 15.12.2023 20:27
ID: 394b9220610b4773a5ef511e62b27454

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Листи сталеві холоднокатані
Критерій відноситься до предмету закупівлі Листи сталеві холоднокатані
Технічні характеристики
Матеріал: сталь
Марка матеріалу: 08кп
Товщина Очікуване значення: 0.6 Міліметр
Довжина Очікуване значення: 2000 Міліметр
Ширина Очікуване значення: 1000 Міліметр
Відповідність стандарту: ДСТУ 8971

Дати та строки

Дата публікації 15.12.2023 20:27  
Початок періоду прийому пропозицій 15.12.2023 20:27  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.12.2023 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08167863  
Юридична адреса 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 20.12.2023 00:04
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
ID: 0897f15fd9944cd98cad34034fe54a4f
495`271.20
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
495`271.20
Гривня з ПДВ
Переможець
20.12.2023 09:06

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 37941143
495`271.20
Гривня з ПДВ
20.12.2023
09:06

Укладені договори

Номер договору
745
Дата підписання
21.12.2023
Дата початку дії
21.12.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
495`271.20 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
412`726.00 Гривня