Процедура закупівлі оголошена 11.12.2023 17:23. Дата останніх змін - 21.01.2024 00:04
ЦЗВ-23Т_649_ВО: Станція киснева модульна у складі: гвинтовий та безмасляний компресор, циклонний сепаратор, холодильний осушувач, система керування, ресивер повітря та кисню, заправна рампа на 10 балонів (42120000-6 Насоси та компресори) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-12-11-020116-a | |
| ID | e0f23e77dce9444290d869f149cec06e | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-12-11-010612-c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
32`172`896.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 32`172`896.50 Гривня (без ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 321`728.96 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
11.12.23
Період уточнень
до 22.12.23
Період оскаржень
до 22.12.23
Подання пропозицій
до 25.12.23
Аукціон
26.12.23
Кваліфікація переможця
з 26.12.23
Пропозиції розглянуті
з 15.01.24
Закупівля не відбулась
21.01.24
12.12.2023, 17:22. ID: UA-2023-12-11-020116-a.a1
Вимога (Скарга)
terms
Words
1.4.4 The term of delivery of goods within 30 (thirty) calendar days from the moment the customer provides a written order, but no later than 12/31/2024
Must be replaced with words
1.4.4 As per written order, mutually agreed between buyer and seller, but no later than 12/31/2024
I believe you understand that this equipment is not laying on the shelf in some supermarket. It must be manufactured.
Make amendment or we cannot help.
1.4.4 The term of delivery of goods within 30 (thirty) calendar days from the moment the customer provides a written order, but no later than 12/31/2024
Must be replaced with words
1.4.4 As per written order, mutually agreed between buyer and seller, but no later than 12/31/2024
I believe you understand that this equipment is not laying on the shelf in some supermarket. It must be manufactured.
Make amendment or we cannot help.
Шановний учасник! Замовник розгляне вашу вимогу та, у випадку доцільності, внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 15.12.2023 15:12
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.12.2023, 12:16. ID: UA-2023-12-11-020116-a.b2
Вимога (Скарга)
щодо подовження строку подачі тендерних пропозицій
шановний, Замовник! наша компанія має можливість прийняти участь в даному тендері, але так як продукція не є типовою, і для того щоб якісно підібрати і пропрацювати комплект поставки згідно вимог Замовника, щоб підготувати вичерпний пакет документів з урахуванням всіх пунктів зазначених в тендерній документації потрібно більше часу. Просимо Вас продовжити строк подачі тендерних пропозицій на 7 календарних днів.
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 15.12.2023 15:40
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
13.12.2023, 14:34. ID: UA-2023-12-11-020116-a.c3
Вимога (Скарга)
Стосовно термінів поставки
Шановний, Замовник!
За умовами тендерної документації термін постаки вказаний «протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2024».
Враховуючи технічні вимоги та факт, що предметом закупівлі є унікальна, спеціалізована та високотехнологічна продукція, термін виготовлення якої становить не менше 90 днів, вважаємо, що умови тендерної документації з терміном поставки «протягом 30 (тридцяти) календарних днів» мають дискримінаційний характер та не створюють умов для добросовісної конкуренції. Замовнику чітко відомо, що термін поставки 30 календарних днів є нереальним, адже жоден завод виробник в світі не може здійснити виробництво продукції такої складності та технологічності в такий короткий термін. Відповідно дії Замовника мають дискримінаційний характер, адже такі терміни поставки може виконати лише той учасник, який вже має в наявності дану продукцію.
Звертаємо увагу наприклад на вимоги до контейнеру, а саме:
1. утеплення
2. освітлення (внутрішнє робоче і резервне, зовнішнє)
3. примусову автоматичну приточно-витяжною вентиляцію
4. автоматичну електричну систему обігріву з термостатами з підтримуванням температури
5. систему зливу конденсату
6. електрошафу
7. пожежну сигналізацію
Лише вимоги до контейнеру вказують на неможливість здійснити поставку продукції в термін 30 календарних днів
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», та такими принципами як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та добросовісна конкуренція серед учасників – вимагаємо внести зміни до тендерної документації пункт 1.4.4 Розділу І тендерної документації, а саме змінити строки поставки на 90 календарних днів. В противному випадку ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України для забезпечення прозорості закупівлі, створення умов для добросовісної конкуренції та забезпечення недискримінації учасників.
За умовами тендерної документації термін постаки вказаний «протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2024».
Враховуючи технічні вимоги та факт, що предметом закупівлі є унікальна, спеціалізована та високотехнологічна продукція, термін виготовлення якої становить не менше 90 днів, вважаємо, що умови тендерної документації з терміном поставки «протягом 30 (тридцяти) календарних днів» мають дискримінаційний характер та не створюють умов для добросовісної конкуренції. Замовнику чітко відомо, що термін поставки 30 календарних днів є нереальним, адже жоден завод виробник в світі не може здійснити виробництво продукції такої складності та технологічності в такий короткий термін. Відповідно дії Замовника мають дискримінаційний характер, адже такі терміни поставки може виконати лише той учасник, який вже має в наявності дану продукцію.
Звертаємо увагу наприклад на вимоги до контейнеру, а саме:
1. утеплення
2. освітлення (внутрішнє робоче і резервне, зовнішнє)
3. примусову автоматичну приточно-витяжною вентиляцію
4. автоматичну електричну систему обігріву з термостатами з підтримуванням температури
5. систему зливу конденсату
6. електрошафу
7. пожежну сигналізацію
Лише вимоги до контейнеру вказують на неможливість здійснити поставку продукції в термін 30 календарних днів
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», та такими принципами як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та добросовісна конкуренція серед учасників – вимагаємо внести зміни до тендерної документації пункт 1.4.4 Розділу І тендерної документації, а саме змінити строки поставки на 90 календарних днів. В противному випадку ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України для забезпечення прозорості закупівлі, створення умов для добросовісної конкуренції та забезпечення недискримінації учасників.
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 15.12.2023 15:40
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
13.12.2023, 15:06. ID: UA-2023-12-11-020116-a.c4
Вимога (Скарга)
Аналогічні договори
Відповідно до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю вказано, що
«Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).»
Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі відповідно до Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідає коду «42120000-6 Насоси та компресори», керуючись цим просимо внести зміни до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, а саме зазначити, що «Під аналогічним договором слід розуміти договір аналогічний за кодом Єдиного закупівельного словника або договір на постачання продукції яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).»
«Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).»
Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі відповідно до Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідає коду «42120000-6 Насоси та компресори», керуючись цим просимо внести зміни до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, а саме зазначити, що «Під аналогічним договором слід розуміти договір аналогічний за кодом Єдиного закупівельного словника або договір на постачання продукції яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).»
Шановний учасник! Замовник не вважає за доцільне вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідь замовника: 15.12.2023 15:11
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
14.12.2023, 19:23. ID: UA-2023-12-11-020116-a.c5
Вимога (Скарга)
delivery
You were OBLIGED BY LAW to answer to our demand within 3 days. You fail. Please answer and extend deadline for 3 days correspondingly.
Шановний учасник! Замовник розгляне вашу вимогу та, у випадку доцільності, внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 15.12.2023 15:14
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
17.12.2023, 13:32. ID: UA-2023-12-11-020116-a.a6
Вимога (Скарга)
Забезпечення 1,2 млн. грн.
Шановний Замовник!
Наша компанія - офіційний представник виробника.
- в найкоротші строки можемо поставити обладнання, яке повністю відповідає заявленим вимогам та має конкурентну ціну;
- маємо досвід в поставці аналогічного обладнання;
- маємо Українські та Європейські сертифікати якості на обладнання.
Єдиний критерій, який визиває в нас занепокоєння, це Договірне забезпечення у розмірі 4% від вартості договору про закупівлю. Це становить 1 286 915,86 грн.
Така умова значно звужує конкуренцію в цій закупівлі, а також несе значне навантаження на учасників закупівлі.
Просимо скасувати забезпечення Договору 1 286 915,86 грн., оскільки в самому Договорі вже прописані санкції щодо невиконання умов Договору і ці санкції значно перевищують Договірне забезпечення, а саме:
1. п.п. 9.3.2. 20% = 6 Млн. 434 тис. грн
2. п.п. 9.3.1. 15% = 4 Млн. 825 тис. грн
3. 0.1% в день = 32 тис грн. в день.
4. Тощо.
Наша компанія - офіційний представник виробника.
- в найкоротші строки можемо поставити обладнання, яке повністю відповідає заявленим вимогам та має конкурентну ціну;
- маємо досвід в поставці аналогічного обладнання;
- маємо Українські та Європейські сертифікати якості на обладнання.
Єдиний критерій, який визиває в нас занепокоєння, це Договірне забезпечення у розмірі 4% від вартості договору про закупівлю. Це становить 1 286 915,86 грн.
Така умова значно звужує конкуренцію в цій закупівлі, а також несе значне навантаження на учасників закупівлі.
Просимо скасувати забезпечення Договору 1 286 915,86 грн., оскільки в самому Договорі вже прописані санкції щодо невиконання умов Договору і ці санкції значно перевищують Договірне забезпечення, а саме:
1. п.п. 9.3.2. 20% = 6 Млн. 434 тис. грн
2. п.п. 9.3.1. 15% = 4 Млн. 825 тис. грн
3. 0.1% в день = 32 тис грн. в день.
4. Тощо.
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації
Відповідь замовника: 19.12.2023 14:51
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
20.12.2023, 15:51. ID: UA-2023-12-11-020116-a.c7
Вимога (Скарга)
closing
Dear Ms. Zhezhko,
It is good that you followed our request for extension of delivery time. Before that this tender was even not considerable. But how did you extend the closing time? For 2 days? Please imagine:
- today we will translate your materials and will send to the factory;
- tomorrow the factory technical and legal departments will drop all their current work and concentrate on your small tender;
- on Friday the factory will form the price.
If price will be workable, when they have to prepare documents? And open BG? At the weekend? Do you really believe that your tender is so much motivating?
What's the reason to set so tight frames if anyway delivery is required within a year??? Or you want to go to X-Mas vacation? No problem, set closing after new year.
Frankly, the style of UZ is reminding a cutting of the dog's tail in portions. Why not to set normal, workable terms from the beginning?
DEMAND: To extend the deadline for closing AT LEAST till 31.12.2023 or later. Without that nobody can offer realistically. At least not our associated factory.
Merry X-Mas!
It is good that you followed our request for extension of delivery time. Before that this tender was even not considerable. But how did you extend the closing time? For 2 days? Please imagine:
- today we will translate your materials and will send to the factory;
- tomorrow the factory technical and legal departments will drop all their current work and concentrate on your small tender;
- on Friday the factory will form the price.
If price will be workable, when they have to prepare documents? And open BG? At the weekend? Do you really believe that your tender is so much motivating?
What's the reason to set so tight frames if anyway delivery is required within a year??? Or you want to go to X-Mas vacation? No problem, set closing after new year.
Frankly, the style of UZ is reminding a cutting of the dog's tail in portions. Why not to set normal, workable terms from the beginning?
DEMAND: To extend the deadline for closing AT LEAST till 31.12.2023 or later. Without that nobody can offer realistically. At least not our associated factory.
Merry X-Mas!
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації
Відповідь замовника: 22.12.2023 14:12
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена