Процедура закупівлі оголошена 01.12.2023 17:10. Дата останніх змін - 08.12.2023 20:19
Бланки -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-12-01-015635-a | |
| ID | a9ca845f25e14e88b6955e1738cb3dc9 |
Очікувана вартість закупівлі
161`755.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А1065 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 161`755.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
01.12.23
Подання пропозицій
до 06.12.23
Кваліфікація переможця
з 06.12.23
Пропозиції розглянуті
з 07.12.23
Завершена
08.12.23