Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 19.12.2023 15:36. Дата останього редагування моніторингу 25.02.2025 10:36

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-12-19-000026  
ID ef5ca7a6c9e34e868c8fe4a2cb056445  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
19.12.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПМП «Міраж» встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, надання відповіді на звернення учасників, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 09.01.2024 16:17  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання відповіді на звернення учасників; внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.11.2023 № 6, зі змінами внесеними рішенням уповноваженої особи від 11.11.2023 № 1 (далі – Тендерна документація); відповіді Замовника на звернення учасників; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного малого підприємства «Міраж» (далі – ПМП «Міраж»); протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи Замовника від 20.11.2023 № 2; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду на виконання будівельних робіт від 27.11.2023 № 168 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору від 21.12.2023 та від 01.01.2024; додаткові угоди до Договору про закупівлю від 20.12.2023 № 2 та від 28.12.2023 № 3; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Так, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Абзацом третім пункту 49 Особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, абзацом четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Замовник в пункті 2 «Строк укладання договору» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначив наступне: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Зважаючи на вищезазначене, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Тендерна документація містить інформацію, яка не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого пункту 49 Особливостей в частині строку укладання договору про закупівлю. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Згідно пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації переможець процедури закупівлі, для підтвердження відсутності підстав, встановлених підпунктами 6 і 12 пункту 47 Особливостей, повинен надати: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію». Переможцем процедури закупівлі ПМП «Міраж» у складі тендерної пропозиції надано довідку серії ІІА № 2081710 в якій зазначено, що Іванченко Іван Сергійович за станом на 05.10.2020 до кримінальної відповідальності не притягався, тобто видану за 3 роки до дня проведення процедури закупівлі. Так, надання фізичним особам довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, здійснювалося відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29.11.2016 № 1256, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890. Проте, вищезазначений наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 30.03.2022 № 207, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. за № 425/37761. Так, згідно пункту 2 Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. за № 425/37761: «Інформаційно-аналітична система «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» - це структурована автоматизована база даних, яка використовується для збирання, зберігання, обліку, пошуку, узагальнення, захисту, перевірки достовірності відомостей, перетворення та відображення інформації, забезпечення доступу до даних про притягнення особи до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України». Таким чином, довідка про відсутність кримінальної відповідальності серії ІІА № 2081710, надана переможцем процедури закупівлі ПМП «Міраж» у складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам Тендерної документації щодо способу документального підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищенаведене, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПМП «Міраж» у зв’язку з тим, що останній, як переможець процедури закупівлі, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, та уклав з цим учасником договір підряду на виконання будівельних робіт від 27.11.2023 № 168.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 09.01.2024 16:17  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ були здійснені заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме з уповноваженою особою була проведена робота щодо аналізу тендерної документації на предмет можливих невідповідностей умов тендерної документації законодавству з публічних закупівель, в тому числі тих, що викладені у висновку, та недопущення в подальшому аналогічних невідповідностей. Також буде відкорегована тендерна документація відповідно до норм чинного законодавства.  
Дата редагування  
Дата створення 10.01.2024 21:31  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.11.2023 № 107-З Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2023-11-06-012098-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 листопада 2023 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.12.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 19.12.2023 00:00  
Дата публікації 19.12.2023 16:46  
Дата створення 19.12.2023 16:46  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168670  
Адреса організації Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 065-88-20
nedbaylo128@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168670  
Адреса організації Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 065-88-20
i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 19.12.2023 16:46 - 10.01.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 09.01.2024 16:17 - 24.01.2024 00:00