Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.11.2023 08:33. Дата останніх змін - 09.11.2023 12:11

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492, 1 кг -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-31-007207-a  
ID 0a5b65c515114174a9438ee353bf64b7  
Очікувана вартість закупівлі
54`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Олія соняшникова рафінована:Прозорість: прозора без осаду, смак та запах: притаманні олії соняшниковій без стороннього запаху, присмаку та гіркоти; колір: від світло-жовтого до прозорого. Тара-не більше 5 л.ДСТУ 4492:2017 Товар має постачатися за заявками та на адресу Замовника, не менше 2 (двох) разів на місяць і підтверджуватися документами, що засвідчують якість та безпечність продукту. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 90% загального терміну зберігання. 2. Товар повинен відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів (видатковими накладними, посвідчення про якість або сертифікат відповідності, або декларація виробника). При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин. 3. Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті Учасника, що призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування, що є предметом закупівлі. Учасник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. 4. Товар, що є предметом даної закупівлі, повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 5. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Забороняється введення в обіг фальсифікованої продукції. 6. Учасник при постачанні товару, що є предметом даної закупівлі, повинен дотримуватись норм Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». 7. Учасник при поставці товару надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: 7.1. документ про відповідність – декларація (зокрема декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (зокрема сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 54`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
01.11.23
Подання пропозицій
до 04.11.23
Кваліфікація переможця
з 04.11.23
Пропозиції розглянуті
з 06.11.23
Завершена
09.11.23
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня