Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.10.2023 23:34. Дата останніх змін - 14.11.2023 15:31

Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя, креслярське приладдя, дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, тощо) (за ДК 021:2015: код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-26-015650-a  
ID 291db5cadc404c3d97652a3f1071003c  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-10-26-007556-c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
300`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 300`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 6`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.10.23
Період уточнень
до 31.10.23
Період оскаржень
до 31.10.23
Подання пропозицій
до 03.11.23
Кваліфікація переможця
з 03.11.23
Пропозиції розглянуті
з 03.11.23
Завершена
14.11.23

Специфікація закупівлі

Лот №1. Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя, креслярське приладдя, дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, тощо) (за ДК 021:2015: код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 300`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`000.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 6`000.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата проводиться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної, виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 120 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Сегрегатор (папка-реєстратор 5 см.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
2)
Сегрегатор (папка-реєстратор 7 см.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
3)
Папка на 2 кільця А4 пластик
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штуки
4)
Файл А4 50 мікр.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2400 штуки
5)
Файл А4 30 мікр.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 штуки
6)
Файл А4 100 мікр.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 штуки
7)
Ручка кулькова (синя) Schneider Tops 505F/або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штуки
8)
Ручка кулькова (синя) Fiair TRA-MILE/ або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 90 штуки
9)
Ручка кулькова (червона) Fiair TRA-MILE/ або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штуки
10)
Ручка кулькова (чорна) Fiair TRA-MILE/ або еквівалент
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штуки
11)
Куточок А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штуки
12)
Книга канцелярська 96 арк. (кліт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штуки
13)
Коректор (штрих пензлик на водяній основі)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 33 штуки
14)
Клей ПВА 200 гр. з супер ковпачком
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штуки
15)
Клей-олівець 36 гр.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штуки
16)
Скоби №10
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штуки
17)
Скоби №24
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
18)
Скріпка 28 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 130 штуки
19)
Скріпка 78 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
20)
Олівець графітовий з гумкою
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 90 штуки
21)
Маркер (жовтий)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
22)
Маркер (зелений)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
23)
Маркер (рожевий)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
24)
Блок ліпкий 12х45/25х5 пласт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штуки
25)
Папір д/нотаток 85х85 400 арк.(н/клеяна)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 штуки
26)
Фарба штемпельна (синя)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
27)
Затиск 51 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штуки
28)
Затиск 41 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штуки
29)
Затиск 25 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штуки
30)
Папір для друку (в пачці 500 аркушів)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, 3й поверх
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 760 пачка

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток 1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 23:35
Версія документу від: 26.10.2023 23:35
ID: 262b5b6e1b864303ae5cf39bb53e9bf1
Нетипізований документ
Додаток 2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 23:35
Версія документу від: 26.10.2023 23:35
ID: 7d78d74d60334725b0ae7f0879d6407a
Нетипізований документ
Додаток 3.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 23:35
Версія документу від: 26.10.2023 23:35
ID: e5b4f9c3f9e140248c801bfcd73353d5
Нетипізований документ
Додаток 4.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 23:35
Версія документу від: 26.10.2023 23:35
ID: dccb0be2b53243028442b5e88f4e947e
Нетипізований документ
Додаток 5.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 23:35
Версія документу від: 26.10.2023 23:35
ID: 8f8cf3f73678477b8a25d907a8a4af2d
Нетипізований документ
Додаток 6.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 23:35
Версія документу від: 26.10.2023 23:35
ID: ec13fd9da91d40ef95c3a5990ff09e35
Тендерна документація
ТД канцтовари департамента 300 тис.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 23:35
Версія документу від: 26.10.2023 23:35
ID: f99ea73589cf4db18a80a6a79b89d9ae
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 23:40
Версія документу від: 26.10.2023 23:40
ID: f611e42ca7a4495c9c28414bf813fb2a

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Офісне устаткування та приладдя різне (о
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6 000 гривень (шість тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: страхова гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: o дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; o назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі страхової гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Страхова гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання) в страховій гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). Пункт 3 форми гарантії (Додаток 6 до тендерної документації) містить наступне зазначення «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)….» отже, строк сплатити бенефіціару суми гарантії зазначається в робочих або банківських днях в залежності від гаранта: у робочих днях - якщо гарантом виступає страхова організація, у банківських днях - якщо гарантом виступає банк. До файлу гарантії обов’язково надаються: - ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом та лист в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, який підтверджує наявність діючої ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків (даний лист повинен бути адресованим на ім’я бенефіціара (вигододобувача /замовника). - свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. - програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі (або оголошення про проведення відбору/оголошення про проведення спрощеної закупівлі/ відкритих торгів з особливостями тощо), яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження, обов’язково містити: страхові ризики, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі»; порядок та умови виплати страхового відшкодування, де також зазначено про те, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара (або вигодонабувача /замовника) не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. - лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків; Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом. Здійснення страхового платежу згідно договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради Місцезнаходження Замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кам`янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, тел. 0569-55-40-61 Код ЄДРПОУ: 34827358, МФО 820172 р/р UA138201720355129051027035312 Банк Замовника: в ДКСУ м. Київ. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі (застереження щодо не повернення тендерного забезпечення): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.10.2023

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 31.10.2023 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 26.10.2023 23:34  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.11.2023 11:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 34827358  
Юридична адреса 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вулиця Героїв Рятувальників, будинок 14  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 03.11.2023 11:02
Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя, креслярське приладдя, дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, тощо) (за ДК 021:2015: код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
297`980.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя, креслярське приладдя, дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, тощо) (за ДК 021:2015: код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
297`980.00
Гривня з ПДВ
Переможець
03.11.2023 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя, креслярське приладдя, дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, тощо) (за ДК 021:2015: код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП "КУБАНОВА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА"
Код ЄДРПОУ: 2415809941
297`980.00
Гривня з ПДВ
03.11.2023
15:28

Укладені договори

Офісне устаткування та приладдя різне (офісне приладдя, креслярське приладдя, дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, тощо) (за ДК 021:2015: код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору
399-23
Дата підписання
13.11.2023
Дата початку дії
13.11.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
297`980.00 Гривня без ПДВ