Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.10.2023 16:50. Дата останніх змін - 03.11.2023 10:08

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-23-014839-a  
ID 8e23d83c12a048d9b4b6708bbb80cc60  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-10-23-005111-b  
Очікувана вартість закупівлі
12`506.25 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

930712-30190000-501919-40996564 Спосіб поставки товару: поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника: вул. М. Грушевського, буд.2, с.Глибочиця Житомирського району Житомирської області. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 30 листопада 2023 року; умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами); інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції" . Учасники при поданні пропозиції повинні враховувати норми Закону України від 15.04.2014 № 1207- VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Окрім того учасники повинні враховувати, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області  
Очікувана вартість закупівлі 12`506.25 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.10.23
Подання пропозицій
до 27.10.23
Кваліфікація переможця
з 27.10.23
Пропозиції розглянуті
з 30.10.23
Завершена
03.11.23

Специфікація закупівлі

1)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: 930712-30190000-501919-40996564 Спосіб поставки товару: поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника: вул. М. Грушевського, буд.2, с.Глибочиця Житомирського району Житомирської області. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 30 листопада 2023 року; умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами); інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції" . Учасники при поданні пропозиції повинні враховувати норми Закону України від 15.04.2014 № 1207- VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Окрім того учасники повинні враховувати, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 75 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.10.2023 16:48
Версія документу від: 23.10.2023 16:48
ID: 54dbfcab1e5c49b28e9ad6ab7ef9ac00
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.10.2023 16:50
Версія документу від: 23.10.2023 16:50
ID: dac51bd3e5484c9fab1cc363a3962ca6

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%,
Технічні характеристики
Recycling (з вторинной сировини) : ні
Колір: білий
Кількість аркушів від: 500 - 500
Непрозорість від: 92 - 98
Товщина від: 105 - 110
Білизна CIE від: 161 - 170
Щільність паперу від: 80 - 80
Формат: a4 (210х297 мм)

Дати та строки

Дата публікації 23.10.2023 16:50  
Початок періоду прийому пропозицій 23.10.2023 16:50  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.10.2023 12:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04348289  
Юридична адреса 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 27.10.2023 12:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"
ID: f9993ee07e7e44f39f6d7b99bbabd609
10`271.25
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "ВКФ "ВВ"
ID: 7a6e009b1919469096b9c6ce385b86c6
9`711.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
9`585.00
Гривня з ПДВ
Переможець
30.10.2023 09:48
2
9`711.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
10`271.25
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Код ЄДРПОУ: 43977041
9`585.00
Гривня з ПДВ
30.10.2023
09:48

Укладені договори

Номер договору
206
Дата підписання
02.11.2023
Дата початку дії
02.11.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
9`585.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
7`987.50 Гривня