Процедура закупівлі оголошена 19.10.2023 02:28. Дата останніх змін - 14.11.2023 01:06
Медикаменти, за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Сальбутамол, аерозоль для інгаляцій, дозований, 100 мкг/дозу, 200 доз; Магнію сульфату 5 мл № 10; Аміаку розчин для зовнішнього застосування, 10 % по 40 мл у флаконах; Дротаверин 40 мг, таблетки №30; Вугілля активоване таблетки по 0,25 г №10; Лінкоміцин розчин для ін'єкцій 300 мг/мл по 2 мл №10; Плазмовен розчин для інфузій по 500 мл; Кофеїну-бензоат натрію, таблетки по 200 мг №10)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-10-19-000026-a | |
| ID | db7ab3736b0948d1908a7a736fa6dd9f | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-10-17-006260-c |
Очікувана вартість закупівлі
9`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 9`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.10.23
Подання пропозицій
до 24.10.23
Кваліфікація переможця
з 24.10.23
Пропозиції розглянуті
з 06.11.23
Завершена
14.11.23
Специфікація закупівлі
| 1) |
Сальбутамол, аерозоль для інгаляцій, дозований, 100 мкг/дозу, 200 доз
Класифікація за ДК 021:2015: 33670000-7 - Лікарські засоби для лікування хвороб дихальної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штуки
|
| 2) |
Магнію сульфату 5 мл № 10
Класифікація за ДК 021:2015: 33620000-2 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
|
| 3) |
Аміаку розчин для зовнішнього застосування, 10 % по 40 мл у флаконах
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 Флакон
|
| 4) |
Дротаверин 40 мг, таблетки №30
Класифікація за ДК 021:2015: 33610000-9 - Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штуки
|
| 5) |
Вугілля активоване таблетки по 0,25 г №10
Класифікація за ДК 021:2015: 33610000-9 - Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 6) |
Лінкоміцин розчин для ін'єкцій 300 мг/мл по 2 мл №10
Класифікація за ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штуки
|
| 7) |
Плазмовен розчин для інфузій по 500 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
|
| 8) |
Кофеїну-бензоат натрію, таблетки по 200 мг №10
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Умови доставки та оплати: 1. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб Замовника за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації, згідно з попередньо наданими заявками Замовника (в строки три робочих дні після отримання заявки Замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого даним договором. 2. Місце поставки: 13300, Житомирська обл., м. Бердичів, провулок Перемоги, 4. 3. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений товар Замовник здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 4. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 5. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 9. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.10.2023 02:28
Версія документу від: 19.10.2023 02:28
ID: 3922d01617c845739c602f869753db58
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.10.2023 02:28
Версія документу від: 19.10.2023 02:28
ID: e78c902ac55f4f19a1270b12385a400e
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Сальбутамол, аерозоль для інгаляцій, дозований, 100 мкг/дозу, 200 доз
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ Очікуване значення: R03AC02
Класифікація згідно МНН Очікуване значення: Salbutamol
Форма випуску Очікуване значення: Аерозоль для інгаляцій
Доза діючої речовини, мкг/доза Очікуване значення: 100
Кількість доз Очікуване значення: 200
Кількість одиниць в упаковці Мінімальне значення: 1
Тип пакування Очікуване значення: Балон з дозуючим клапаном
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Магнію сульфату 5 мл № 10
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ: b05xa05
Класифікація згідно МНН: magnesium sulfate
Форма випуску: Розчин для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 250 мг/мл
Об'єм: 5 мл
Кількість одиниць в упаковці : 10
Тип пакування: Ампула
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Аміаку розчин для зовнішнього застосування, 10 % по 40 мл у флаконах
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ: r07ab
Класифікація згідно МНН: ammonia
Форма випуску: Розчин для зовнішнього застосування
Доза діючої речовини: 10 г/100 мл
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 1
Об'єм Очікуване значення: 40 мілілітр
Тип пакування: Флакон
|
|
Дротаверин 40 мг, таблетки №30
Технічні характеристики
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ Очікуване значення: А03АD02
Класифікація згідно МНН Очікуване значення: Drotaverine
Форма випуску Очікуване значення: Таблетки
Доза діючої речовини в кожній одиниці, мг Очікуване значення: 40
Об'єм Очікуване значення: Не нормується
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 30
Тип пакування Очікуване значення: Блістер
|
|
Вугілля активоване таблетки по 0,25 г №10
Технічні характеристики
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ Очікуване значення: A07BA01
Класифікація згідно МНН Очікуване значення: Medicinal charcoal
Форма випуску Очікуване значення: Таблетки
Об'єм Очікуване значення: Не нормується мілілітр
Кількість одиниць в упаковці Мінімальне значення: 10
Тип пакування Очікуване значення: Блістер
Доза діючої речовини в кожній одиниці Очікуване значення: 250 міліграм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінкоміцин розчин для ін'єкцій 300 мг/мл по 2 мл №10
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ: j01ff02
Класифікація згідно МНН: lincomycin
Форма випуску: Розчин для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 300 мг/мл
Кількість одиниць в упаковці : 10 штуки
Тип пакування: Ампула
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Плазмовен розчин для інфузій по 500 мл
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН: electrolytes
Класифікація згідно АТХ: b05bb01
Форма випуску: Розчин для інфузій
Тип пакування: Флакон
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 1 штуки
Об`єм Очікуване значення: 500 мілілітр
Магнію хлориду гексагідрату: 0.2 мг/мл
Калію хлориду: 0.3 мг/мл
Кальцію хлориду дигідрату: 0.37 мг/мл
Натрію хлориду: 6,8 мг/мл
Натрію ацетат: 3,27 мг/мл
Кислоти L-яблучної: 0,67 мг/мл
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кофеїну-бензоат натрію, таблетки по 200 мг №10
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ: n06bc01
Класифікація згідно МНН: caffeine and sodium benzoate
Форма випуску: Таблетки
Доза діючої речовини: 200 мг
Тип пакування: Блістер
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 10 штуки
|
Дати та строки
| Дата публікації | 19.10.2023 02:28 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 19.10.2023 02:28 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 24.10.2023 06:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03188458 |
| Юридична адреса | 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 24.10.2023 06:02
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Рудник Зінаїда Степанівна
Код ЄДРПОУ: 1433916706
9`000.00
Гривня з ПДВ
06.11.2023
16:08
Укладені договори
Номер договору
202
Дата підписання
13.11.2023
Дата початку дії
13.11.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
9`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
8`251.46 Гривня
