Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.10.2023 16:09. Дата останніх змін - 25.10.2023 15:02

Сир кисломолочний -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-013392-a  
ID ef30d3e7356442259468f5b663dcd36c  
Очікувана вартість закупівлі
35`659.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Сир кисломолочний жирність 9-10 % (для закладів дошкільної освіти Рожнятівської селищної ради) Консистенція та зовнішній вигляд – м’який, мазкий; допускається комкуватість. Смак і запах чистий, кисломолочний. Колір білий, з кремовим відтінком, рівномірний по всій масі. Пакування споживчої тари: - плівка пакувальна полімерна прозора та укладання в полімерні ящики багаторазового використання або ящики з гофрованого картону; - полімерні коробки, ємності герметично покритті полімерним комбінованим термосварним матеріалом з використанням захисного середовища, укладають у картонні лотки. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України. При постачанні товару обов’язково надаються супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність та якість. Запропонований товар повинен відповідати вимогам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та, що передбачені чинним законодавством, в тому числі Законам України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якість харчових продуктів», державних стандартів (технічних умов) і не містити ГМО, шкідливих або небезпечних добавок. Товар повинен бути свіжим, терміни та умови його зберігання не порушені. Упаковка товару повинна бути не пошкоджена. Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні товару несе Учасник. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт. Учасник гарантує зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил і мати санітарний паспорт та санітарну книжку водія (завірені копії подаються одноразово в бухгалтерію). Доставка та відвантаження товару здійснюється транспортом та за рахунок постачальника. Автомобіль повинен відповідати санітарним вимогам. Приймання товару проводиться з обов’язковим виконанням вхідного контролю та візуального огляду. У разі постачання Постачальником товару, який не відповідає якісним та технічним показникам Замовника і не пройшов вхідного контролю та візуального огляду такий товар Замовником не приймається і повертається Постачальнику. Товар, який був повернутий Замовником, як такий що не відповідає вимогам замовника Постачальник у термін до 2 год. 00 хв. замінює на відповідний товар згідно вимог Замовника. У разі не постачання товару (не постачання товару, не своєчасне постачання товару, не заміни товару при поверненні його Замовником, не своєчасну заміну товару при поверненні його Замовником) Замовником в односторонньому порядку складається акт невиконання умов договору Постачальником і повідомляється про це Постачальнику. При невиконанні Постачальником умов договору в кількості трьох разів Замовником в односторонньому порядку здійснюється розірвання угоди. Поставка товару здійснюється невеликими партіями у кількості згідно заявок за рахунок Постачальника, водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Постачальник отримує від Замовника усну заявку за телефоном про необхідний обсяг Товару і має здійснити поставку Товару Замовнику протягом двох днів з моменту отримання усної заявки від Замовника. Доставка товару здійснюється своєчасно без всяких відхилень за адресами закладів дошкільної освіти: 1. Рожнятівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Золота рибка» Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області - адреса: 77600, Івано-Франківська область, Калуський район смт. Рожнятів, вул. Січових Стрільців,64 2. Нижньострутинський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Журавлик» Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області- адреса: 77605, Івано-Франківська область, Калуський район, с. Сваричів, вул. Довга, 117. 3. Петранківський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Калинка» Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області- адреса 77635, Івано-Франківська область, Калуський район, с. Петранка, вул. Грушевського,12-А 4. Сваричівський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Колобок» Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області- адреса 77605, Івано-Франківська область, Калуський район, с. Сваричів, вул. Довга, 117 5.Вербівський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Вербівочка» Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області – адреса: 77634, Івано-Франківська область, Калуський район, с. Вербівка, вул. Грушевського ,11 Термін поставки: до 31.12.2023 року. Поставка товару повинна здійснюватися 2 рази на тиждень в робочі дні з 08-00 до 16:00 годин. Термін використання товару, що поставляється – не менше 90% від терміну, визначеного виробником. Порядок розрахунків: безготівковий згідно наданих постачальником накладної після поставки товару протягом 30 календарних днів після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області  
Очікувана вартість закупівлі 35`659.20 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
18.10.23
Подання пропозицій
до 21.10.23
Кваліфікація переможця
з 21.10.23
Пропозиції розглянуті
з 23.10.23
Завершена
25.10.23