Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.10.2023 10:42. Дата останніх змін - 19.10.2023 12:02

Шинка варено-копчена, свинина, сорт вищий, ДСТУ: 4668:2006; Грудинка варено-копчена, свинина, сорт вищий, ДСТУ:4668:2006; Ковбаса напівкопчена з свинини, яловичини, сорт вищий, ДСТУ 4435:2005; Сардельки з свинини, яловичини, сорт вищий, ДСТУ 4436:2005 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-16-002662-a  
ID 5e9be16e3f29452486c07101f7a6f415  
Очікувана вартість закупівлі
1`236`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Шинка варено-копчена, свинина, сорт вищий, ДСТУ: 4668:2006; Грудинка варено-копчена, свинина, сорт вищий, ДСТУ:4668:2006; Ковбаса напівкопчена з свинини, яловичини, сорт вищий, ДСТУ 4435:2005; Сардельки з свинини, яловичини, сорт вищий, ДСТУ 4436:2005 повинні відповідати технічним (якісним) характеристикам вказаних Замовником в Додатку №2 до Проекту договору про закупівлю (додаються окремим файлом). 2. При поставці Постачальник обов’язково повинен надати наступні документи що підтверджують якість та походження товару: декларація виробника (якісне посвідчення) та експертний висновок (протокол досліджень) на кожну номенклатурну позицію товару та партію товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає. 3. Поставка товару:Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар, протягом 5 (п’яти) днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Поставка повної кількості за договором товару має бути завершена до 25 грудня 2023 року. (Орієнтовно поставка один раз на місяць з моменту підписання договору). 4. Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів (партії товару) та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної. 5. Постачальник під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 9971  
Очікувана вартість закупівлі 1`236`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
16.10.23
Подання пропозицій
до 19.10.23
Закупівля не відбулась
19.10.23
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня