Процедура закупівлі оголошена 14.10.2023 21:01. Дата останніх змін - 09.11.2023 22:44
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-10-14-000517-a | |
| ID | 84a07aa73db44b4ba8db674e43729b73 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
345`085.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації. Склад послуг: 1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних. Вихідним даним для розробки робочої документації є: розроблена стадія «Проект», архітектурні плани в форматі dwg Робоча документація повинна містити структурні схеми, плани розміщення обладнання та прокладання комунікацій, схеми підключення, специфікацію. При виконанні робіт щодо предмету закупівлі Виконавець повинен передбачити в документації комплекс технічних засобів системи автоматичної пожежної сигналізації, що має модульну структуру побудови, розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечує контроль стану пожежних зон: «норма», «несправність», «пожежа», забезпечує раннє виявлення загорання в приміщеннях, видає сигнал на запуск системи оповіщування та іншого інженерного обладнання згідно вимог нормативних документів. Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень на пульт пожежного спостерігання в м. Києві по GSM-каналу. Передбачене у документації обладнання повинне бути сертифіковане згідно вимог чинного законодавства. Заклад має 3 окремі будівлі. Обладнання приміщень системою пожежної сигналізації та оповіщення та управління евакуюванням людей повинно виконуватися згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та інших нормативно – правових актів, чинних в Україні. Робоча документація повинна відповідати вимогам: - ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; - ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту". - ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). - ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення". - ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів. Основні види. Розміщення та обслуговування». - НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні». - НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок". - МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок». - ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам. Робоча документація передається Замовнику Виконавцем у паперовому вигляді в 3-х примірниках та електронний варіант у форматі pdf. Отримати експертну оцінку на робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. 2. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. Виконавець допускається на об’єкт Замовника за попередньо наданим листом зі списком працівників (при наявності посвідчень особи), узгодженим режимом роботи. - Учасник у складі пропозиції надає наряд - допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2м., від рівня підлоги. - Результатом надання послуг є оформлення акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті Форма А.1 (ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності). Оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО проводять інспектуваннням третьою стороною — органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. На етапі «власне експлуатування» оцінкувідповідності СПЗ/ІСтаТО також можуть проводити організації, що виконують підтримання експлуатаційної придатності (друга сторона), які відповідають типу «В» чи «С» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 345`085.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 10`352.55 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
14.10.23
Період уточнень
до 21.10.23
Період оскаржень
до 21.10.23
Подання пропозицій
до 24.10.23
Аукціон
25.10.23
Кваліфікація переможця
з 25.10.23
Пропозиції розглянуті
з 30.10.23
Завершена
09.11.23
16.10.2023, 16:44
Банківська гарантія
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 2.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається: "2.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком в якому обслуговується учасник, та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції)." Чим зумовлена вимога надання Банківської гарантії саме з обслуговуючого банку? Наша компанія оформлює банківські гарантії не в обслуговуючому банку на більш вигідних умовах. Вимагаємо змінити дану умову та прибрати твердження "в якому обслуговується учасник" і викласти її у наступній редакції: "2.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції)."
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.10.2023, 20:04)
Шановний учаснику, за результатами вашого звернення повідомляємо.
Тендерна документація за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити. Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Банківська гарантія з обслуговуючого банку – це (гаранта) зобов’язання банку, виплатити певну суму за користування бенефіціаром (у разі організатором тендера) у разі порушення зобов’язань бенефіціара у разі порушення зобов’язань клієнтом банку (заявником на вимогу, зазвичай, із боку учасника тендера). Банківська гарантія є додатковим захистом для організатора тендеру, оскільки банк зобов’язується компенсувати наслідки бенефіціара у разі, якщо учасник тендеру зможе вибрати свої права самостійно.
Тендерна документація за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити. Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Банківська гарантія з обслуговуючого банку – це (гаранта) зобов’язання банку, виплатити певну суму за користування бенефіціаром (у разі організатором тендера) у разі порушення зобов’язань бенефіціара у разі порушення зобов’язань клієнтом банку (заявником на вимогу, зазвичай, із боку учасника тендера). Банківська гарантія є додатковим захистом для організатора тендеру, оскільки банк зобов’язується компенсувати наслідки бенефіціара у разі, якщо учасник тендеру зможе вибрати свої права самостійно.
16.10.2023, 17:10
Банківська гарантія
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 2.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається: "2.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком в якому обслуговується учасник, та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції)." Яким чином наша компанія повинна дізнатися, чи знаходиться бакнк в якому ми обслуговуємось, в санкційних списках США або країн ЄС? Надайте ресурс де це можна переглянути або додайте перелік даних юридичних осіб до документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.10.2023, 20:27)
Шановний Учаснику, станом на зараз започатковано роботу сайту «Війна та санкції» за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua, на якому опубліковані санкційні списки юридичних та фізичних осіб, які причетні до розв’язання, підтримки та сприяння військовій агресії рф та рб проти України. Портал містить детальні профілі осіб та їхні зв'язки, а також візуалізацію санкцій, що вже застосовуються в різних юрисдикціях тощо. Інформація на Порталі постійно оновлюється та доступна також англійською мовою. Даний Портал також надає можливість кількісно відстежувати прогрес у застосовуванні санкцій країнами ЄС, Великою Британією, США, Канадою, Швейцарією, Австралією, Японією та Новою Зеландією.
16.10.2023, 17:43
Щодо обладнання
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник.
Згідно інформації про якісні та кількісні характеристики (Додаток 1 до Тендерної документації) передбачається орієнтовний перелік та об’єм послуг. Позиції з 1 по восьму даного переліку містять суперечливі данні, а саме:
1. Щодо першої позиції. Прилад приймально-контрольний пожежний Тірас П. (Приладу приймально-контрольного пожежного з маркуванням Тірас П не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі Тірас -8П).
2. Щодо другої та третьої позиції. Сповіщувач пожежний тепловий адресний СПДОТА, виробництва ПП «Артон», Україна. (Сповіщувачів пожежних тепловий адресний СПДОТА, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі сповіщувач пожежний тепловий СПТ-2Б).
3. Щодо четвертої та п’ятої позиції: Сповіщувач пожежний димовий СПРА, виробництва ПП «Артон», Україна (Сповіщувачів пожежних димовий СПРА, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі сповiщувач пожежний димовий оптичний моделей СПД-3, виробництва ПП «Артон», Україна).
4. Щодо сьомої та восьмої позиції: Сповіщувач пожежний ручний СПРА-01 виробництва ПП «Артон», Україна. (Сповіщувачів пожежних ручних СПРА-01, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі Сповіщувач пожежний ручний SPR-1 виробництва ПП «Артон», Україна)
Враховуючи викладене вище, просимо Вас внести зміни до переліку та об’єму послуг в Додатку 1 до Тендерної документації , конкретизувавши яке саме обладнання Ви плануєте для встановлення згідно даної закупівлі.
Дякуємо.
Згідно інформації про якісні та кількісні характеристики (Додаток 1 до Тендерної документації) передбачається орієнтовний перелік та об’єм послуг. Позиції з 1 по восьму даного переліку містять суперечливі данні, а саме:
1. Щодо першої позиції. Прилад приймально-контрольний пожежний Тірас П. (Приладу приймально-контрольного пожежного з маркуванням Тірас П не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі Тірас -8П).
2. Щодо другої та третьої позиції. Сповіщувач пожежний тепловий адресний СПДОТА, виробництва ПП «Артон», Україна. (Сповіщувачів пожежних тепловий адресний СПДОТА, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі сповіщувач пожежний тепловий СПТ-2Б).
3. Щодо четвертої та п’ятої позиції: Сповіщувач пожежний димовий СПРА, виробництва ПП «Артон», Україна (Сповіщувачів пожежних димовий СПРА, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі сповiщувач пожежний димовий оптичний моделей СПД-3, виробництва ПП «Артон», Україна).
4. Щодо сьомої та восьмої позиції: Сповіщувач пожежний ручний СПРА-01 виробництва ПП «Артон», Україна. (Сповіщувачів пожежних ручних СПРА-01, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі Сповіщувач пожежний ручний SPR-1 виробництва ПП «Артон», Україна)
Враховуючи викладене вище, просимо Вас внести зміни до переліку та об’єму послуг в Додатку 1 до Тендерної документації , конкретизувавши яке саме обладнання Ви плануєте для встановлення згідно даної закупівлі.
Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.10.2023, 20:29)
Шановний Учаснику, Ваше звернення прийнято до у Ваги, буде внесено відповідні зміни.
18.10.2023, 16:37
Субпідрядник
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно документації Замовником не передбачається залучення Учасником субпідрядників. Але це суперечить чинному законодавтву при проведенні закупівлі на надання послуг. Внесіть зміни до документації, адже це очевидна дискримінація.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.10.2023, 20:54)
Шановний Учаснику, будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що Замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі, чи не згодні з умовами закупівлі, можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
19.10.2023, 23:28
30-ть днів
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 9 Додатку 1 вимагається: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами видану не раніше 30-ти днів з дати подання пропозиції. Тобто виходить, що ви хочете довідку з банку видану пізніше 22 ЛИСТОПАДА 2023 року? Внесіть зміни до документації, адже навіть якщо ви мали на увазі "не раніше 30 днів ДО дати подання", за це можна зняти всіх з торгів і закупівля просто не відбудеться, так як при скарзі в АМКУ буде відхилино пропозиції всіх Учасників без виключення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.10.2023, 17:18)
Шановний Учаснику, Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо надання оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки з обслуговуючого банку жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
19.10.2023, 23:28
Документи переможця
Загальне запитання щодо оголошення
Пунтом 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається: "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: ... - інформація та документи, що надається переможцем закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації;". Ми правильно розуміємо, ви вимагаєте подання документів переможця у пропозиції?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.10.2023, 18:01)
Шановний Учаснику, якщо Ви маєте намір брати участь в закупівлі, пропонуємо уважно ознайомитись з тендерною документацією перш, ніж ставити подібні запитання. Як в Тендерній документації, так і в Додатку 2, чітко прописано, які документи надає Учасник, а які Переможець.
Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей*.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього ж пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Для ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей*.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього ж пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Для ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
19.10.2023, 23:29
БГ
Загальне запитання щодо оголошення
Замовником у відповідь на питання було вказано наступне: "Шановний учаснику, за результатами вашого звернення повідомляємо. Тендерна документація за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити. Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Банківська гарантія з обслуговуючого банку – це (гаранта) зобов’язання банку, виплатити певну суму за користування бенефіціаром (у разі організатором тендера) у разі порушення зобов’язань бенефіціара у разі порушення зобов’язань клієнтом банку (заявником на вимогу, зазвичай, із боку учасника тендера). Банківська гарантія є додатковим захистом для організатора тендеру, оскільки банк зобов’язується компенсувати наслідки бенефіціара у разі, якщо учасник тендеру зможе вибрати свої права самостійно." Так ось наша вимога залишається такою ж, внесіть зміни до документації, та надайте можливість Учасникам давати банківську гарантію з будь-якого банку, а не лише з обслуговуючого. Від даної зміни Ви всеще забезпечуєте себе виплатою у разі порушення зобов’язань Учасниками. Просто так ви зробите легше Учасникам нічого при цьому не втрачаючи.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.10.2023, 17:56)
Доброго дня! Дякуємо Вам за питання! Шановний Учаснику, вами жодним чином не доведено неможливість виконати дану вимогу документації. Також, вами не наведено жодних аргументів, яким чином дана вимога є дискримінаційною по відношенню до вас. Тому відсутні підстави внесення змін до документації.