Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.10.2023 16:10. Дата останніх змін - 26.10.2023 15:35

Тепловізійний монокуляр для військовослужбовців військової частини А**** -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-12-012962-a  
ID dcd785d353044c54b9d49053dd33191f  
Загальна очікувана вартість закупівлі
410`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 3 до ТД

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Яремчанської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 410`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
12.10.23
Період уточнень
до 17.10.23
Період оскаржень
до 17.10.23
Подання пропозицій
до 20.10.23
Кваліфікація переможця
з 20.10.23
Пропозиції розглянуті
з 20.10.23
Завершена
26.10.23
13.10.2023, 10:45
Уточення до технічних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
У викладених техвимогах міститься інформація по техвимогам до квадриків https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/dcd785d353044c54b9d49053dd33191f/documents/657802693f234a37a1a91782d0621c2d?download=b54774b047b14823a3da8a50172d5f21

Внесіть уточнення
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.10.2023, 11:26)
Зміни до тендерної документації внесено відповідно до поданих зауважень. Вся тендерна документація викладена в новій редакції, що описано у доданому файлі "перелік змін".
13.10.2023, 12:44
Запит щодо внесення змін
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, просимо вас внести зміни в тендерну документацію і прибрати дискримінаційні вимоги які не мають відношення до якості продукції згідно Додатку 3:

“Товар, що поставляється, має бути новим, без попередньо експлуатаційного використання, якісним та відповідати встановленим чинним законодавством України нормам, характеристикам, перевіреному та готовому до використання за призначенням. Для уникнення поставки неякісного товару, та такого, що є відновленим, надати у складі тендерної пропозиції сертифікати на систему менеджменту якості, видані на ім’я учасника, що :
- Охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування, неспеціалізована оптова торгівля, відповідно до вимог:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010) чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, звіт про аудит та Настанову з якості, якою встановлюється документована система управління якістю учасника відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001;
- ДСТУ EN ISO 27001:2023, виданий органом з сертифікації.
- ДСТУ EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010), чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації та Екологічну політику підприємства, розроблену у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001.
Сертифікати повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції.

Ця умова містить ознаки дискримінаційною, до того ж немає жодного відношення до якості поставки товару, документом підтвердження відповідності є сертифікати відповідності, а не вимоги які зазначені вами. Адже, ви свідомо обмежуєте конкуренцію серед потенційних учасників торгів, створюючи штучну перешкоду з документами, які не мають жодного відношення до якості товару, що планується закупити.
Тому вимагаємо, внести зміни до тендерної документації інакше змушені будемо шукати правду в Антимонопольному комітеті України
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.10.2023, 17:16)
Шановний учаснику! У відповідь на Вашу Вимогу щодо вилучення із тендерної документації, як на Вашу думку, дискримінаційної вимоги про надання у складі тендерної пропозиції сертифікати на систему менеджменту якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14 відповідно до вимог: - ДСТУ EN ISO 9001:2018 або вище, виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010) та чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, та звіт про аудит. - ДСТУ EN ISO 27001:2015 або вище, виданий органом з сертифікації, що акредитований на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та містить чинний атестат акредитації. - ДСТУ EN ISO 14001:2015 або вище (ISO 14001:2015,IDT), виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010) та чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації (надалі – Вимога), інформуємо: Так відповідно до вимог частин 3-4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). При цьому частина 5 статті 23 Закону передбачає, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Окрім цього частиною 6 статті 23 Закону, встановлено вимогу, про те, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Сертифікат ISO - документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Беручи до уваги наведене, з метою здійснення закупівлі товару відповідної якості, такого, що не був у попередній експлуатації та використанні, що відповідає встановленим чинним законодавством України нормам, характеристикам, перевіреному та готовому до використання за призначенням, для уникнення поставки товару, який є відновленим, Замовник правомірно встановив у Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікатів на систему менеджменту якості. До того ж, Вимога не може бути дискримінаційною ще й тому, що на сьогодні у Реєстрі акредитованих Національним агентством з акредитації України наявна інформація про понад 1350 органів з оцінки відповідності, які розташовані та здійснюють діяльність по всій території України, та послуги, що надають такі органи (в тому числі і сертифікація на системи менеджменту), є доступними для усіх субʼєктів господарювання у всіх регіонах України.