Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.10.2023 17:48. Дата останніх змін - 18.10.2023 15:26

Медичні матеріали за кодом ДК 021:2015 33140000-3 (Рукавички оглядові латексні "MEDICARE" (стерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) розмір M; Рукавички оглядові нітрилові "MEDICARE" (стерильні, хлоровані, текстуровані, без пудри) розмір М)

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-07-000347-a  
ID 67c98bea52304687a5fe9a787e61eb21  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-10-07-000104-b  
Очікувана вартість закупівлі
76`561.71 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк (термін) поставки (передачі) Товару до 31.12.2023 року. Постачальник здійснює поставку Товару за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями протягом 10 календарних днів з моменту надходження заявки від Покупця. У випадку, якщо в момент приймання Товару по кількості і асортименту виявиться, що кількість чи асортимент Товару не відповідає умовам даного Договору та видатковій накладній, Покупець має право вимагати від Постачальника передання кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товару на асортимент, який встановлено цим Договором. Постачальник зобов'язаний доставити Товар за місцем призначення. Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно до пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу до 60-ти календарних днів. Оплата Покупцем здійснюється повністю, або може здійснюватися частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару, який постачається згідно цього Договору, але будь-якому випадку в строки, визначені п. 4.2 Договору. кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції: 12.10.2023 Термін придатності Товару має складати не менше, як 70% від загального терміну або 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності і обчислюється від дня поставки Товару Покупцю. Постачальник надає на вимогу Покупця належним чином засвідчені копії реєстраційних документів та документів, що підтверджують якість Товару (якщо такі передбачені чинним законодавством України). Якщо поставлений Товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник. Товар, що постачається, повинен мати супровідну документацію: документи, які підтверджують якість (оригінали чи копії, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи), інструкції українською, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. Замовник має право не приймати Товар у випадку не надання супровідних документів на Товар. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається сканована копія оригіналу гарантійного листа від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України - сканована копія оригіналу гарантійного листа від представника товаровиробника в Україні дилера/дистриб’ютора офіційно уповноваженого на це виробником, з наданням підтверджуючих документів від виробника щодо таких повноважень), яким підтверджуються можливість поставки Товару Постачальником згідно номенклатури, кількості, характеристик, зі строками придатності та в термін поставки, що визначені цим Договором. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву Постачальника, ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен адресуватись Покупцю.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Очікувана вартість закупівлі 76`561.71 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
07.10.23
Подання пропозицій
до 12.10.23
Кваліфікація переможця
з 12.10.23
Пропозиції розглянуті
з 12.10.23
Завершена
18.10.23

Специфікація закупівлі

1)
Рукавички оглядові латексні, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, вул. Предславинська, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) Товару до 31.12.2023 року. Постачальник здійснює поставку Товару за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями протягом 10 календарних днів з моменту надходження заявки від Покупця. У випадку, якщо в момент приймання Товару по кількості і асортименту виявиться, що кількість чи асортимент Товару не відповідає умовам даного Договору та видатковій накладній, Покупець має право вимагати від Постачальника передання кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товару на асортимент, який встановлено цим Договором. Постачальник зобов'язаний доставити Товар за місцем призначення. Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно до пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу до 60-ти календарних днів. Оплата Покупцем здійснюється повністю, або може здійснюватися частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару, який постачається згідно цього Договору, але будь-якому випадку в строки, визначені п. 4.2 Договору. кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції: 12.10.2023 Термін придатності Товару має складати не менше, як 70% від загального терміну або 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності і обчислюється від дня поставки Товару Покупцю. Постачальник надає на вимогу Покупця належним чином засвідчені копії реєстраційних документів та документів, що підтверджують якість Товару (якщо такі передбачені чинним законодавством України). Якщо поставлений Товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник. Товар, що постачається, повинен мати супровідну документацію: документи, які підтверджують якість (оригінали чи копії, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи), інструкції українською, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. Замовник має право не приймати Товар у випадку не надання супровідних документів на Товар. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається сканована копія оригіналу гарантійного листа від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України - сканована копія оригіналу гарантійного листа від представника товаровиробника в Україні дилера/дистриб’ютора офіційно уповноваженого на це виробником, з наданням підтверджуючих документів від виробника щодо таких повноважень), яким підтверджуються можливість поставки Товару Постачальником згідно номенклатури, кількості, характеристик, зі строками придатності та в термін поставки, що визначені цим Договором. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву Постачальника, ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен адресуватись Покупцю.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 штуки
2)
Рукавички оглядові нітрилові, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, вул. Предславинська, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) Товару до 31.12.2023 року. Постачальник здійснює поставку Товару за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями протягом 10 календарних днів з моменту надходження заявки від Покупця. У випадку, якщо в момент приймання Товару по кількості і асортименту виявиться, що кількість чи асортимент Товару не відповідає умовам даного Договору та видатковій накладній, Покупець має право вимагати від Постачальника передання кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товару на асортимент, який встановлено цим Договором. Постачальник зобов'язаний доставити Товар за місцем призначення. Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно до пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу до 60-ти календарних днів. Оплата Покупцем здійснюється повністю, або може здійснюватися частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару, який постачається згідно цього Договору, але будь-якому випадку в строки, визначені п. 4.2 Договору. кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції: 12.10.2023 Термін придатності Товару має складати не менше, як 70% від загального терміну або 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності і обчислюється від дня поставки Товару Покупцю. Постачальник надає на вимогу Покупця належним чином засвідчені копії реєстраційних документів та документів, що підтверджують якість Товару (якщо такі передбачені чинним законодавством України). Якщо поставлений Товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник. Товар, що постачається, повинен мати супровідну документацію: документи, які підтверджують якість (оригінали чи копії, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи), інструкції українською, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. Замовник має право не приймати Товар у випадку не надання супровідних документів на Товар. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається сканована копія оригіналу гарантійного листа від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України - сканована копія оригіналу гарантійного листа від представника товаровиробника в Україні дилера/дистриб’ютора офіційно уповноваженого на це виробником, з наданням підтверджуючих документів від виробника щодо таких повноважень), яким підтверджуються можливість поставки Товару Постачальником згідно номенклатури, кількості, характеристик, зі строками придатності та в термін поставки, що визначені цим Договором. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву Постачальника, ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен адресуватись Покупцю.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штуки

Тендерна документація

Проект договору
проект договора.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2023 17:47
Версія документу від: 07.10.2023 17:47
ID: 5f46587419b449ee89fc01262c4827b6
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2023 17:48
Версія документу від: 07.10.2023 17:48
ID: 8d57ee780e1941c7a5b0fbc676c36193

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички оглядові латексні, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
Критерій відноситься до предмету закупівлі Рукавички оглядові латексні, стерильні,
Технічні характеристики
Стерильність: Стерильні
Матеріал: Латекс
Призначення: Оглядові
Розмір: m
Кількість одиниць в упаковці: 2 шт
Наявність пудри: Ні
Тип пакування: Індивідуальне пакування
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички оглядові нітрилові, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
Критерій відноситься до предмету закупівлі Рукавички оглядові нітрилові, стерильні,
Технічні характеристики
Призначення: Оглядові
Тип пакування: Індивідуальне пакування
Розмір: m
Кількість одиниць в упаковці: 2 шт
Наявність пудри: Ні
Матеріал: Нітрил
Стерильність: Стерильні

Дати та строки

Дата публікації 07.10.2023 17:48  
Початок періоду прийому пропозицій 07.10.2023 17:48  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.10.2023 17:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22964365  
Юридична адреса 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Предславинська, 9  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 12.10.2023 17:01
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
ID: fbdd769903cd40a2b7f64ec17398766d
76`561.71
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
76`561.71
Гривня з ПДВ
Переможець
12.10.2023 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
Код ЄДРПОУ: 40450211
76`561.71
Гривня з ПДВ
12.10.2023
17:46

Укладені договори

Номер договору
МК101/2023
Дата підписання
17.10.2023
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
76`561.71 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
71`553.00 Гривня