Процедура закупівлі оголошена 11.09.2023 00:44. Дата останніх змін - 28.09.2023 10:57
шафа металева канцелярська, картотека для трудових книжок, сейф -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-09-11-000004-a | |
| ID | 0b4e5d41dd4a4cb29f131cddc9ef9004 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
130`047.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 130`047.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
11.09.23
Період уточнень
до 16.09.23
Період оскаржень
до 16.09.23
Подання пропозицій
до 19.09.23
Кваліфікація переможця
з 19.09.23
Пропозиції розглянуті
з 19.09.23
Завершена
28.09.23
11.09.2023, 21:21
Інформація щодо предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Під час ознайомлення з умовами закупівлі та тендерною документацією було виявлено невідповідність у наданій Вами інформації, а саме:
- Згідно інформації щодо предмету закупівлі, що зазначена на сайті https://prozorro.gov.ua/ та на майданчику, предметом закупівлі є: шафа металева канцелярська в кількісті 2 шт.; картотека для трудових книжок в кількісті 5 шт. та сейф в кількісті 1 шт.
− Згідно п. 4.3. Розділу 1 Тендерної документації кількість товару – 8 шт.
− Згідно Додатку 2 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) предметом закупівлі є: Картотека типу КС-7 в кількісті 20 шт.; Сейф металевий S 5 (кількість не зазначена) та Шафа архівна канцелярська з електронним замком типу ШКГ-12 ЕЛ в кількісті 5 шт.
Таким чином, просимо вас привести у відповідність надану інформацію щодо предмета закупівлі для підготовки тендерною пропозиції у відповідності до вимог.
- Згідно інформації щодо предмету закупівлі, що зазначена на сайті https://prozorro.gov.ua/ та на майданчику, предметом закупівлі є: шафа металева канцелярська в кількісті 2 шт.; картотека для трудових книжок в кількісті 5 шт. та сейф в кількісті 1 шт.
− Згідно п. 4.3. Розділу 1 Тендерної документації кількість товару – 8 шт.
− Згідно Додатку 2 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) предметом закупівлі є: Картотека типу КС-7 в кількісті 20 шт.; Сейф металевий S 5 (кількість не зазначена) та Шафа архівна канцелярська з електронним замком типу ШКГ-12 ЕЛ в кількісті 5 шт.
Таким чином, просимо вас привести у відповідність надану інформацію щодо предмета закупівлі для підготовки тендерною пропозиції у відповідності до вимог.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.09.2023, 10:54)
Доброго дня, дякуємо за звернення. До тендерної документації внесено зміни.