Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.09.2023 10:09. Дата останніх змін - 22.09.2023 10:10

ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки кулькові; Коректори; Клейка стрічка канцелярська; Клей-олівець, PVA, 15-25г; Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 400-450шт.; Лінійки; Фарба штемпельна; Папки-реєстратори; Маркери; Степлери; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 9 мм; Підстругачки для олівців з контейнером; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Бокси архівні) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-002103-a  
ID 2b86a8b94e724e1fa9f7f36f148d83ff  
Очікувана вартість закупівлі
17`010.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 17`010.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
08.09.23
Подання пропозицій
до 13.09.23
Кваліфікація переможця
з 13.09.23
Пропозиції розглянуті
з 13.09.23
Завершена
22.09.23