Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.08.2023 13:23. Дата останніх змін - 22.09.2023 11:18

Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-30-005414-a  
ID e026f1f2f66a41309a99b31d76cc94f6  
Загальна очікувана вартість закупівлі
310`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) якою передбачено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель. Відповідно до Протоколу УО 63 від 30.08.2023 р., вирішено провести Закупівлю для забезпечення потреб підприємства по предмету: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів в електронній системі відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) шляхом застосування процедури Відкриті торги з особливостями . Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: 04382056, його категорія: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження замовника*: 39000, Полтавська область м. Глобине, вул. Центральна, буд. 285 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, 39000, Полтавська область, Кременчуцький район, місто Глобине, вул. Мічуріна, 94/1 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01 листопада 2023 року. Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції – українська. Код товару визначений згідно за Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної пропозиції предмета закупівлі: 44613800-8 Контейнери для відходів Усі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва — читати як вираз «або еквівалент».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 310`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
30.08.23
Період уточнень
до 04.09.23
Період оскаржень
до 04.09.23
Подання пропозицій
до 07.09.23
Аукціон
08.09.23
Кваліфікація переможця
з 08.09.23
Пропозиції розглянуті
з 11.09.23
Завершена
22.09.23
30.08.2023, 16:57
Відповідність EN 840-1
Загальне запитання щодо оголошення

В ТД вказано, що довжина, ширина, висота, вантажопідйомність повинні відповідати EN 840-1.
Проте далі по тексту вказано: стандарт: Контейнери мають відповідати ДСТУ EN 840-1:2020.
Враховуючи вище зазначене та задля узгодження технічних вимог до предмету закупівлі, просимо викласти в новій редакції:
Стандарт: Контейнери мають відповідати EN 840-1.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.09.2023, 09:22)
«Добрий день! Шановний Учасник! Ваше зауваження взято до уваги. До Тендерної документації будуть внесені зміни.».
30.08.2023, 16:58
Сертифікат відповідності:
Загальне запитання щодо оголошення

В ТД вказано, що довжина, ширина, висота, вантажопідйомність повинні відповідати EN 840-1.
Проте далі по тексту вказано, що для документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає оригінал або належним чином завірену копію сертифікату відповідності товару ДСТУ EN 840-1:2020 дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи вище зазначене та задля узгодження технічних вимог до предмету закупівлі, просимо викласти в новій редакції:
Для документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає оригінал або належним чином завірену копію сертифікату відповідності товару EN 840-1 дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.09.2023, 09:22)
«Добрий день! Шановний Учасник! Ваше зауваження взято до уваги. До Тендерної документації будуть внесені зміни.».
30.08.2023, 16:58
EN 840-1
Загальне запитання щодо оголошення

В ТД вказано, що довжина, ширина, висота, вантажопідйомність повинні відповідати EN 840-1.
Проте далі по тексту вказано, що Замовник приймає товар лише у зібраному стані, запакованим згідно з ДСТУ EN 840-1:2020.
Враховуючи вище зазначене та задля узгодження технічних вимог до предмету закупівлі, просимо викласти в новій редакції:
Замовник приймає товар лише у зібраному стані, запакованим згідно з EN 840-1. Товар повинен бути новим, таким, що раніше не був у використанні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.09.2023, 09:23)
«Добрий день! Шановний Учасник! Ваше зауваження взято до уваги. До Тендерної документації будуть внесені зміни.».
01.09.2023, 15:06
Фото контейнера
Загальне запитання щодо оголошення

Просимо видалити з ТД наведене Вами фото контейнера, оскільки він прямо вказує на виробника, що суперечить вимогам законодавства України. Такими діями Ви дискримінуєте інших Учасників.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.09.2023, 08:23)
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне, що на фото контейнера яке надано в технічних , якісних та інших характеристиках вказано приблизний вигляд контейнера, тому дисткримінація Українського виробника відсутня. Тому, зміни в тендерну документацію не вносимуться. Дякуємо за взаєморозуміння.