Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.08.2023 11:08. Дата останніх змін - 11.09.2023 13:05

Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-28-002899-a  
ID ca685250c345407bb9cc429331275ad4  
Очікувана вартість закупівлі
220`850.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

- Поставка товару здійснюється транспортом Продавця, за рахунок Продавця, з занесенням до кімнати зберігання лікарських засобів протягом 2 календарних днів від дати отримання заявки від Покупця, що знаходиться за адресою: 69057, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6. Але не пізніше, ніж 01.12.2023 року включно. - Товар повинен бути поставлений в упаковках, які не повинні мати пошкоджень. Транспортування повинно виключати можливість ушкодження або знищення товару до моменту його отримання Покупцем. - Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії сертифікатів якості оформлених відповідно чинного законодавства, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацією, інструкції на державній мові, при постачанні лікарських засобів іноземного виробництва – висновок про якість ввезених лікарських засобів) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 80% від загального терміну зберігання; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів. - Якість товару повинна відповідати вимогам нормативних актів України. Продавець повинен надати при підписанні договору копію ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами, а для виробника - ліцензію на виробництво лікарських засобів, копію ліцензії на придбання, зберігання, перевезення, реалізацію (відпуск), знищення, виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів. - Ціна на товар повинна бути сформована відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від «17» жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби», Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. N 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби», постанови КМУ від 3 квітня 2019 р. № 426 « Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 220`850.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
28.08.23
Подання пропозицій
до 02.09.23
Кваліфікація переможця
з 02.09.23
Пропозиції розглянуті
з 05.09.23
Завершена
11.09.23