Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.08.2023 10:13. Дата останніх змін - 15.08.2023 13:09

Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-09-001930-a  
ID 0094531f28d5455b8958f37b7aefb6e1  
Очікувана вартість закупівлі
11`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ власним автотранспортом та за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, однією партією в повному обсязі у термін до 21.08.2023 року включно. В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження, розвантаження, тара, податки, збори, та інші витрати. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно з Інкотермс 2010), за адресою: 62493, Харківська область, Харківський район, село Темнівка, вулиця Харківська, буд.3, Державна установа «Темнівська виправна колонія (№100)». Товар передається у тому асортименті, кількості, якості, які передбачено даним запитом цінової пропозиції. У випадку невідповідності Товару по кількості та якості, супровідним документам приймання Товару здійснюється у відповідності з: -Інструкцією «Про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по кількості», що затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 р. № П-6 - щодо кількості Товару; -Інструкцією «Про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по якості», що затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.04.1966 р. № П-7- щодо якості Товару. Передача товару повинна супроводжуватися накладною та рахунком на оплату. Перехід права власності на товар відбувається в момент підписання Покупцем накладної (накладних). Під час укладення договору ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати перелік документів передбачений додатком №1 до проєкту договору. При здійсненні постачання товару ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати перелік документів , які підтверджують безпечність та якість товару передбачений додатком №2 до проєкту договору. Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 30 (тридцять) банківських днів з дати фактичної поставки товару та при наявності бюджетного фінансування. Післяоплата (100%), (номенклатурна позиція: 03221250 - 3 - кабачки).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Темнівська виправна колонія (№100)"  
Очікувана вартість закупівлі 11`700.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
09.08.23
Подання пропозицій
до 12.08.23
Кваліфікація переможця
з 12.08.23
Закупівля не відбулась
15.08.23
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня