Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.08.2023 13:43. Дата останніх змін - 08.08.2023 13:43

Паперові канцелярські вироби

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-08-006268-a  
ID df5245d9e88a4f17a556c26774ddbf63  
Очікувана вартість закупівлі
5`463.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова  
Очікувана вартість закупівлі 5`463.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.08.23
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.08.23

Специфікація закупівлі

1)
Журнал групи продовженого дня
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вулиця Сухомлинського, 6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штуки
2)
Журнал планування роботи гуртка
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вулиця Сухомлинського, 6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
3)
Особова справа
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вулиця Сухомлинського, 6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 160 штуки
4)
Журнал факультативних і додаткових занять
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вулиця Сухомлинського, 6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.08.2023 13:43
Версія документу від: 08.08.2023 13:43
ID: fb004da1efd5467ea16392850f26f0c3

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23887299  
Юридична адреса 79495, Україна, Львівська область, Винники, вулиця Сухомлинського, 6  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`463.00
Гривня без ПДВ
Переможець
08.08.2023 13:42

Укладені договори

Номер договору
04/08
Дата підписання
04.08.2023
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
5`463.00 Гривня без ПДВ