Процедура закупівлі оголошена 25.01.2018 21:06. Дата останніх змін - 26.07.2019 16:28
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення "Шегині" на українсько-польському кордоні -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2017-07-07-000596-a.2 | |
| ID | b7cff4d836ab47bcaab9a4c0369f728a |
Очікувана вартість закупівлі
15`720`000.00 Євро
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна фіскальна служба України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 15`720`000.00 Євро (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 157`200.00 Євро | |
| Процедура закупівлі | Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 2-ий етап | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
25.01.18
Період уточнень
до 17.02.18
Період оскаржень
до 23.02.18
Подання пропозицій
до 27.02.18
Прекваліфікація
з 27.02.2018
Оскарження прекваліфікації
до 06.03.2018
Аукціон
07.03.18
Кваліфікація переможця
з 07.03.18
Пропозиції розглянуті
07.03.18
Завершена
26.07.19
09.02.2018, 18:12
Питання до проекту договору на виконання робіт з проектування та будівництва: .
Загальне запитання щодо оголошення
Питання до проекту договору на виконання робіт з проектування та будівництва: .
1. Розділ 4. Субпідряд.
Даний розділ відноситься до внутрішньохозяйської діяльності генерального підрядника і тому пропонується його взагалі прибрати, так як вибір субпідрядників претендентів не матеме ніякого впливу на результат тендеру. Згідно умов тендеру “Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна тендерної пропозиції (без ПДВ)»”.
2. У разі, якщо Розділ 4 все ж таки буде залишено, то хотілось би висловити наступні зауваження:
2.1. Пункт 4.6.:
“Виконавець зобов’язаний представити Замовнику проект договору субпідряду, предметом якого є виконання будівельних робіт, разом з кількісною специфікацією робіт, оцінкою вартості робіт, які мають бути виконані на підставі договору субпідряду не пізніше, ніж за 14 днів до запланованого терміну його укладення.”
В даному пункті необхідно прибрати вираз “оцінкою вартості робіт”, як такий, що не відповідає праву генерального підрядника на нерозголошення інформації стосовно своєї внутрішньохозяйської діяльності при виконанні своїх зобов’язань та обов’язків по Договору.
2.2. Пункт 4.8.1.:
“невідповідності проекту поданий Виконавцем в тендерній пропозиції інформації щодо залучення до виконання робіт субпідрядника;”
Даний пункт необхідно прибрати на підставі наступного.
По-перше, цей пункт не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, в якому вказано, що на першому етапі конкурентного діалогу в разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (інформація може бути уточнена на ІІ етапі конкурентного діалогу). Таким чином субпідрядники з залученням нижчим ніж 20 відсотків можуть бути взагалі не вказані в тендерній пропозиції, а тому одразу попадають під дію даного пункту Довгору.
По-друге: згідно пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації претендент надає довідку про субпідрядників в якій вказує види робіт/послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю робіт/послуг у відсотках до ціни пропозиції. Таким чином на етапі виконання зобов’язань, після перемоги та підписання договору, задля виконання своїх зобов’язань та спираючись на реальну ситуацію, претендент може змінити вказані орієнтовні показники на реальні, які можуть відрізнятись істотним чином.
2.3. Пункт 4.14.
“Доручення виконання завдання іншому субпідряднику, ніж той, з яким був укладений погоджений Замовником договір субпідряду, або зміна обсягів завдання, передбачених у цьому договорі не допускається.”
Даний пункт необхідно прибрати, так як у разі невиконання своїх зобов’язань якимось з субпідрядеиків, генеральний підрядник може і повинен прикласти усіх зусиль для виконання взятих на себе зобов’язань, а тому вправі змінювати та розподіляти обв’язки серед своїх субпідрядників та залучати нових без ніякої затримки.
3. Пункт 10.3.
“Рахунок-фактура Виконавця щодо прийняття проектних робіт повинен становити 100 відсотків вартості проектних робіт, визначених актом прийняття виконаних проектних робіт.”
Даний пункт необхідно розбити на три етапи:
• 40% вартості проектних робіт після виконання/завершення вишукувальних робіт та передачі матеріалів замовнику
• 30% вартості проектних робіт після закінчення проектування та передачі документації до державної експертизи
• 30% вартості проектних робіт після отримання позитивного висновку державної експертизи
4. Пункт 10.5.
“Після отримання документів на оплату Банк повинен передати представлені документи до Міністерства фінансів України, яке передає ці документи Замовнику.
Після отримання від Замовника підтвердження представлених документів Мінфін надає дозвіл Банку здійснити оплату Виконавцю.”
Задля нормального планування та виконання сторонами умов Договору та взятих на себе зобов’язань цей пункт необхідно викласти у наступній формі:
“Після отримання документів на оплату Банк повинен передати представлені документи до Міністерства фінансів України, яке передає ці документи Замовнику.
Після отримання від Замовника підтвердження представлених документів Мінфін на протязі 5 робочих днів надає дозвіл Банку здійснити оплату Виконавцю.”
5. Пункт 10.7.
“Платіж має бути здійснений не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після отримання Банком дозволу Міністерства фінансів України.”
Даний пункт безпідставно затягує на три тиждні момент перерахування грошей банком після уже отриманих всіх погоджень, а тому пропонуємо викласти його в наступній редакції:
“Платіж має бути здійснений не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після отримання Банком дозволу Міністерства фінансів України.”
1. Розділ 4. Субпідряд.
Даний розділ відноситься до внутрішньохозяйської діяльності генерального підрядника і тому пропонується його взагалі прибрати, так як вибір субпідрядників претендентів не матеме ніякого впливу на результат тендеру. Згідно умов тендеру “Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна тендерної пропозиції (без ПДВ)»”.
2. У разі, якщо Розділ 4 все ж таки буде залишено, то хотілось би висловити наступні зауваження:
2.1. Пункт 4.6.:
“Виконавець зобов’язаний представити Замовнику проект договору субпідряду, предметом якого є виконання будівельних робіт, разом з кількісною специфікацією робіт, оцінкою вартості робіт, які мають бути виконані на підставі договору субпідряду не пізніше, ніж за 14 днів до запланованого терміну його укладення.”
В даному пункті необхідно прибрати вираз “оцінкою вартості робіт”, як такий, що не відповідає праву генерального підрядника на нерозголошення інформації стосовно своєї внутрішньохозяйської діяльності при виконанні своїх зобов’язань та обов’язків по Договору.
2.2. Пункт 4.8.1.:
“невідповідності проекту поданий Виконавцем в тендерній пропозиції інформації щодо залучення до виконання робіт субпідрядника;”
Даний пункт необхідно прибрати на підставі наступного.
По-перше, цей пункт не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, в якому вказано, що на першому етапі конкурентного діалогу в разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (інформація може бути уточнена на ІІ етапі конкурентного діалогу). Таким чином субпідрядники з залученням нижчим ніж 20 відсотків можуть бути взагалі не вказані в тендерній пропозиції, а тому одразу попадають під дію даного пункту Довгору.
По-друге: згідно пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації претендент надає довідку про субпідрядників в якій вказує види робіт/послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю робіт/послуг у відсотках до ціни пропозиції. Таким чином на етапі виконання зобов’язань, після перемоги та підписання договору, задля виконання своїх зобов’язань та спираючись на реальну ситуацію, претендент може змінити вказані орієнтовні показники на реальні, які можуть відрізнятись істотним чином.
2.3. Пункт 4.14.
“Доручення виконання завдання іншому субпідряднику, ніж той, з яким був укладений погоджений Замовником договір субпідряду, або зміна обсягів завдання, передбачених у цьому договорі не допускається.”
Даний пункт необхідно прибрати, так як у разі невиконання своїх зобов’язань якимось з субпідрядеиків, генеральний підрядник може і повинен прикласти усіх зусиль для виконання взятих на себе зобов’язань, а тому вправі змінювати та розподіляти обв’язки серед своїх субпідрядників та залучати нових без ніякої затримки.
3. Пункт 10.3.
“Рахунок-фактура Виконавця щодо прийняття проектних робіт повинен становити 100 відсотків вартості проектних робіт, визначених актом прийняття виконаних проектних робіт.”
Даний пункт необхідно розбити на три етапи:
• 40% вартості проектних робіт після виконання/завершення вишукувальних робіт та передачі матеріалів замовнику
• 30% вартості проектних робіт після закінчення проектування та передачі документації до державної експертизи
• 30% вартості проектних робіт після отримання позитивного висновку державної експертизи
4. Пункт 10.5.
“Після отримання документів на оплату Банк повинен передати представлені документи до Міністерства фінансів України, яке передає ці документи Замовнику.
Після отримання від Замовника підтвердження представлених документів Мінфін надає дозвіл Банку здійснити оплату Виконавцю.”
Задля нормального планування та виконання сторонами умов Договору та взятих на себе зобов’язань цей пункт необхідно викласти у наступній формі:
“Після отримання документів на оплату Банк повинен передати представлені документи до Міністерства фінансів України, яке передає ці документи Замовнику.
Після отримання від Замовника підтвердження представлених документів Мінфін на протязі 5 робочих днів надає дозвіл Банку здійснити оплату Виконавцю.”
5. Пункт 10.7.
“Платіж має бути здійснений не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після отримання Банком дозволу Міністерства фінансів України.”
Даний пункт безпідставно затягує на три тиждні момент перерахування грошей банком після уже отриманих всіх погоджень, а тому пропонуємо викласти його в наступній редакції:
“Платіж має бути здійснений не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після отримання Банком дозволу Міністерства фінансів України.”
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.02.2018, 17:46)
Розділ 4 «Субпідряд» включено до проекту договору на виконання робіт з проектування і будівництва (далі – контракт) виключно для моніторингу країни походження товарів, робіт та послуг відповідно до вимог пункту 4 статті 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (далі – Договір).
Відповідно до вимог цього пункту Договору вартість товарів, робіт та послуг польського походження не може бути меншою ніж 60% від вартості за контрактом. Вартість субпідрядних робіт необхідна замовнику для моніторингу виконання вимог Договору.
Пункт 4.8.1 буде виключений із проекту контракту.
Пункт 4.14. буде викладений в редакції «Доручення виконання завдання іншому субпідряднику, ніж той, з яким був укладений погоджений Замовником договір субпідряду, або зміна обсягів завдання, передбачених у цьому договорі допускається за погодженням із Замовником».
Наразі умови проекту контракту не є остаточними і вичерпними і можуть бути скориговані під час укладання контракту.
Зміни до пункту 10.3 контракту можуть бути внесені під час укладання контракту шляхом переговорів.
Зміни до пункту 10.5 та 10.7 контракту можуть бути внесені під час укладання контракту шляхом переговорів та за погодженням з Міністерством фінансів Республіки Польща.
Відповідно до вимог цього пункту Договору вартість товарів, робіт та послуг польського походження не може бути меншою ніж 60% від вартості за контрактом. Вартість субпідрядних робіт необхідна замовнику для моніторингу виконання вимог Договору.
Пункт 4.8.1 буде виключений із проекту контракту.
Пункт 4.14. буде викладений в редакції «Доручення виконання завдання іншому субпідряднику, ніж той, з яким був укладений погоджений Замовником договір субпідряду, або зміна обсягів завдання, передбачених у цьому договорі допускається за погодженням із Замовником».
Наразі умови проекту контракту не є остаточними і вичерпними і можуть бути скориговані під час укладання контракту.
Зміни до пункту 10.3 контракту можуть бути внесені під час укладання контракту шляхом переговорів.
Зміни до пункту 10.5 та 10.7 контракту можуть бути внесені під час укладання контракту шляхом переговорів та за погодженням з Міністерством фінансів Республіки Польща.
09.02.2018, 18:27
Тендерна Документація
Загальне запитання щодо оголошення
1. Розділ ІІІ, пункт 1, Другий етап підпункт 4: "4. інформацією про учасника згідно з Додатком № 5 до тендерної документації*" текст має зірочку, що говорить про те, що можуть бути використані документи, які надавались на першому етапі у разі, якщо інформація, яка міститься в цих документах, не зазнала змін з часу їх надання. Але сам Додаток 5 у заголовку не має зірочки на відміну від інших додатків, які не зазанали змін.
Питання полягає в тому чи все ж таки необхідно надавати нові документи згідно Додатку 5 чи достатньо документів, які надавались на першому етапі у разі, якщо інформація, яка міститься в цих документах, не зазнала змін з часу їх надання?
Питання полягає в тому чи все ж таки необхідно надавати нові документи згідно Додатку 5 чи достатньо документів, які надавались на першому етапі у разі, якщо інформація, яка міститься в цих документах, не зазнала змін з часу їх надання?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.02.2018, 18:05)
Відповідно до примітки до переліку документів, що надаються учасниками на другому етапі конкурентного діалогу (п. 1 розділу ІІІ тендерної документації), інформацію про учасника, згідно з Додатком № 5 до тендерної документації, необхідно подати у складі тендерної пропозиції на другому етапі конкурентного діалогу у разі наявності змін у тендерній пропозиції учасника, поданій на першому етапі конкурентного діалогу.
09.02.2018, 18:39
Тндерна Документація
Загальне запитання щодо оголошення
В примітках з зірочкою вказано: "Примітка: * - зазначені інформацію та документи необхідно подати у складі тендерної пропозиції на другому етапі конкурентного діалогу у разі наявності змін у тендерній пропозиції учасника, поданій на першому етапі конкурентного діалогу." Питання: чи означає це те, що у разі відсутності змін зазначені зірочкою документи можуть взагалі не подаватись на другому етапі конкурентного діалогу та претендент разом з ціною зобов'язаний надати тільки ті документи, що зазнали змін, та документи, які не відмічені зірочкою на другому етапі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.02.2018, 18:06)
Інформацію та документи, що надаються учасниками на другому етапі конкурентного діалогу, зазначені у п.п. 1, 2, 4, 5, 6 (п. 1 розділу ІІІ тендерної документації), необхідно подати у складі тендерної пропозиції на другому етапі конкурентного діалогу у разі наявності змін у тендерній пропозиції учасника, поданій на першому етапі конкурентного діалогу. У разі відсутності змін, повторно подавати зазначену інформацію і документи на другому етапі конкурентного діалогу не обов’язково.
12.02.2018, 14:33
Тендерна Документація
Загальне запитання щодо оголошення
Чи повинен переможець, відповідно до Додатку 2 ТД, разом з документами, передбаченими п.2, 3, 6, 8 ч.1. ст. 17 Закону та ч.2 цієї ж Статті подати також документи, що підтверджують відсутність обставин, передбачених п. 1, 4, 7, 9 ч. 1 ст 17 Закону?
Якщо так, то у якій формі?
Якщо так, то у якій формі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.02.2018, 18:06)
Відповідно до вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів надає документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті. Інформація щодо відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, зокрема передбачених п.п. 1, 4, 7, 9 частини першої цієї статті, надаються всіма учасниками в довільній формі у складі тендерної пропозиції.
12.02.2018, 14:35
Тендерна Документація
Загальне запитання щодо оголошення
Оскільки учасники на другому етапі є виключно юридичні особи, то чи повинен переможець торгів надавати підтвердження відсутності обставин, передбачених п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону?
Якщо так, то в якій формі?
Якщо так, то в якій формі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.02.2018, 18:06)
Документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається лише переможцем торгів, який є фізичною особою-підприємцем. Юридичним особам надавати підтвердження відсутності обставин, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону не потрібно.
12.02.2018, 14:36
Тендерна Документація
Загальне запитання щодо оголошення
Зважаючи на те, що в Республіці Польща не надається документ, що підтверджує невнесення фізичної або юридичної особи до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, то яким чином мають бути виконані вимоги п. 2, 3 ч. 1 ст 17 Закону щодо нерезидентів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.02.2018, 18:09)
Документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених п.п. 2, 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається переможцем торгів в довільній формі (довідка, гарантійний лист тощо).