Процедура закупівлі оголошена 03.07.2023 18:31. Дата останніх змін - 26.07.2023 15:49
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Нестро -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-07-03-010875-a | |
| ID | 3c8e8c71ff2745d0b46454b5150efb50 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
501`983.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДК 021:2015, код 09110000-3 Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу Нестро). Процедура закупівлі – відкриті торги на 2023 рік у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальний заклад «Ситковецька спеціальна школа» Вінницької обласної Ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 501`983.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
03.07.23
Період уточнень
до 08.07.23
Період оскаржень
до 08.07.23
Подання пропозицій
до 11.07.23
Аукціон
11.07.23
Кваліфікація переможця
з 11.07.23
Пропозиції розглянуті
з 14.07.23
Завершена
26.07.23
04.07.2023, 12:28
Об'єм поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. В Додатку 1 у вас вказаний мінімальний об'єм поставки 2т. Скажіть, чи можливо поставляти товар партіями від 20т, це значно здешевить кінцеву вартість товару.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.07.2023, 10:05)
Дякуємо за цікавість до даної закупівлі, але ознайомившись із Вашим питанням Замовник мусить повідомити про відсутність вільних складських приміщень, які б відповідали розділу 11 ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини» та могли забезпечити належні умови зберігання понад 3 (трьох) тон паливних брикетів. Саме тому, Замовник при формуванні Додатку №1 до тендерної документації вимушений був викласти пункт 5 в тій редакції, що можливо приносить для потенційних учасників додаткові витрати. Однак, поставка дрібними партіями згідно замовлень Замовника унеможливлює псування продукції та забезпечує належний рівень якісних показників під час подальшого використання.
Відтак, прохання з розумінням віднестися до встановлених вимог та за нагоди порахувати всі можливі витрати на реалізацію поставки товару в повному обсязі згідно дрібно партійних замовлень від 2 тон.
Відтак, прохання з розумінням віднестися до встановлених вимог та за нагоди порахувати всі можливі витрати на реалізацію поставки товару в повному обсязі згідно дрібно партійних замовлень від 2 тон.
05.07.2023, 09:50
Висновок СЕЕ
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. В технічних вимогах Ви вимагаєте від учасників надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на брикети. Згідно пункту 29 Особливостей "У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Національним стандартом для брикетів є ДСТУ 8358 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини". Даний національний стандарт не вимагає надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Тому, просимо не обмежувати коло учасників та внести зміни в тендерну документацію.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Національним стандартом для брикетів є ДСТУ 8358 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини". Даний національний стандарт не вимагає надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Тому, просимо не обмежувати коло учасників та внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.07.2023, 10:06)
Вітаємо! Ознайомившись зі змістом Вашого звернення маємо відзначити, що ідентичне питання вже було предметом розгляду скарги в Антимонопольному комітеті України за попередньою закупівлею. Тому, повторно можемо поінформувати, що подання діючого висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на брикети паливні, жодним чином не порушує діюче законодавство України, в сфері публічних закупівель в тому числі, Закон №4004-XII дає відповідь на це питання, адже висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини. Також зауважуємо, що відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 8358:2015 встановлено: «13.2. КОЖНУ ПАРТІЮ БРИКЕТІВ АБО ГРАНУЛ ПІД ЧАС ВІДВАНТАЖЕННЯ СПОЖИВАЧЕВІ СУПРОВОДЖУЮТЬ ДОКУМЕНТОМ ПРО ЯКІСТЬ УСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ, в якому вказаують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групи якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату ВИСНОВКУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ;
- вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника».
Саме тому, Замовник переконаний в правомірності встановлення відповідної вимоги, адже сам ДСТУ 8358:2015 передбачає необхідність дотримання відповідно до нормативних документів про, що нами згадувалося вище. Відтак, Ваше звернення мусимо залишити без задоволення, адже не бажання працювати в межах діючого законодавства України в жодному разі не може бути оцінено, в якості дискримінації учасників зі сторони Замовника.
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групи якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату ВИСНОВКУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ;
- вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника».
Саме тому, Замовник переконаний в правомірності встановлення відповідної вимоги, адже сам ДСТУ 8358:2015 передбачає необхідність дотримання відповідно до нормативних документів про, що нами згадувалося вище. Відтак, Ваше звернення мусимо залишити без задоволення, адже не бажання працювати в межах діючого законодавства України в жодному разі не може бути оцінено, в якості дискримінації учасників зі сторони Замовника.