Процедура закупівлі оголошена 28.06.2023 19:46. Дата останніх змін - 02.08.2023 00:03
Придбання деревини (паливної деревини твердих порід) для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл Товстенської селищної громади, Чортківського району, Тернопільської області, Код ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (Дрова паливні, твердих порід) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-06-28-012074-a | |
| ID | 7728b9631fbe4ee6a4f413605fe72e87 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`250`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється за додатково виділені кошти рішенням Товстенської селищної ради №3467 від 09.06.2023
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти, культури, молоді і спорту Товстенської селищної ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`250`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
28.06.23
Період уточнень
до 03.07.23
Період оскаржень
до 03.07.23
Подання пропозицій
до 06.07.23
Аукціон
07.07.23
Кваліфікація переможця
з 07.07.23
Пропозиції розглянуті
з 08.07.23
Торги відмінено
02.08.23
29.06.2023, 09:14
щодо дискримінаційної вимоги в додатку 2
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Відповідно до п.п. 1.1. п.1) додатку №2 до ТД передбачено, що з метою підтвердження можливості вчасного та належного постачання товару учасники у складі своєї пропозиції мають надати наступну інформацію: Аналогічно виконаний договір за 2023 рік (Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.)
1.2.Накладні, а також платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати за 2023 рік.
відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупіівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо Вашу увагу на те, що умова про надання аналогічно виконаного договору за 2023 рік та накладних, а також платіжних доручень з відміткою банку про проведення оплати за 2023 рік є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, Для Вас, як Замовника, не є принциповою різниця, коли саме потенційні Учасники здійснювали постачання товару попереднім контрагентам: у 2023 році, чи раніше, у 2022, або ж у 2021 році. Учасник має позитивний досвід постачання аналогічного товару протягом 2022 року. Проте, у зв'язку з наявністю даної дискримінаційної вимоги ми не матимемо змоги взяти участь у цій закупівлі та запропонувати Замовнику якісний товар за адекватною ціною. У зв'язку з цим, у Закупівлі звужується коло потенційних учасників, а Замовник збільшує свій ризик придбання товару за бльшою ціною, ніж коли б у закупівлі була більша кількість учасників. Оскільки, як відомо, чим більше Учасників у закупівлі, тим більша конкуренція в аукціоні, а Замовник має змогу придбати товар дешевше.
крім того, документами про фактичне виконання договору є не лише накладні, а також платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати. Документами, що підтверджують фактичне виконання договору також можуть бути лсти-відгуки, акти приймання-передачі товару і .т.д.
У зв'язку з вищенаведеним, з метою усунення дискримінаційної вимоги, просимо внести зміни до додатку 2, виклавши п.1) у наступній редакції:
З метою підтвердження можливості вчасного та належного постачання товару учасники у складі своєї пропозиції мають надати наступну інформацію:
1.1.Аналогічно виконаний договір (Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.)
1.2.Накладні, та/або платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати, або акт-прийняття-передачі товару, або лист-відгук від контрагента за аналогічним договором.
Дякуємо.
Відповідно до п.п. 1.1. п.1) додатку №2 до ТД передбачено, що з метою підтвердження можливості вчасного та належного постачання товару учасники у складі своєї пропозиції мають надати наступну інформацію: Аналогічно виконаний договір за 2023 рік (Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.)
1.2.Накладні, а також платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати за 2023 рік.
відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупіівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо Вашу увагу на те, що умова про надання аналогічно виконаного договору за 2023 рік та накладних, а також платіжних доручень з відміткою банку про проведення оплати за 2023 рік є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, Для Вас, як Замовника, не є принциповою різниця, коли саме потенційні Учасники здійснювали постачання товару попереднім контрагентам: у 2023 році, чи раніше, у 2022, або ж у 2021 році. Учасник має позитивний досвід постачання аналогічного товару протягом 2022 року. Проте, у зв'язку з наявністю даної дискримінаційної вимоги ми не матимемо змоги взяти участь у цій закупівлі та запропонувати Замовнику якісний товар за адекватною ціною. У зв'язку з цим, у Закупівлі звужується коло потенційних учасників, а Замовник збільшує свій ризик придбання товару за бльшою ціною, ніж коли б у закупівлі була більша кількість учасників. Оскільки, як відомо, чим більше Учасників у закупівлі, тим більша конкуренція в аукціоні, а Замовник має змогу придбати товар дешевше.
крім того, документами про фактичне виконання договору є не лише накладні, а також платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати. Документами, що підтверджують фактичне виконання договору також можуть бути лсти-відгуки, акти приймання-передачі товару і .т.д.
У зв'язку з вищенаведеним, з метою усунення дискримінаційної вимоги, просимо внести зміни до додатку 2, виклавши п.1) у наступній редакції:
З метою підтвердження можливості вчасного та належного постачання товару учасники у складі своєї пропозиції мають надати наступну інформацію:
1.1.Аналогічно виконаний договір (Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.)
1.2.Накладні, та/або платіжні доручення з відміткою банку про проведення оплати, або акт-прийняття-передачі товару, або лист-відгук від контрагента за аналогічним договором.
Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.06.2023, 10:46)
Доброго дня!
1.Додам вимогу аналогічно виконаного договору за період 2022 року.
2.Що стосується підтвердження виконання аналогічно договору, то лист відгук не є доствірним підтвердження інформації про оплату за товар, так само як і акт приймання передачі товару та накладна, фактом 100% оплати за товар буде вважатись тільки платіжні інструкції/доручення, оскільки в даному документі буде вказано суму, призначення оплати за товар, номер рахунку платника та отримувача а також казначейську відмітку.
Оскільки розрахунок за паливну деревину буде у безготівковій формі, то фактом підтвердження виконання аналогічного договору буде вважатись тільки платіжна інструкція!
1.Додам вимогу аналогічно виконаного договору за період 2022 року.
2.Що стосується підтвердження виконання аналогічно договору, то лист відгук не є доствірним підтвердження інформації про оплату за товар, так само як і акт приймання передачі товару та накладна, фактом 100% оплати за товар буде вважатись тільки платіжні інструкції/доручення, оскільки в даному документі буде вказано суму, призначення оплати за товар, номер рахунку платника та отримувача а також казначейську відмітку.
Оскільки розрахунок за паливну деревину буде у безготівковій формі, то фактом підтвердження виконання аналогічного договору буде вважатись тільки платіжна інструкція!
29.06.2023, 11:27
щодо платіжних доручень
Загальне запитання щодо оголошення
Дякуємо за швидку відповідь.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповіді Вами вказано наступне:
"фактом 100% оплати за товар буде вважатись тільки платіжні інструкції/доручення, оскільки в даному документі буде вказано суму, призначення оплати за товар, номер рахунку платника та отримувача а також казначейську відмітку. Оскільки розрахунок за паливну деревину буде у безготівковій формі, то фактом підтвердження виконання аналогічного договору буде вважатись тільки платіжна інструкція!."
Вимогами ТД не передбачено обмеження Учасників подавати як аналогічні договори лише договори із Замовниками в розумінні Закону. Відповідно, якщо контрагентом Учасника по аналогічному договору була юридична особа приватного права (ТОВ, ПП і т.д.), то розрахунки по цьому договору не проходять через Казначейство та не містять казначейської відмітки.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповіді Вами вказано наступне:
"фактом 100% оплати за товар буде вважатись тільки платіжні інструкції/доручення, оскільки в даному документі буде вказано суму, призначення оплати за товар, номер рахунку платника та отримувача а також казначейську відмітку. Оскільки розрахунок за паливну деревину буде у безготівковій формі, то фактом підтвердження виконання аналогічного договору буде вважатись тільки платіжна інструкція!."
Вимогами ТД не передбачено обмеження Учасників подавати як аналогічні договори лише договори із Замовниками в розумінні Закону. Відповідно, якщо контрагентом Учасника по аналогічному договору була юридична особа приватного права (ТОВ, ПП і т.д.), то розрахунки по цьому договору не проходять через Казначейство та не містять казначейської відмітки.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.06.2023, 15:39)
Прийму до уваги.