Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.06.2023 20:22. Дата останніх змін - 04.09.2023 16:16

ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування для закладу загальної середньої освіти ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-013193-a  
ID 957275d63b5d45bd80a524f9e2e781f9  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`436`352.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`436`352.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.06.23
Період уточнень
до 15.08.23
Період оскаржень
до 15.08.23
Подання пропозицій
до 18.08.23
Кваліфікація переможця
з 18.08.23
Пропозиції розглянуті
з 23.08.23
Завершена
04.09.23
28.06.2023, 10:51
Проєкт договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! В Тендерній документації відсутній Додаток 4 "Проєкт договору", просимо завантажити даний додаток
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.06.2023, 20:37)
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Під час публікації даної закупівлі стався технічній збій, тому Додаток 4 "Проєкт договору" не було оприлюднено в електронній системі закупівель. Замовником буде внесено зміни до закупівлі та оприлюднено Додаток 4 "Проєкт договору" до тендерної документації.
28.06.2023, 15:37
щодо декларації по охороні праці
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! У Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрована у 2023 році.
Варто зазначити, що дана Декларація вимагається на підприємствах, що використовують машини, механізми та обладнання з підвищеною небезпекою.
Згідно з постановою КМУ Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки від 26 жовтня 2011 р. № 1107, на підприємства, що не виконують вказаних робіт, така Декларація не видається.
Згідно з переліком машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 пакувальний апарат не належить до групи А та групи Б небезпечних машин, механізмів, устаткування Про затвердження переліку машин, ... | від 03.02.2021 № 77 (rada.gov.ua) ). Автоматичний пакувальник не створює вакуум, він призначений для герметичної упаковки плівкою готової, замороженої чи охолодженої продукції в пластикові лотки, це безпечна процедура.
Таким чином, або вимагаємо виключити зазначену вимогу або роз'яснити, що в такому випадку необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції, в разі не використання ним машин, механізмів та обладнання з підвищеною небезпекою?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 18:57)
"Добрий день! Дякуємо за увагу до даної закупівлі. Відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - це документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Замовник під час проведення закупівлі ""послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра"" має на меті отримати якісне харчування для учнів та таке, що відповідає вимогам законодавства.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати.
Дана вимога не є дискримінаційною оскільки отримання даної декларації можливе для будь-якого суб’єкта господарювання."
28.06.2023, 15:57
щодо головного інженера
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! У Додатку 2 п.2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язкова наявність кухарів, контролера якості, технолога, головного інженера.
Головного інженера якої саме сфери ми повинні зазначити в даній довідці?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 18:57)
Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є "послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра" то прийняти участь зможуть організації, що надають послуги з кейтернгу. Тобто в організації, що має на меті взяти участь у даній процедурі закупівлі має бути головний інженер, це працівник, на якого покладено обов'язки (відповідно до посадової інструкції), пов'язані з технічною підтримкою діяльності підприємства, на якому він працевлаштований.
28.06.2023, 16:02
щодо технолога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! У Додатку 2 п.2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен обов’язково мати в наявності в штаті технолога , або осіб, які виконують такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту.
Чи буде відповідати умовам Тендерної документації посада інженер-технолог або технік-технолог?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 18:57)
Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі. Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації щодо наявністі в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід чітко зазначено, що в штаті Учасника обов'язково має бути технолог , або особа, яка виконуює такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту.
28.06.2023, 16:47
прийоми їжі
Загальне запитання щодо оголошення
З яких прийомів їжі складеться один день харчування згідно вікових категорій?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 18:57)
Шановний учаснику, харчування у закладах освіти організовано відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
28.06.2023, 16:54
Розігрів і роздача
Загальне запитання щодо оголошення
Хто і яким чином буде здійснювати розігрів і роздачу їжі учням у закладі освіти?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 18:57)
Персонал виконавця послуг.
29.06.2023, 09:00
Графік доставки
Загальне запитання щодо оголошення
У котрий годині повинна бути здійснена доставка готових страв?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 18:58)
Доставку готових страв здійснює надавач послуг таким чином, щоб забезпечити виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
29.06.2023, 09:04
Розрахунок вартості
Загальне запитання щодо оголошення
Яким чином розраховувалася вартість одного дня харчування на одну дитину та на підставі чого?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 18:58)
Харчування дітей у закладах освіти організовано відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» вартість харчування одного дня на одного вихованця відповідно до норм харчування з урахуванням режиму буде визначено за підсумками проведеної процедури закупівлі в системі Prozorrо.
29.06.2023, 09:08
Матеріальні засоби
Загальне запитання щодо оголошення
Чим повинне бути оснащене приміщення, в якому будуть надаватись послуги з харчування?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 18:58)
"Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі.
У вимогах Додатку 3 до тендерної документації зазначено що харчоблок закладу освіти Замовника повинен бути забезпечений:
- посудом, інвентарем, миючими засобами, а працівники спецодягом.
Харчоблок закладу освіти Замовника повинен бути укомплектований кваліфікованими кадрами, з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України."
29.06.2023, 11:33
кейтеринг
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати чітке пояснення щодо форми організації харчування: передбачено виключно доставку готових страв, або це паралельно з приготуванням страв на харчоблоці?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:36)
Шановний учаснику, кейтеринг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування
29.06.2023, 14:04
Харчування
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно пункту договору 4.3. Кількість послуг, що надаються (кількість дітей) узгоджується Виконавцем із адміністрацією закладу освіти кожного дня, при цьому на перший сніданок кількість дітей доводиться Виконавцю до 20 години попереднього до надання послуг дня, а кількість дітей на обід, полуденок та вечерю узгоджується замовником до 9:30 (ранком) кожного дня. Тобто один дітодень включає в себе чотириразове харчування а саме: сніданок, обід, полуденок та вечерю?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:04)
"Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі.
У вимогах тендерної документації зазначена відповідна інформація."
29.06.2023, 14:22
цикл харчування
Загальне запитання щодо оголошення
Проаналізувавши проект договору зробили для себе висновок, що постачальник має право та засоби здійснити повний технологічний цикл організації харчування на харчоблоку закладу, та не доставляти туди готову їжу яка була заздалегідь приготовлена та повторно розігріта. Шановний замовник, може переможець здійснювати повний цикл приготування та видачу на харчоблоку закладу?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:05)
Шановний учаснику, кейтеринг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування
29.06.2023, 14:48
Питання по сертифікатам
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до додатку 2 до Документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати:
п. 1.9 «Сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції»,
п. 1.10 «Сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом перевірку, звітом про наглядовий аудит та рішення щодо видачі».
Відповідно до розділу «Загальні умови надання послуг» додатку 3 до Документації «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати:
- Копія чинного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", дійсний на дату подання тендерної пропозиції, виданий на виробничу(і) потужність(і) готових страв»
Такі вимоги є неправомірними, адже відповідно до п. 7 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами) від 23.12.1997 року № 771/97-ВР «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою».
Правомірним та більш дієвим способом перевірки стану впровадження та застосування Системи керування безпечністю харчових продуктів на потужності є зазначена в розділі «Загальні умови надання послуг» додатку 3 до Документації вимога надати «акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР)».
Але нелогічно та незрозуміло, що зазначений акт вимагається тільки на складські приміщення.
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності усіх вищенаведених вимог тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:05)
"Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Дана вимога встановлена Замовником з метою виявлення спроможності потенційних Учасників мати усі підтверджуючі діючим законодавством документи щодо якості надання послуг, з урахуванням специфіки організації харчування у закладах освіти міста Дніпра.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати."
29.06.2023, 14:56
Роз’яснення по ДСТУ ISO 22000:2019
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 2 додатку 2 до Документації передбачено, що «В складі Тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікати щодо працівників, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів…, в тому числі «ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу (ISO 22000:2018, IDT) / ДСТУ ISO 22000:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT)».
Така вимога Замовника з подвійною назвою одного й того ж Стандарту є дискримінаційною для інших учасників. Вважаємо, що наведена вище умова в тендерній документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які вже мають такі Сертифікати, що видані непрофесійно, з порушенням вимог нормативно-правових актів. Адже не може бути різним офіційний переклад одного й того ж ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Відповідно до офіційного перекладу назва стандарту наступна «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі».
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:43)
"Добрий день! Дана вимога прописана Замовником для того, щоб уникнути дискримінаційниг вимог, та провести закупівлю відповідно до чинного законовдсва.
ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу (ISO 22000:2018, IDT) / ДСТУ ISO 22000:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT). Переклад та назва вищевказаного ДСТУ ISO зустрічається у різних варіаціях у джерелах, що не є помилкою, а варіантом перекладу ."
29.06.2023, 15:03
Роз’яснення по ДСТУ ISO 9001:2015
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 1.9 додатку 2 до Документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати «Сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги". Цей же Сертифікат наведений в пункті 2 додатку 2 до Документації щодо наявності Сертифікатів у працівників, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень низки стандартів.
Ця вимога Замовника суперечить чинному законодавству, не регулюється державою. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами) від 23.12.1997 року № 771/97-ВР: «Оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів»
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:43)
"Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Дана вимога встановлена Замовником з метою виявлення спроможності потенційних Учасників мати усі підтверджуючі діючим законодавством документи щодо якості надання послуг, з урахуванням специфіки організації харчування у закладах освіти міста Дніпра.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати.
Відповідно до чинного законодавства України, впроваджено розробку та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), які є необхідним дотримуватись усім працівникам та персоналу підприємства.
Для цього на підприємстві мають бути працівники, які володіють спеціальними знаннями.
Задля забезпечення належної підготовку працівників, підприємство має бути забезпечено кадрами, які мають проходити навчання та бути компетентними за стандартами ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 19011:2019, за результатами яког отримають свідоцтво про таке навчання.
"
29.06.2023, 15:10
Роз’яснення по Сертифікатах на сировину
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 2 додатку 2 до Документації передбачено «Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації».
Ця вимога Замовника суперечить чинному законодавству. Вважаємо, що наведена вище умова в тендерній документації незаконно обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які вже мають Сертифікати на сировину. Адже відповідно до частини 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами) від 23.12.1997 року № 771/97-ВР: «Сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Зазначене не стосується процедури видачі міжнародного сертифіката, передбаченого цим Законом».
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:43)
"Добрий день! Дякуємо за увагу до даної закупівлі. Відповідно до пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати.
Для повноцінної реалізації системи НАССР необхідно обов'язково впроваджувати систему простежуваності, яка охоплює всі стадії виробництва, переробки та обігу харчових продуктів чи інгредієнтів, які використовуються їх виготовлення.
Система простежуваності передбачає «крок назад – крок уперед» харчовим ланцюгом і дозволяє ідентифікувати постачальників і замовників продукції. Відповідно до вимог цієї системи виробник харчових продуктів повинен встановити зв'язок «постачальник – продукт» та «продукт – замовник».
Документами, що підтверджують якість та походження сировини, продукції і т.д. є сертифікати якості від виробника."
29.06.2023, 15:39
Роз’яснення по гігієнічним висновкам на сировину
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до Додатоку 3 до Документації передбачено «Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників закладу освіти, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків».
Ця вимога Замовника суперечить чинному законодавству, не передбачена в жодному нормативно-правовому акті, незаконно обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які вже мають незаконні гігієнічні висновки на сировину.
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:05)
Вимоги до бракеражу визначені відповідно чинного законодавства.
29.06.2023, 15:46
Роз’яснення по Технічним умовам
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатоку 3 до Документації наведена вимога щодо наявності «Технічні умови на виробництво готових страв для харчування в закладах шкільної та дошкільної освіти, які пропонує до постачання учасник, які є чинними на момент подачі тендерної пропозиції».
Ця вимога Замовника суперечить чинному законодавству, не передбачена в жодному нормативно-правовому акті, незаконно обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які вже мають Технічні умови на виробництво готових страв для харчування в закладах шкільної та дошкільної освіти.
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:06)
Дана вимога відповідає чинному законодавству та не є дискримінаційною, оскільки технічні умови має можливість розробити кожне підприємтво.
29.06.2023, 15:55
Тара і упаковка
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатоку 3 до Документації наведена вимога щодо постачання харчових продуктів «Тара і упаковка для зберігання та постачання продуктів харчових повинна бути від виробника, не пошкоджена, чиста, відповідати діючому екологічному, санітарно-гігієнічному законодавству, містити термін та умови придатності продуктів харчових, інші умови. Відтак, учасники закупівлі повинні письмово підтвердити/гарантувати дотримання вищезазначених вимог».
Ця вимога Замовника складена без врахування вимог діючих нормативно-правових актів, сформульована некоректно, незрозуміло – це вимога тільки для постачання харчових продуктів чи готових страв, в якій тарі і упаковці? Не зазначено, яким документом необхідно підтвердити/гарантувати дотримання вищезазначених вимог, яких саме?
Слід зазначити, що відповідно до «ЗМІНИ, що вносяться до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2023 р. № 549 (ПКМУ № 549), передбачено «Доставка готової їжі здійснюється в герметичних гастроємностях та термоізоляційних боксах».
Відповідно до п. 3 розділу III «ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти», затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03 грудня 2020 року N 2532: «Перевезення готових страв повинно здійснюватися в герметичній упаковці (контейнері) та/або іншій тарі, маркування якої здійснюється згідно з додатком 3 до цих вимог.
Відповідно до вимог Закону України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" від 06.12.2018 № 2639-VIII не передбачене маркування кулінарної продукції, що реалізується у закладах громадського харчування.
Вимоги щодо надання інформації про харчові продукти, що реалізуються у закладах громадського харчування, наведені в пункті 9 статті 6 вищезазначеного Закону:
«У разі якщо харчові продукти пропонуються до реалізації кінцевим споживачам або закладам громадського харчування нефасованими, якщо пакування харчових продуктів здійснюється безпосередньо в місці продажу на прохання споживача або якщо харчові продукти упаковуються чи фасуються в місці продажу для подальшої реалізації кінцевим споживачам у цьому місці продажу, обов’язковою для надання у спосіб, визначений оператором ринку харчових продуктів, є така інформація:
1) назва харчового продукту;
2) будь-які інгредієнти або допоміжні матеріали для переробки, які наведені у додатку № 1 до цього Закону, або походять з речовин чи продуктів, наведених у додатку № 1 до цього Закону, які використовуються у виробництві або приготуванні харчового продукту і залишаються присутніми у готовому продукті, навіть у зміненій формі».
Прошу детально конкретизувати усі вимоги цього пункту у відповідності до вимог нормативно-правових актів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:06)
"Добрий день! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі.
Умовами тендерної документації, а саме Додаток № 3 зазначено інформацію щодо тари та упаковки постачання харчових продуктів."
29.06.2023, 16:09
Роз’яснення по пакувальнику лотків
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатоку 3 до Документації наведена вимога «Упаковка готових страв з насиченням середовища газом відрізняється гарантією якості, збереженням свіжості, збереженням кольору, виду і смаку, тому Учасник має документально підтвердити наявність у нього у власності автоматичного пакувальника лотків (трейсилер) та надати документи, що підтверджують якість харчового газу (суміші газів), які будуть використовуватись Учасником.»
Необхідно акцентувати, що упаковка готових страв з насиченням середовища газом не передбачена для здобувачів освіти в жодному нормативно-правовому акті, ні в Постанові КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ні в останній зміні - ПКМУ № 549!
Виходячи з описаного, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є неправомірними, дискримінаційними до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, який вже пакує готові страви з насиченням середовища газом, має у власності автоматичний пакувальник лотків (трейсилер) та документи, що підтверджують якість харчового газу (суміші газів)! Але це юридично безпідставно для закладів освіти!
Прошу надати роз’яснення щодо правомірності викладених вимог.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2023, 19:07)
Дана вимога відповідає чинному законодавству не є дискримінаційною, та надає можливість гарантувати безпечність готової продукції.
30.06.2023, 18:24
кейтеринг
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог Постанови КМУ від 01 червня 2023 року № 549 «Харчоблок отримувача послуг повинен бути забезпечений такими зонами: зоною приймання та зберігання охолодженої продукції, зоною для розігріву готової продукції, оснащеною пароконвекційною піччю, зоною роздаткової лінії в обідньому залі та зоною миття та зберігання кухонного посуду та інвентарю.»
Чи має харчоблок вашого закладу такі умови та обладнання для отримання послуг кейтерингу?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2023, 17:28)
Добрий день! Закупівля послуг з харчування проводиться з урахуванням чинного законодавства. Крім того, відповідно до вимог викладених у Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен відвідати об'єкт та досконало проаналізувати відповідні зони в даному закладі освіти.