Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.01.2018 09:13. Дата останніх змін - 06.03.2018 13:48

Лакофарбова продукція в асортименті -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-17-000180-c  
ID 5294105c10cd4e83b32c73a7870152b5  
Очікувана вартість закупівлі
691`774.24 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Лакофарбова продукція в асортименті (Ґрунтовка, фарби, лаки, емалі, сурик - 13495,4кг; Емаль ПФ-115 - 60шт.) (детально викладено у додатку 3 до тендерної документації)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"  
Очікувана вартість закупівлі 691`774.24 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
17.01.18
Період уточнень
до 23.01.18
Період оскаржень
до 29.01.18
Подання пропозицій
до 02.02.18
Аукціон
05.02.18
Кваліфікація переможця
з 05.02.18
Пропозиції розглянуті
з 13.02.18
Завершена
06.03.18
23.01.2018, 11:26
Поділ предмету закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
У додатку №3 позиція № 1 вказані емалі ПФ-115, фарба для розмітки доріг, грунтівка ГФ-021 основою для виробництва яких є суспензiя пiгментiв в сумiшi
пентафталевого лаку, чи алкідний лак, суспензiя пiгментiв i наповнювачiв в розчинi термопластичного акрилового сополiмера,
а також емаль НЦ-132, лак БТ-577 та лак КО-85 основою для яких є - розчин колоксиліну, розчин полiфенiлдiметiлсiлоксанової смоли, бітумний лак.
Ці групи емалей мають різні складники та технології виробництва виробляється різними підприємствами-виробниками. Об’єднання цих двох груп лакофарбової продукції без поділу на лоти призводить до обмеження в участі заводі-виробників та апріорі закладає умови, за яких учасниками будуть переважно посередники. Відповідно, формулювання в умовах закупівлі вимог щодо надання пропозицій відносно різних груп товарів є обмежувальною умовою для виробників, що призводить до їх дискримінації. Згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами, одним із яких є недискримінація учасників. При цьому, варто зазначити, що зазначене вище поєднання різних типів продукції призведе до виключення з участі виробників, як наслідок, пропозиції, надані Замовникові будуть у вартісному виражені значно вищими, ніж могли б запропонувати виробники. Вказане, у свою чергу, призводить до порушення іншого приницпу закупівель, передбаченого ЗУ «Про публічні закупівлі» - максимальна економія та ефективність. Впевнені, що Замовник прагне отримати максимально ефективну та економічно вигідну пропозицію, для чого ініціюємо внесення до умов закупівель шляхом поділу предмета закупівлі на лоти:
1) Лот 1 емалі ПФ-115, фарба для розмітки доріг, грунтівка ГФ-021
2) Лот 2 НЦ-132, лак БТ-577,лак КО-85.

Це дасть можливість:
Дотриматися вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема:
учасникам, підприємствам-виробникам товарів, приймати участь на рівних умовах з підприємствами-посередниками, а Замовнику отримати більш конкурентні ціни на кожну групу лакофарбових Товарів.
З повагою.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.01.2018, 16:29)
Повідомляємо, що в процесі підготовки ТД для проведення закупівлі лакофарбової продукції в асортименті керувалися принципами закупівлі,а саме:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дана закупівля здійснюється відповідно до затвердженого річного плану ДП «НАЕК «Хмельницька АЕС», де розподіл на лоти не передбачено, що не суперечить ст 4. Закону України «Про Публічні закупівлі». Також,згідно ст. 22 даного закону п.2, що стосується вимог до тендерної документації, оговорено:
« Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або предмет закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз « або еквівалент». Тому, посилаючись, на п.2 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі», в додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю лакофарбової продукції в асортименті» було вказано «або еквівалент». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, шляхом поділу предмета закупівлі під асортимент продукції одного з потенційних учасників торгів.