Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.06.2023 22:46. Дата останніх змін - 13.06.2023 13:10

Огірки свіжі, польові, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг, Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг, Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-05-014566-a  
ID 20959115d860489ab7fe60b2aed2a603  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-06-05-004926-a  
Очікувана вартість закупівлі
39`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський дошкільний навчальний заклад №61  
Очікувана вартість закупівлі 39`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.06.23
Подання пропозицій
до 08.06.23
Кваліфікація переможця
з 08.06.23
Пропозиції розглянуті
з 08.06.23
Завершена
13.06.23

Специфікація закупівлі

1)
Огірки свіжі, польові, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограм
2)
Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм
3)
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 кілограм

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.06.2023 22:47
Версія документу від: 05.06.2023 22:47
ID: 474fe35f709b4989b0124bb74e2dc42a

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Огірки свіжі, польові, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг
Критерій відноситься до предмету закупівлі Огірки свіжі, польові, короткоплідні (до
Технічні характеристики
Тип вирощування: польові
Розмір плоду: короткоплідні (до 14 см)
Діаметр плоду: не більше 5,5 см
Відповідність ДСТУ 3247 : Так
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг
Критерій відноситься до предмету закупівлі Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318,
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 318 : Так
Вид: кабачки
Ґатунок: перший
Технічні характеристики предмета закупівлі
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
Критерій відноситься до предмету закупівлі Капуста білоголова свіжа, ранньостигла,
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 7037 : Так
Строк дозрівання: ранньостигла

Дати та строки

Дата публікації 05.06.2023 22:47  
Початок періоду прийому пропозицій 05.06.2023 22:47  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.06.2023 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський дошкільний навчальний заклад №61  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25304043  
Юридична адреса 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Гоголівська, будинок 67  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 08.06.2023 00:01
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
32`300.00
Гривня з ПДВ
2
ФОП Матвейчук Т.А.
ID: 53c828c748b24f909f10b5264b595519
38`800.00
Гривня з ПДВ
3
ФОП Колесник О.В.
ID: 3308583ca4054f40a90de93b9b8b5415
30`500.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
30`500.00
Гривня з ПДВ
Переможець
08.06.2023 09:24
2
32`300.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
38`800.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Колесник О.В.
Код ЄДРПОУ: 2646802774
30`500.00
Гривня з ПДВ
08.06.2023
09:24

Укладені договори

Номер договору
40/23 ОВР
Дата підписання
12.06.2023
Дата початку дії
12.06.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
30`500.00 Гривня без ПДВ