Процедура закупівлі оголошена 05.06.2023 22:46. Дата останніх змін - 13.06.2023 13:10
Огірки свіжі, польові, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг, Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг, Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-06-05-014566-a | |
| ID | 20959115d860489ab7fe60b2aed2a603 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-06-05-004926-a |
Очікувана вартість закупівлі
39`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Житомирський дошкільний навчальний заклад №61 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 39`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.06.23
Подання пропозицій
до 08.06.23
Кваліфікація переможця
з 08.06.23
Пропозиції розглянуті
з 08.06.23
Завершена
13.06.23
Специфікація закупівлі
| 1) |
Огірки свіжі, польові, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограм
|
| 2) |
Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм
|
| 3) |
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гоголівська, 67
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.06.2023 22:47
Версія документу від: 05.06.2023 22:47
ID: 474fe35f709b4989b0124bb74e2dc42a
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Огірки свіжі, польові, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг
Технічні характеристики
Тип вирощування: польові
Розмір плоду: короткоплідні (до 14 см)
Діаметр плоду: не більше 5,5 см
Відповідність ДСТУ 3247 : Так
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 318 : Так
Вид: кабачки
Ґатунок: перший
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 7037 : Так
Строк дозрівання: ранньостигла
|
Дати та строки
| Дата публікації | 05.06.2023 22:47 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 05.06.2023 22:47 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 08.06.2023 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Житомирський дошкільний навчальний заклад №61 |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25304043 |
| Юридична адреса | 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Гоголівська, будинок 67 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 08.06.2023 00:01
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Колесник О.В.
Код ЄДРПОУ: 2646802774
30`500.00
Гривня з ПДВ
08.06.2023
09:24
Укладені договори
Номер договору
40/23 ОВР
Дата підписання
12.06.2023
Дата початку дії
12.06.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
30`500.00 Гривня без ПДВ
