Процедура закупівлі оголошена 31.05.2023 17:02. Дата останніх змін - 13.09.2023 13:50
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги) (Лот 1 - Центральний апарат АТ «Ощадбанк»; Філія - Головне управління по м. Києву та Київській області; Філія - Вінницьке обласне управління; Філія - Житомирське обласне управління; Філія - Чернігівське обласне управління; Філія- Черкаське обласне управління; Лот 2 – Філія - Дніпропетровське обласне управління; Філія - Сумське обласне управління; Філія -Кіровоградське обласне управління; Філія - Одеське обласне управління; Філія - Полтавське обласне управління; Філія-Запорізьке обласне управління; Філія-Харківське обласне управління; Лот 3 – Філія - Волинське обласне управління; Філія - Львівське обласне управління; Філія - Рівненське обласне управління; Філія - Тернопільське обласне управління; Філія - Закарпатське обласне управління; Філія - Хмельницьке обласне управління; Лот 4 – Філія - Херсонське обласне управління; Лот 5 – Філія - Луганське обласне управління) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-05-31-010992-a | |
| ID | 7c8fc2bbbd934ca2b94d3f2f9c46e1b7 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
51`544`557.66 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Послуги з прибирання в установах Філій АТ «Ощадбанк згідно Додатку № 2 до Документації
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | АТ "Ощадбанк" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 51`544`557.66 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
31.05.23
Період уточнень
до 12.06.23
Подання пропозицій
до 15.06.23
Аукціон
16.06.23
Кваліфікація переможця
з 16.06.23
Пропозиції розглянуті
з 16.08.23
Завершена
13.09.23
01.06.2023, 09:22
Аналогічні договори
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, чи можливо надати аналогічний договір зі всіма підтверджуючими документами, який знаходиться у стані виконання? чи не буде це підставою для дискваліфікації учасника?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.06.2023, 16:59)
Шановний Учаснику! На виконання вимог пп.13.3 п.13 Документації торгів Учасник у складі пропозиції також може зазначити інформацію про договір, який у період проведення процедури закупівлі знаходиться в процесі виконання, а на виконання вимог пп.13.4 п.13 Документації торгів надати лист-відгук по зазначеному договору. При цьому Замовник здійснюватиме оцінку наданих документів керуючись принципами достатності та розумності.
01.06.2023, 16:18
Петріод надання послуг
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, прохання уточнити термін надання послуг: до 31.12.2023 (як в документації) чи до 31.01.2024 (як в системі)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.06.2023, 16:53)
Термін надання послуг: до 31.12.2023р.
01.06.2023, 16:52
Режим надання послуг
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, в режимі надання послуг під час прибирання "Коридорів, сходів, вхідних груп, всіх санітарно-технічних приміщень" та прибирання "Службових кабінетів та технічних приміщень" вказано час прибирання - 07.00-08.40/18.00-20.00. Це треба прибирати вранці та ввечорі, або це вказано що треба прибирати або вранці або ввечері?
Дякую за відповідь
Дякую за відповідь
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.06.2023, 17:16)
Прибирання необхідно здійснювати в період 07.00 - 08.40 год., або з 18.00 - 20.00 год. 1 (один) раз на день.
02.06.2023, 13:24
Вимоги до виконавця
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, в Додатку №2, пункті 6 "Виконавець повинен забезпечити:" зазначено "6.3. Для належного та безпечного надання послуг з миття вікон (у разі , якщо є вікна, які не відчиняються, та скляні перегородки над ними, що передбачає надання послуг зовні будівлі на висоті більше ніж 5 метрів) Учасник повинен мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який повинен бути дійсним упродовж всього терміну надання послуг згідно договору, який дозволяє проводити верхолазні роботи. Особи, які будуть виконувати миття вікон повинні мати відповідне посвідчення на допуск до виконання робіт на висоті." Чи має учасник якось підтвердити наявність такого дозволу та посвідчення на працівника який буде виконувати роботи на висоті? Якщо так - просимо уточнити наданням яких саме документів це має бути підтверджено. Чи тут допущена помилка і це стосується Виконавця?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 11:22)
Замовник не вимагає від учасників надання у складі пропозиції копій дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та посвідчень на допуск до виконання робіт на висоті, але наголошує на необхідності дотримання надавачем послуг вимог законодавства про охорону праці.
02.06.2023, 13:26
Вимоги до виконавця
Загальне запитання щодо оголошення
в Додатку №2, пункті 6 "Виконавець повинен забезпечити:" зазначено, що 6.4.Учасник зобов’язаний надавати послуги якісно, своєчасно та у повному обсязі, використовуючи при цьому технічно справне обладнання та інвентар, які відповідають вимогам чинних в Україні санітарних і технічних правил та норм, стандартів безпеки. Чи має Учасник це якось підтвердити? Чи це стосується Виконавця? Оскліьки вимога викладена в розділі вимог саме до Виконавця.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 11:37)
1) Додаток № 2 до Документації торгів є Технічним завданням, тому повинен містити зрозумілі вимоги та характеристики стосовно послуг, що закуповуються. 2) Згідно п. 14.1 Документації торгів Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку №2 (Технічне завдання) цієї документації, а саме: Лист-згоду Учасника (із зазначенням кому адресується та від кого) з умовами та вимогами, які визначені у технічному завданні (Додаток №2 документації) та гарантування їх виконання належної якості.
02.06.2023, 13:36
Вимоги до виконавця
Загальне запитання щодо оголошення
6.5. Учасник надає послуги відповідно до існуючих в Україні санітарно-гігієнічних і санітарно-епідеміологічних норм та правил. Застосування продукції, що відповідає вимогам екологічних стандартів є запобіжним заходом згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Наявність сертифікату відповідності виданого акредитованим органом є підтвердженням безпечності продукції згідно з статтями 4, 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» та статтею 26 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я». Акцентуємо увагу, що учасник не надає послуги, надає послуги - Виконавець, тому просимо привести у відповіднсть цей пункт. А також, просимо уточнити на яку саме продукцію має бути такий сертифікат, коли предметом закупівлі є послуги?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 12:03)
1) Додаток № 2 до Документації торгів є Технічним завданням, тому повинен містити зрозумілі вимоги та характеристики стосовно послуг, що закуповуються. 2) Згідно п. 14.1 Документації торгів Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку №2 (Технічне завдання) цієї документації, а саме: Лист-згоду Учасника (із зазначенням кому адресується та від кого) з умовами та вимогами, які визначені у технічному завданні (Додаток №2 документації) та гарантування їх виконання належної якості. При наданні Послуг використовуються витратні матеріали. Вимогами щодо якості Послуг передбачена наявність діючих санітарно-гігієнічних сертифікатів на витратні матеріали та обладнання для прибирання. 3) Документація торгів презюмує ту обставину, що Учасник торгів повинен володіти повним комплексом можливостей для фактичного надання послуг. Також факт набуття одним із Учасників торгів статусу Переможця, а потім і Виконавця за договором про закупівлю, не позбавляє його первинного статусу Учасника торгів. Іншими словами в контексті процедури закупівлі поняття "Учасник" і "Виконавець" співвідносяться як загальне та конкретне. Тому Замовник не має необхідності змінювати редакції наведених Вами пунктів. Радимо сконцентрувати Вашу увагу на вірності формулювань, структури та змісту конкурсної пропозиції.
02.06.2023, 15:22
Дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Пунком 6.3. Технічного завдання визначено, ща учасник повинен мати документ, який дозволяє проводити верхолазні роботи, а саме дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Проте Документом який дозволяє виконувати верхолазні роботи згідно із чинним Законодавством Украхни може бути не лише дозвіл, але й декларація відповідності матеріально-технічної бази на верхолазні роботи та промисловий альпінізм. Таким чином ви обмежуєте участь підприємствам, які мають дозвільний документ у вигляді відповідної декларації, а не дозвіл. Просимо прибрати таку дискримінаційну вимогу або передбачити наявність у учасників не лише дозволу а й декларації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 12:27)
1) При постановці подібних запитань просимо вказувати конкретну правову норму: номер пункту, номер статті, назву нормативно-правового акту та дату його прийняття. 2) Уразі надання Учасником документу, що підтверджує можливість виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, який оформлений у відповідності до норм чинного законодавства України, такий документ буде прийнятий Замовником як належний.
02.06.2023, 15:58
Протокол загальних зборів додаток 4
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатку №4 Тендерної документації наведено зразок Протоколу загальних зборів про надання згоди на підписання договору, та зазначено наступне "* зразок, наведений вище, є примірним документом, що зазначений для належного розуміння учасниками вимог пп.13.1.8. п.13 документації. Форма документу, наведеного у зразку, не є обов‘язковою. В разі, якщо зразок з певних причин не є відповідним для конкретного учасника, такий учасник подає документ у формі, передбаченій статутом такого учасника, що підтверджує факт надання вищим органом учасника попередньої згоди на укладення посадовою особою такого учасника договору відповідно до пп.13.1.8. п.13 документації. " Просимо уточнити, яким чином цей зразок пов'язаний з п. 13.1.8 (Цінова пропозиція) та яким чином цей протокол надає належне розуміння цінової пропозиції? А також просимо уточнити чи треба надавати у складі пропозицію такий протокол про надання згоди на підписання договору та на якому етапі (надається учасником або переможцем?)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 12:46)
1) Згідно з пп.13.1.7. Документації торгів визначено до надання: «13.1.7. копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю з Замовником:- протокол, рішення (виписка, витяг з протоколу, рішення) зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про призначення (продовження повноважень) керівника учасника, - наказ про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або довіреність (доручення). У разі подання довіреності (доручення), до неї додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (наприклад, протокол, рішення, виписка або витяг з протоколу, рішення зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про надання повноважень видавати такі довіреності/доручення, витяг зі статуту тощо),- документ, що підтверджує надання вищим органом управління учасника попередньої згоди на укладання посадовою особою такого учасника договору (у випадку якщо таке погодження передбачене статутними документами учасника для договорів на суму, що перевищує певний поріг, або якщо укладення такого договору є значним правочином у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018) (Згідно із зразком визначеним в Додатку № 4 цієї документації). 2) В додатку №4 Документації торгів визначена форма, що стосується пп.13.1.7., а в примітках до додатку допущена технічна описка й даний додаток не стосується та не пов'язаний з вимогами пп. 13.1.8. 3) Такий документ надається Переможцем торгів до укладання договору про закупівлю.
05.06.2023, 19:49
Щодо аналогічних договорів
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, детально ознайомившись із вимогами тендерної документації, було встановлено невідповідність: «п.п. 13.3. п. 13 Кваліфікаційних критерів та вимог до учасників тендерної документації - довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний)) (у кількості не менше 2-х);
аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень контрагента з розгалуженою мережею офісних приміщень».
Під аналогічним договором Ви розумієте прибирання приміщень з розгалуженою мережею офісних приміщень, але при цьому в Додатку № 2 документації в Інформації про предмет закупівлі, прибирання офісних приміщень не передбачено. Основний об՚єм надання послуг необхідно здійснювати в службових приміщеннях, коридорах, сходових клітинах, санітарно-технічних приміщеннях, технічних приміщеннях, грошових сховищах та прибирання прилеглої території, що свідчить про те, що термінологія «офісні» потрапив у визначення «аналогічних договорів» випадково. І так як дана термінологія «послуги прибирання» має велику кількість варіантів – послуги з прибирання службових приміщень, адміністративних приміщень, виробничих приміщень та інші типи приміщень, просимо: внести зміни до документації в п.п. 13.3. п. 13 Кваліфікаційних критерів та вимог до учасників тендерної документації опублікувавши в наступній редакції: «довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний)) (у кількості не менше 2-х);
аналогічний предмет закупівлі* - «в розумінні надання послуг прибирання приміщень» або «в розумінні надання послуг прибирання з розгалуженої мережі приміщень контрагента».
Адже встановлення вимоги у п.п. 13.3. п. 13 Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників є дискримінаційною, та в даній закупівлі можуть взяти участь лише ті учасники, що мають аналогічні договори саме з – послуги з прибирання приміщень контрагента з розгалуженою мережею офісних приміщень. Ми як, потенційний учасник даної закупівлі, маємо досвід надання аналогічних послуг щодо Додатку № 2 документації, кваліфікованих працівників та матеріально-технічну базу для надання якісних послуг та у терміни встановлені Технічним завданням. Але не можемо взяти участь у даній закупівлі так як маємо аналогічні договори щодо послуг з прибираня, без уточнення, що це саме прибирання приміщень контрагента з розгалуженою мережею офісних приміщень.
Та уточніть, будь ласка, чи буде вважатися аналогічним договір - послуги з прибирання службових приміщень або послуги з комплексного прибирання або послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкової території?
аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень контрагента з розгалуженою мережею офісних приміщень».
Під аналогічним договором Ви розумієте прибирання приміщень з розгалуженою мережею офісних приміщень, але при цьому в Додатку № 2 документації в Інформації про предмет закупівлі, прибирання офісних приміщень не передбачено. Основний об՚єм надання послуг необхідно здійснювати в службових приміщеннях, коридорах, сходових клітинах, санітарно-технічних приміщеннях, технічних приміщеннях, грошових сховищах та прибирання прилеглої території, що свідчить про те, що термінологія «офісні» потрапив у визначення «аналогічних договорів» випадково. І так як дана термінологія «послуги прибирання» має велику кількість варіантів – послуги з прибирання службових приміщень, адміністративних приміщень, виробничих приміщень та інші типи приміщень, просимо: внести зміни до документації в п.п. 13.3. п. 13 Кваліфікаційних критерів та вимог до учасників тендерної документації опублікувавши в наступній редакції: «довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний)) (у кількості не менше 2-х);
аналогічний предмет закупівлі* - «в розумінні надання послуг прибирання приміщень» або «в розумінні надання послуг прибирання з розгалуженої мережі приміщень контрагента».
Адже встановлення вимоги у п.п. 13.3. п. 13 Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників є дискримінаційною, та в даній закупівлі можуть взяти участь лише ті учасники, що мають аналогічні договори саме з – послуги з прибирання приміщень контрагента з розгалуженою мережею офісних приміщень. Ми як, потенційний учасник даної закупівлі, маємо досвід надання аналогічних послуг щодо Додатку № 2 документації, кваліфікованих працівників та матеріально-технічну базу для надання якісних послуг та у терміни встановлені Технічним завданням. Але не можемо взяти участь у даній закупівлі так як маємо аналогічні договори щодо послуг з прибираня, без уточнення, що це саме прибирання приміщень контрагента з розгалуженою мережею офісних приміщень.
Та уточніть, будь ласка, чи буде вважатися аналогічним договір - послуги з прибирання службових приміщень або послуги з комплексного прибирання або послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкової території?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 12:58)
Щодо вимог пп. 13.3. п. 13 Документації торгів Замовник просить надати інформацію про фактичне виконання Учасником договорів про прибирання саме приміщень з розгалуженою мережею. Так як Банк не має "виробничих" приміщень, а має приміщення, де знаходяться співробітники, ми використовуємо узагальнену назву – "офісні приміщення", до складу яких входять також службові приміщення, коридори, сходові клітини, санітарно-технічні приміщення, технічні приміщення, грошові сховища, складські приміщення тощо. Відповідно договором, аналогічним предмету даної закупівлі буд вважатися договір про надання послуг з прибирання службових (офісних) приміщень, або послуг з комплексного прибирання, або послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкової території, але з розгалуженою мережею.
05.06.2023, 19:50
Щодо включення ПДВ
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до інформації п. 18 документації зазначено: «Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, замовник зазначає інформацію про невключення до ціни податку на додану вартість». Виходячи із цього, уточніть, будь ласка, чи необхідно в ціновій пропозиції зазначати податок на додану вартість для учасників платників ПДВ? Адже очікувану вартість зазначено з ПДВ та у Ціновій пропозиції відповідно до Додатку № 1 документації зазначено: «Вартість щоденного прибирання, грн., без ПДВ» та «Вартість щоденного прибирання, грн., з ПДВ».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 13:02)
Форма цінової пропозиції, що наведена в додатку №1 до Документації торгів передбачає можливість Учасника надання ціни та вартості послуг як "із ПДВ", так і "без" в залежності від його податкового статусу, та зазначено наступне: "*Якщо учасник не є платником ПДВ - в стовпчику вартості з ПДВ ставиться прочерк, в примітці до цінової пропозиції зазначається статус платника податку, згідно чинного законодавства України". Відповідно в Ціновій пропозиції зазначається інформація про кінцеву ціну та вартість послуг із врахуванням всіх податків та зборів, в залежності від статусу Учасника, як платника податків.
05.06.2023, 19:54
Щодо персоналу
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до п.п. 13.3. п. 13 Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників тендерної документації вимагається: «…*кваліфікований персонал прибиральниці/клінери». Уточніть, будь ласка, у довідці про наявність в учасника кваліфікованого персоналу необхідно зазначити і прибиральниць і клінкерів чи /(слеш) в даному випадку написано у розумінні «або». Тобто прибиральниці або клінери?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 13:06)
Прибиральниці та/або клінери.
06.06.2023, 12:38
невідповідність інформації в ціновій пропозиції та додатку формату .Exel
Запитання щодо лоту Лот 1 – Центральний апарат АТ «Ощадбанк
Шановний Замовник, Додаток у форматі .Excel, а саме "ЦП Філія -ГУ Київ та область.xls ", у вкладенні "Цінова пропозиція" в колонці "Вартість** додаткових послуг, грн., з ПДВ* " вказаний термін "8 міс".
Просимо привести у відповідність даний файл, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Просимо привести у відповідність даний файл, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 13:11)
У даному стовпчику таблиці Excel, а саме «ЦП Філія - ГУ Київ та область.xls», у стовпчику «Вартість** додаткових послуг, грн.», допущена технічна описка в частині зазначення «термін "8 міс"», в підтвердження інформації в усіх інших даних зазначена інформація про термін «6 місяців». При цьому Учасник має можливість самостійно внести до таблиці Excel вірну інформацію.
07.06.2023, 12:17
Щодо сертифікатів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, дякуємо за відповідь. Проте, для розуміння структури та змісту конкурсної пропозиції нам необіхдно розуміти чи треба надавати у складі пропозиції окрім листа-згоди, діючі санітарно-гігієнічних сертифікатів на витратні матеріали та обладнання для прибирання?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 13:18)
Шановний Учаснику, надання в складі конкурсної пропозиції санітарно-гігієнічних сертифікатів на витратні матеріали та обладнання Документацією торгів не вимагається. Проте їх наявність в процесі надання послуг є вимогою Технічного завдання та умовою договору про закупівлю.
07.06.2023, 16:12
Члени сім'ї
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник має зазначити членів сім'ї КБВ та службових осіб (п. 13.17 ТД). Однак не зазначено посилання на відповідне законодавство щодо членів сім'ї.просимо надати роз'яснення хто відноситься до членів сім'ї, та чи потрібно зазначати дітей,що досягли повноліття?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.06.2023, 18:04)
Шановний Учаснику! 1) Членів сім'ї фізичних осіб, що здійснюють контроль над Учасником і кінцевого бенефіціарного власника, а також службових (посадових) осіб, Учасник визначає самостійно керуючись нормами сімейного законодавства України. 2) Дітей, які не досягли повноліття, можна не вказувати за умови, якщо вони не володіють корпоративними правами та не здійснюють підприємницьку діяльність.
08.06.2023, 14:48
Стосовно Технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, у Технічному завданні присутні поля з хрестиками. Питання: уточніть, там де хрестики щось заповнюємо поля чи ні?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.06.2023, 18:32)
Добрий день, шановний Учаснику! 1) Наразі ми не бачимо - де саме «у Технічному завданні присутні "поля з хрестиками». Як що маєте на увазі знак «Х» в формі цінової пропозиції та додатків до неї у форматі Excel файлу, а саме – в стовпчиках «Вартість** додаткових послуг, грн., без ПДВ* за 6місяців» та «Вартість** додаткових послуг, грн.,з ПДВ* за 6 місяців», тоді це означає, що вартість додаткових послуг в розрізі кожного окремого об’єкту не зазначається, а зазначається загальна вартість додаткових послуг по всіх об’єктах, беручи до уваги дані Технічного завдання та розрахунок із Excel файлу – додаток №2 до цінової пропозиції, вкладка «додаток до ЦП(додаткові послуги)».
08.06.2023, 14:49
Стосовно строків прибираня по днх
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, в тендерній документації послуги трактуються ЩОДНЯ. Мається на увазі прибирання7 днів на тиждень?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.06.2023, 16:22)
Щоденні послуги з прибирання надаються у робочі дні з розрахунку 22 робочі дні на місяць, згідно з графіком, що визначений у Технічному завданні на закупівлю (п.3).
09.06.2023, 13:38
Питання щодо посвідчень
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, уточніть, будь ласка, чи необхідно у складі пропозиції надавати наступні посвідчення на працівників: «Відповідно до п.п. 6.3 п. 6 Додатку 2 документації зазначено - Особи, які будуть виконувати миття вікон повинні мати відповідне посвідчення на допуск до виконання робіт на висоті»
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.06.2023, 16:09)
Добрий день! Ні, непотрібно.
09.06.2023, 13:39
Питання щодо сертифікату відповідності
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до п.п. 6.5. п. 6 Додатку 2 документації встановлено: «Учасник надає послуги відповідно до існуючих в Україні санітарно-гігієнічних і санітарно-епідеміологічних норм та правил. Застосування продукції, що відповідає вимогам екологічних стандартів є запобіжним заходом згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Наявність сертифікату відповідності виданого акредитованим органом є підтвердженням безпечності продукції згідно з статтями 4, 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» та статтею 26 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я». Уточніть, будь ласка, цей сертифікат відповідності надається щодо послуг, чи вимагається надати у складі пропозиції конкретні сертифікати відповідності на матеріали, миючі засоби, обладнання, що будуть використовуватись під час надання послуг, чи ви маєте на увазі конкретний сертифікат – в такому випадку, уточніть, будь ласка, який саме це повинен бути сертифікат? Чи буде достатнім надати гарантійний лист від Учасника щодо надання сертифікатів відповідності під час надання послуг?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.06.2023, 16:16)
Документацією торгів надання в складі конкурсної пропозиції санітарно-гігієнічних сертифікатів на витратні матеріали та обладнання не вимагається. Проте їх наявність в процесі надання послуг є вимогою Технічного завдання та умовою договору про закупівлю. На виконання вимог пп.14.1 п .14 Документації торгів Учасник надає «Лист-згоду Учасника (із зазначенням кому адресується та від кого) з умовами та вимогами, які визначені у технічному завданні (Додаток №2 документації) та гарантування їх виконання належної якості».
12.06.2023, 12:59
Стосовно прибирання території
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, в ТЗ вказана послуга "Послуги прибирання прилеглої території", перелік послуг наступний: "До послуг прибирання прилеглої території входить:підмітання опалого листя та сміття на території двору та прилеглій території, в тому числі на газонах та сходах щодня. Підмітання і зсування снігу; сколювання льоду;посипання тротуарів та пішохідних доріжок" з періодичністю "у разі потреби, за окремими заявками". Прошу уточнити яка саме періодичність на цей вид послуги - "щодня" чи "у разі потреби"?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.06.2023, 16:07)
Добрий день! У разі потреби.