Процедура закупівлі оголошена 25.05.2023 18:36. Дата останніх змін - 23.06.2023 17:11
трактори -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-05-25-013678-a | |
| ID | 9fa35c76c4b944759e9ef1082d259281 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
20`291`333.37 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
трактори за ДК 021-2015: 16710000-5 (мотоблоки)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 20`291`333.37 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 400`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
25.05.23
Період уточнень
до 30.05.23
Період оскаржень
до 30.05.23
Подання пропозицій
до 02.06.23
Аукціон
02.06.23
Кваліфікація переможця
з 02.06.23
Пропозиції розглянуті
з 09.06.23
Завершена
23.06.23
26.05.2023, 09:41
Строки поставки Товару погоджені з потенційним учасником.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Закликаємо Вас не маніпулювати строком поставки. В оголошенні до закупівлі зазначений період постачання по 31.12.2023року, а в тендерній документації та проекті договору протягом 10 робочих днів від заявки. В даному випадку – це є узгодженими діями з певним учасником, я яким заздалегідь вже погоджені строки поставки. Інакше – всі 11 тракторів мають вже стояти на майданчику, та мають бути готові до відвантаження, бо Замовник може одразу з підписанням договору дати заявку на всі 11 тракторів, а може давати поетапно. Тобто Ви вважаєте, що потенційний учасник має тримати в резерві всю техніку протягом року, не розуміючи чіткого графіку постачання? Це маніпуляція та дискримінаційна вимога, що прописана під певного учасника! Вимагаємо зазначити графік з точними датами постачання або граничну дату поставки всіх 11 тракторів – таким чином Ви створите рівні умови для учасників, забезпечите конкуренцію, заощадите кошти на придбання, тому що реальна вартість трактора, що прописаний в ТД на 500 000 гривень нижча, ніж передбачено бюджетом, таким чином Ви можете заощадити на закупівлі 11 тракторів понад 5,5 мільйона гривень! Вимагаємо привести умови ТД у відповідність, з чіткими строками постачання!
Дякую за відповідь.
Дякую за відповідь.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.05.2023, 17:41)
гідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Слід зазначити, що на даний час, для забезпечення здійснення господарської діяльності, питання закупівлі тракторів є невідкладним для замовника.
Враховуючи викладене, Замовником пунктом 4.4. Розділу І тендерної документації, пунктом 3.9. Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 3.2 Проекту договору, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації був встановлений строк поставки товару 10 робочих днів з дати отримання замовлення Замовника.
Водночас повідомляємо, що відповідно до пункту 3.8. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, поставка здійснюється одним замовленням.
Разом з тим, поле “період постачання” є технологічним полем електронної системи закупівлі, у якому відсутня технічна можливість зазначати текстову інформації, а саме: “строк поставки товару: впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника.” у зв’язку з чим замовником у вказаному полі зазначено кінцевий строк дії договору про закупівлю.
Зважаючи на викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Слід зазначити, що на даний час, для забезпечення здійснення господарської діяльності, питання закупівлі тракторів є невідкладним для замовника.
Враховуючи викладене, Замовником пунктом 4.4. Розділу І тендерної документації, пунктом 3.9. Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 3.2 Проекту договору, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації був встановлений строк поставки товару 10 робочих днів з дати отримання замовлення Замовника.
Водночас повідомляємо, що відповідно до пункту 3.8. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, поставка здійснюється одним замовленням.
Разом з тим, поле “період постачання” є технологічним полем електронної системи закупівлі, у якому відсутня технічна можливість зазначати текстову інформації, а саме: “строк поставки товару: впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника.” у зв’язку з чим замовником у вказаному полі зазначено кінцевий строк дії договору про закупівлю.
Зважаючи на викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
26.05.2023, 10:35
Додаток
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Підкажіть будь ласка Ви допустили формальну аомилку в нумерації Додатків тендерної документації чи забули додати на майданчик Додаток 3 ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.05.2023, 17:41)
До тендерної документації було внесено відповідні зміни
26.05.2023, 11:40
додаток 3
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Вами виставлена вимога, що Учасник має надати тендерну пропозицію, яка подається за встановленою замовником формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації.
Додаток 3 відсутній.
Можливо Вам необхідно надати Учасникам встановлену форму Додатку 3?
Додаток 3 відсутній.
Можливо Вам необхідно надати Учасникам встановлену форму Додатку 3?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.05.2023, 17:41)
До тендерної документації було внесено відповідні зміни