Процедура закупівлі оголошена 24.05.2023 13:14. Дата останніх змін - 17.07.2023 13:57
ДК 021:2015 45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації» -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-05-24-007431-a | |
| ID | c6e4e2d149eb47c7861971759b1b3c85 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
545`300.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №15 "БАРВІНОК" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 545`300.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
24.05.23
Період уточнень
до 23.06.23
Період оскаржень
до 23.06.23
Подання пропозицій
до 26.06.23
Аукціон
29.06.23
Кваліфікація переможця
з 29.06.23
Пропозиції розглянуті
з 04.07.23
Завершена
17.07.23
27.05.2023, 20:03
паяльні роботи що виконуються із застосуванням відкритого полум’я
Загальне запитання щодо оголошення
"надати в складі тендерної пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; паяльні роботи що виконуються із застосуванням відкритого полум’я." Надайте посилання, яким пунктом технічного завдання ппередбачено виконання паяльних робіт що виконуються із застосуванням відкритого полум’я?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 09:52)
Що стосується декларації на паяльні роботи, то технічним завданням передбачені такі роботи, як прокладання кабелю. Одним з видів з’єднання кабелів є «пайка». Тому вимога надання в складі пропозиції декларації на паяльні роботи є законною та обґрунтованою та відповідає технічному завданню.
Абзацом 4 пунктом 21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» №1107 від 26 жовтня 2011 року вказано «Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.» Тобто вище зазначені декларації може безоплатно зареєструвати будь який суб’єкт господарювання, жоден учасник не обмежений в реєстрації декларацій, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
Абзацом 4 пунктом 21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» №1107 від 26 жовтня 2011 року вказано «Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.» Тобто вище зазначені декларації може безоплатно зареєструвати будь який суб’єкт господарювання, жоден учасник не обмежений в реєстрації декларацій, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
27.05.2023, 20:13
учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду об'єкту, що обов'язково повинен бути складений до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, містити дату, час, місце його складання, посаду та ПІБ представника замовника та учасника
Загальне запитання щодо оголошення
"учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду об'єкту, що обов'язково повинен бути складений до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, містити дату, час, місце його складання, посаду та ПІБ представника замовника та учасника". Чи відомо уповноваженій особі, що вимога про огляд об'єкту є дискримінаційною і успішно оскаржуєтьс АМКУ? Враховуючи, що у вас стислі терміни виконання робіт, рекомендуємо самостійно прибрати цю вимогу, щою не затягувати терміни проведення закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 10:27)
Рішенням АМКУ №16467-р/пк-пз від 19.07.2021, передбачено, що дана вимога є законною та дискримінаційною. Тому Замовник не вбачає підстав внесення змін до ТД.
27.05.2023, 20:23
додайте до сертифікату ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» можливість надання аналогічного сертифікату ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування"
Загальне запитання щодо оголошення
"у складі пропозиції надається гарантійний лист та сертифікат ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови»". Ця вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо аналогічний сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". Ми розуміємо, що ваш потенційний переможець постарався ретельно підготуватись до цієї закупівлі і оформити ISO "яких немає ні в кого", але ж є стаття 23 ЗУ "Про публічні закупівлі". Якщо замовник дійсно опікується питаннями захисту довкілля та дотримання виконавцями положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки, то йому підійде і наданий учасниками сертифікат ISO 14001:2015, який підтверджує відповідність еквівалентним вимогам. В іншому випадку ми готові оскаржити цю вимогу в АМКУ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 10:29)
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити:…. посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання, котрий відповідає даним вимогам. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання, котрий відповідає даним вимогам. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію
27.05.2023, 20:29
в складі тендерної пропозиці має міститися сертифікат ДСТУ-Н 7256:2011 «Системи управління якістю. Настанови щодо застосування ISO 9001 в організаціях сфери послуг»
Загальне запитання щодо оголошення
"в складі тендерної пропозиці має міститися сертифікат ДСТУ-Н 7256:2011 «Системи управління якістю. Настанови щодо застосування ISO 9001 в організаціях сфери послуг». У вступі до зазначеного стандарту зазначено: "Оскільки популярність стандартів ISO серії 9000 зростає, організаціям сфери послуг потрібно буде вирішити, виділяти чи не виділяти дефіцитні ресурси на процес сертифікування. Ця настанова буде надзвичайно корисною для малих організацій сфери послуг (послуг бухгалтерів, архітекторів, інженерів, адвокатів, консультантів з питань управління та інших послуг), особливо для тих, якими керують їхні власники, і які є надто малими, щоб мати окремі відділи управління якістю чи маркетингу - тобто організацій з менш ніж 20 працівниками." Тобто, настанова призначена для тих організацій які вирішують - впроваджувати їм ISO чи ні. Ми це питання для себе вже давно вирішили, тому сертифікат ДСТУ-Н 7256:2011 «Системи управління якістю. Настанови щодо застосування ISO 9001 в організаціях сфери послуг» для нас є неактуальним. Додайте можливість надати учасникам сертифікат ДСТУ-Н 7256:2011 або ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:26)
Стандарт ДСТУ-Н 7256:2011 є настановою, щодо застосування Стандарту ISO 9001. Тому дані Сертифікати не є аналогічними, і у замовника відсутні підстави внесення змін до тендерної документації.
27.05.2023, 20:36
в складі пропозиції надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 22301:2021 «Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги».
Загальне запитання щодо оголошення
в складі пропозиції надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 22301:2021 «Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги». Сфера застосування даного стандарту: "Цей стандарт установлює вимоги для запроваджування, підтримування та поліпшування системи управління, призначеної для захисту від непередбачених змін, зниження ймовірності їх виникнення, вивчення їх стосовно впливу на неї, реагування на них і відновлювання стану СУНБ, коли вони відбуваються." Яке відношення СУНБ має до предмету закупівлі? Виключіть дану вимогу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:26)
Стандарт ДСТУ EN ISO 22301:2021 «Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги» , прийнятий в Україні згідно Наказу від 20.12.2021 № 519 «Про прийняття та скасування національних стандартів» В пункті 1 стандарту вказується, що даний стандарт застосовується для оцінювання здатності організації задовольняти свої потреби та дотримувати своїх зобов’язань у сфері неперервності бізнесу. Тому відповідність учасника даному стандарту, підтверджує що учасник дотримається взятих на себе зобов’язань і вчасно виконає роботи передбачені умовами закупівлі, тому вимога відповідності учасника даному стандарту повністю відповідає чинному законодавству. Тому дана вимога є законною та обґрунтованою.
27.05.2023, 20:41
електромонтер не менше п’яти осіб
Загальне запитання щодо оголошення
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) (- не нижче 3-го розряду не менше п’яти осіб. Ця вимога є дикримінаційною і неодноразово оскаржувалась в АМКУ. Приберіть її самі, або ми допоможемо вам це зробити.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:27)
Виконання робіт по ДК 021:2015 45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації» в приміщенні Комунального закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №15 "Барвінок" Жовтоводської міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Шевченка, 6, розраховано згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Згідно проектно-кошторисної документації, Загальна кошторисна трудомiсткiсть» для виконання даних робіт становить 1 688,8 людино/годин.
середньомісячна тривалість робочого часу на 1 працівника в режимі повної зайнятості при 40-годинному робочому тижню – 166,17 люд.год
Тобто дана вимога повністю відповідає умовам кошторисної документації.
Те що дана вимога не є дискримінаційною підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення №22426-р/пк-пз від 01.10.2021; Рішення №15470-р/пк-пз 12.08.2020
Згідно проектно-кошторисної документації, Загальна кошторисна трудомiсткiсть» для виконання даних робіт становить 1 688,8 людино/годин.
середньомісячна тривалість робочого часу на 1 працівника в режимі повної зайнятості при 40-годинному робочому тижню – 166,17 люд.год
Тобто дана вимога повністю відповідає умовам кошторисної документації.
Те що дана вимога не є дискримінаційною підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення №22426-р/пк-пз від 01.10.2021; Рішення №15470-р/пк-пз 12.08.2020
27.05.2023, 20:47
Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці
Загальне запитання щодо оголошення
вимога щодо надання різноманітних протоколів/посвідчень неодноразово оскаржувалась в АМКУ. Для прикладу. пропонуємо ознайомитись з рішенням в закупівлі UA-2022-06-08-006000-a. Позиція АМКУ в даному питанні однозначна - все, що не предбачено ліцензіцними умовами є необгрунтованим та дискримінаційним. Приберіть з п.2.2 додатку 1 числені протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:36)
Відповідно до «Переліку робіт з підвищеною небезпекою» Затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 №15, роботи що передбачені умовами даної закупівлі, а саме електромонтажні роботи, відносяться до робіт підвищеної небезпеки, тому і робітники що виконуватимуть дані роботи повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
27.05.2023, 20:50
інформація про виконаний аналогічний договір, який зазначено в даній тендерній документації
Загальне запитання щодо оголошення
"інформацією про виконаний аналогічний договір, який зазначено в даній тендерній документації". Уточніть, про який аналогічний договір зазначений в даній тендерній документації? Мається на увазі аналогічний код ДК ? чи якийсь аналогічний вид робіт? Конкретизуйте, будь ласка.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:37)
Відповідні корективи будуть внесені до Тендерної документації
27.05.2023, 20:55
Надати в складі тендерної пропозиції, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на - навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, видану на ім’я суб’єкта господарювання, що проводив навчання та перевірку знань з питань охорони праці працівників (виконавців робіт) учасника
Загальне запитання щодо оголошення
"Надати в складі тендерної пропозиції, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на - навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, видану на ім’я суб’єкта господарювання, що проводив навчання та перевірку знань з питань охорони праці працівників (виконавців робіт) учасника". Наші працівники проходять навчання і перевірку знань на нашому ж підприємстві. Оскільки ми не навчаємо працівників інших суб'єктів господарювання, відповідно не оформлювали декларацію на цей вид робіт. Конкретизуйте дану вимогу, зазначивши, що вона розповсюджується лише на тих учасників, працівники яких проходять навчання і перевірку знань у інших суб'єктів господарювання
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:37)
Відповідні роз’яснення корективи будуть внесені до Тендерної документації
27.05.2023, 20:59
надати в складі тендерної пропозиції договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні діяльності з предмету закупівлі.
Загальне запитання щодо оголошення
"надати в складі тендерної пропозиції договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами". Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування". Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:40)
Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами дає гарантію Замовнику на відшкодування можливих збитків під час здійснення Виконавцем професійної діяльності згідно з договором.
Те що дана вимога не є дискримінаційною підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення № 6058-р/пк-пз від 25.03.2021
Те що дана вимога не є дискримінаційною підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення № 6058-р/пк-пз від 25.03.2021
27.05.2023, 21:04
документи, що має надати переможець
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник зазначає: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту 47. " А рохи нижче зазначає: "переможець у термін, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи або інформацію щодо підтвердження відсутності підстав визначних у п. 47 Особливостей, з реєстрів, які знаходяться обмеженому доступі до публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”. Тобто, якщо наразі закритий реєстр підприємств-банкрутів, переможець поввинен надати і довідку, що він не є в цьому реєстрі (пп.8 п.47 Особливостей), чи все таки переможцю необхідно надавати інформацію лише щодо підпунктів 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:42)
Відповідні роз’яснення та корективи будуть внесені до Тендерної документації
27.05.2023, 21:12
Сертифікат ДСТУ ISO 20400:2019 «Стійкі закупівлі. Настанови»
Загальне запитання щодо оголошення
Стандарт ДСТУ ISO 20400:2019 «Стійкі закупівлі. Настанови» надає організаціям, незалежно від їхньої діяльності чи розміру, рекомендації з інтегрування принципів стабільності в рамках закупівель. Ми маємо впроваджений аналогічний сертифікат ISO 28000: 2007 "Системи управління безпекою ланцюга постачання". Передбачте в ТД можливість надання учасниками еквівалентного сертифікату, відповідно до ст23 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:43)
Дані стандарти не є аналогічними, стандарт ДСТУ ISO 20400:2019, прийнятий в 2019 році, тому є набагато новішим ніж стандарт ISO 28000: 2007. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить незначний проміжок часу. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
27.05.2023, 21:20
учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого учасника не раніше 2023 року з Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2022 року
Загальне запитання щодо оголошення
"учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого учасника не раніше 2023 року з Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2022 року" . Відповідно до Постанови КМУ від 27.12.2022 №1442 з 1 січня 2023 р., припинено діяльність Фонд соціального страхування України шляхом приєднання до Пенсійного фонду України. Як ви собі бачите надання документу не раніше 2023 року від організації ,яка з 01 січня 2023 року припинила свою діяльність?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 12:48)
Фонд соціального страхування, на даний час ще не ліквідований, а лише перебуває в процесі реорганізації, він як раніше виконує всі покладені на нього функції.
27.05.2023, 21:42
чи потрібно учасникам у складі тендерних пропозицій надавати ліцензію щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення? І якщо так, то яких саме? Внесіть відповідні зміни в ТД.
Загальне запитання щодо оголошення
Предметом закупівлі є "Встановлення систем пожежної сигналізації". Даний вид робіт відноситься до ліцензійних, і виконавець повинен мати ліцензію на даний вид робіт. Проте, замовником, свідомо чи ні, не встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі тендерних пропозицій відповідної ліцензії. Є лише вимога до переможця, і то вона викладена з приміткою, що ліцензія надається переможцем лише у разі, якщо вона вимагалась тендерною документацією. Шановна уповноважена особа, ви встановили масу вимог які не мають відношення до предмету закупівлі (ліцензія на програмний комлекс, числені сертифікати, довідку з Фонду соцстраху, іншу "дичину" (і я навіть не вибачаюсь за свою "французську", оскільки ваше прагнення протягнути свого переможця видно неозброєним оком, і це вам має бути соромно, що ви займаєтесь корупційною діяльністю у воєнний час), так от, зазначивши весь цей непотріб, ви "забули" чи свідомо не зазначили надання ліцензії? Тобто, ми вірно розуміємо, ваш переможець до всього ще й не має ліцензію на провадження робіт протипожежного призначення?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2023, 11:26)
Відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Переможець перед підписанням договору надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документаціїТобто вимога надання ліцензії законодавством передбачено лише для переможця закупівлі.
29.05.2023, 13:01
мультіметр
Загальне запитання щодо оголошення
"у складі пропозиції повинен надати документи, які підтверджують проведення повірки приладів, вказаних у довідці, а саме Мультиметр, Мегаомметр, Омметр, Вольтметр, Амперметр, Тестер дійсні на весь період надання послуг за договором для виконання монтажу пожежної сигналізації". Вимоги дщодо наявності матеріально-технічної бази встановлені Постановою КМУ 852. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер). Мультіметр в даному переліку відсутній. Виключіть його з вимог тендерної документації
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2023, 16:34)
Відповідні корективи будуть внесені до Тендерної документації