Процедура закупівлі оголошена 02.05.2023 09:10. Дата останніх змін - 30.05.2023 10:06
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт даху Жуківцівської гімназії Української міської ради Обухівського району Київської області) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-05-02-000778-a | |
| ID | 8e55ea50e7c34333b8bd1e475d3ca68f |
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`772`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління гуманітарного розвитку Української міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 2`772`700.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
02.05.23
Період уточнень
до 10.05.23
Період оскаржень
до 10.05.23
Подання пропозицій
до 13.05.23
Кваліфікація переможця
з 13.05.23
Пропозиції розглянуті
з 19.05.23
Завершена
30.05.23
03.05.2023, 12:15
Про працівників ЦПД
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші документи) пунктом 2 передбачено (цитуємо): «Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 6 (шести) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 2 (двох) покрівельників у штаті учасника».
Чи не буде відхилена пропозиція потенційного учасника, якщо ним у складі пропозиції буде надано документи про покрівельників, які працюють за цивільно-правовими договорами, що дозволено чинним законодавством? Оскільки вимога наявності окремих працівників у штаті учасника є дискримінаційною.
Зазделегідь вдячні.
Додатком № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші документи) пунктом 2 передбачено (цитуємо): «Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 6 (шести) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 2 (двох) покрівельників у штаті учасника».
Чи не буде відхилена пропозиція потенційного учасника, якщо ним у складі пропозиції буде надано документи про покрівельників, які працюють за цивільно-правовими договорами, що дозволено чинним законодавством? Оскільки вимога наявності окремих працівників у штаті учасника є дискримінаційною.
Зазделегідь вдячні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 10:02)
Дякую за запитання!
Ні ,не буде відхилина пропозиця слід зауважити, що договори цивільно-правового характеру повинні бути дійсними на момент подання пропозиції.
Ні ,не буде відхилина пропозиця слід зауважити, що договори цивільно-правового характеру повинні бути дійсними на момент подання пропозиції.
03.05.2023, 12:16
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додаток № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші документи) пунктом 3.1. передбачено (цитуємо): «Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією в 2021-2022 роках.
Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг
з поточного ремонту покрівлі (даху) житлових будинків».
Ця вимога є дискримінаційною, звужує коло потенційни учасників, унеможливлює економію бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
Ми маємо досвід виконання договорів за подібними видами робіт у попередні роки, зокрема капітального ремонту даху житлового будинку у 2020 році. Але дискримінаційна вимога Замовника не дає можливості взяти участь у цій закупівлі.
Просимо внести зміни у ТД, або дати відповідь, чи не буде відхилена пропозиція потенційного учасника, який надасть виконаний договір за 2020 рік з капітального ремонту даху житлового будинку.
Зазделегідь вдячні.
Додаток № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші документи) пунктом 3.1. передбачено (цитуємо): «Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією в 2021-2022 роках.
Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг
з поточного ремонту покрівлі (даху) житлових будинків».
Ця вимога є дискримінаційною, звужує коло потенційни учасників, унеможливлює економію бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
Ми маємо досвід виконання договорів за подібними видами робіт у попередні роки, зокрема капітального ремонту даху житлового будинку у 2020 році. Але дискримінаційна вимога Замовника не дає можливості взяти участь у цій закупівлі.
Просимо внести зміни у ТД, або дати відповідь, чи не буде відхилена пропозиція потенційного учасника, який надасть виконаний договір за 2020 рік з капітального ремонту даху житлового будинку.
Зазделегідь вдячні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 10:05)
Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
03.05.2023, 12:25
Кваліфікаційні критерії
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до ст. 24 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», а також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію. Тендерна документація містить вимогу надати в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору протягом періоду у декілька років, а саме діючого в період 2021-2022 р.р. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше одного виконаного аналогічного договору діючого в період 2021-2022 р.р. І це є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема тих, які мають відмінно виконані аналогічні договори до 2021 року. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги, як дискримінаційної та такої, що обмежує період набуття досвіду (Висновок АМКУ в закупівлі UA-2020-12-18-015905-c.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 10:05)
Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
03.05.2023, 12:38
Квалфікаційні критерії
Загальне запитання щодо оголошення
П. 4.6. Додатка № 1 до тендерної документації містить вимогу надати копії сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) ; копії сертифіката на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника.
При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт).
Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги, як дискримінаційної та не є обов’язковою в силу Закону.
Тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» (ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника.
При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт).
Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги, як дискримінаційної та не є обов’язковою в силу Закону.
Тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» (ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 10:06)
Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
03.05.2023, 12:47
Кваліфікаційні критерії
Загальне запитання щодо оголошення
Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:
- житлові будинки - будівлі капітального типу, споруджені з дотриманням вимог закону та інших нормативно-правових актів, що призначені для постійного проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;
- прибудови до житлових будинків - частини будинку, розташовані поза контуром його капітальних зовнішніх стін, які мають з основною частиною будинку одну (або більше) спільних капітальних стін;
- квартири - ізольовані помешкання в житловому будинку, призначені та придатні для постійного проживання;
- котеджі - одно або півтораповерхові будинки невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;
- кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, де мешкають двоє або більше квартиронаймачів.
Дачні будинки - житлові будинки для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.
Садові будинки - це будинки для літнього (сезонного) використання, які не відповідають нормативам, установленим для житлових будинків щодо нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання.
Відповідно до Додатка № 1 учасник повинен надати аналогічний договір з поточного ремонту житлового будинку. Гімназія не є в розумінні чинного законодавства житловим будинком, а тому вимога щодо поточного ремонту житлового будинку не відповідає вимогам предмету закупівлі. Просимо внести зміни до ТД, надавши можливість надати аналогічний договір з нежитлового приміщення.
- житлові будинки - будівлі капітального типу, споруджені з дотриманням вимог закону та інших нормативно-правових актів, що призначені для постійного проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;
- прибудови до житлових будинків - частини будинку, розташовані поза контуром його капітальних зовнішніх стін, які мають з основною частиною будинку одну (або більше) спільних капітальних стін;
- квартири - ізольовані помешкання в житловому будинку, призначені та придатні для постійного проживання;
- котеджі - одно або півтораповерхові будинки невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;
- кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, де мешкають двоє або більше квартиронаймачів.
Дачні будинки - житлові будинки для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.
Садові будинки - це будинки для літнього (сезонного) використання, які не відповідають нормативам, установленим для житлових будинків щодо нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання.
Відповідно до Додатка № 1 учасник повинен надати аналогічний договір з поточного ремонту житлового будинку. Гімназія не є в розумінні чинного законодавства житловим будинком, а тому вимога щодо поточного ремонту житлового будинку не відповідає вимогам предмету закупівлі. Просимо внести зміни до ТД, надавши можливість надати аналогічний договір з нежитлового приміщення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 10:07)
Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
03.05.2023, 12:50
Кваліфікаційні критерії
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Чи буде вважатися аналогічним договір з капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлового будинку (будівлі)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 10:08)
Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
Так, буде вважатися аналогічним договір з капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлового будинку (будівлі).
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Так, буде вважатися аналогічним договір з капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлового будинку (будівлі).
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
04.05.2023, 14:27
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, шановний Замовнику!
Чи буде вважатися аналогічним договір щодо надання послуг з поточного чи капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлових будиків (м’якої покрівлі)?
Заздалегідь вдячні.
Чи буде вважатися аналогічним договір щодо надання послуг з поточного чи капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлових будиків (м’якої покрівлі)?
Заздалегідь вдячні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2023, 14:33)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, буде вважатися аналогічним договір щодо надання послуг з поточного чи капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлових будиків (м’якої покрівлі).
04.05.2023, 15:05
Уточнення до Тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Відповідно до вимог ТД учасник надає копію документу, що надає покрівельникам дозвіл працювати на висоті понад 1,3 метри. Цей документ повинен бути виданий на підприємство чи на кожного покрівельника окремо?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.05.2023, 10:08)
Дякую за запитання!
Цей документ повинен бути виданий на кожного покрівельника особисто (працівника), який має медичний огляд і спеціальне навчання з безпечних прийомів праці.
Цей документ повинен бути виданий на кожного покрівельника особисто (працівника), який має медичний огляд і спеціальне навчання з безпечних прийомів праці.
05.05.2023, 14:25
План фінансування робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком № 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції план фінансування робіт.
Ця вимога є дискримінаційною і суперечит законодавству.
Статтею четвертою Закону України «Про публічні закупівлі» (Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель) встановлено, цитуємо:
1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
2. У річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення».
Виходячи із норм Закону, обов’язок складання плану фінансування робіт покладено на Замовника, а не учасника. Учасник не впливає на план фінансування. Цей план відомий лише Замовнику.
Просимо внести зміни у ТД і оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу план фінансування робіт, або зняти цю вимогу до потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні.
Додатком № 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції план фінансування робіт.
Ця вимога є дискримінаційною і суперечит законодавству.
Статтею четвертою Закону України «Про публічні закупівлі» (Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель) встановлено, цитуємо:
1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
2. У річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення».
Виходячи із норм Закону, обов’язок складання плану фінансування робіт покладено на Замовника, а не учасника. Учасник не впливає на план фінансування. Цей план відомий лише Замовнику.
Просимо внести зміни у ТД і оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу план фінансування робіт, або зняти цю вимогу до потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.05.2023, 08:55)
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
05.05.2023, 14:26
Технічне завдання на проєктування.
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком № 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції Технічне завдання на проєктування.
Ця вимога є дискримінаційною і суперечит законодавству.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником у тендерній документації зазначаються такі відомості, цитуємо: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Відповіцдно до чатини першої статті 23 Закону, цитуємо: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)».
Виходячи із норм Закону, технічне завдання повинен давати Замовник, а не учасник.
Просимо внести зміни у ТД і оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу Технічне завдання на проєктування, враховуючи, що Ви маєте дефектний Акт, або зняти цю вимогу до потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні.
Додатком № 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції Технічне завдання на проєктування.
Ця вимога є дискримінаційною і суперечит законодавству.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником у тендерній документації зазначаються такі відомості, цитуємо: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Відповіцдно до чатини першої статті 23 Закону, цитуємо: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)».
Виходячи із норм Закону, технічне завдання повинен давати Замовник, а не учасник.
Просимо внести зміни у ТД і оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу Технічне завдання на проєктування, враховуючи, що Ви маєте дефектний Акт, або зняти цю вимогу до потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.05.2023, 08:56)
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.