Процедура закупівлі оголошена 13.04.2023 15:23. Дата останніх змін - 02.05.2023 15:40
Папір офісний А4 -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-04-13-008397-a | |
ID | fbf0ec91959e49af90ef518901e2c209 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2023-04-13-004332-c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
370`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для технічного проведення процедури на електронному майданчику потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до Законодавства, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 370`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.04.23
Період уточнень
до 18.04.23
Період оскаржень
до 18.04.23
Подання пропозицій
до 21.04.23
Кваліфікація переможця
з 21.04.23
Пропозиції розглянуті
з 24.04.23
Завершена
02.05.23
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано