Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.04.2023 00:07. Дата останніх змін - 25.04.2023 20:49

Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт підвального приміщення ОЗО "Калинівський академічний ліцей - освітній центр" Калинівської селищної ради з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) вул. Центральна, 59, смт Калинівка Фастівського району Київської області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-08-000004-a  
ID ece16c2b4b85455cb0785099615b546e  
Очікувана вартість закупівлі
500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 500`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`500.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 2`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.04.23
Період уточнень
до 14.04.23
Подання пропозицій
до 22.04.23
Кваліфікація переможця
з 22.04.23
Пропозиції розглянуті
з 24.04.23
Завершена
25.04.23
10.04.2023, 12:31
що за сертифікати ?
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник в Вашому переліку сертифікатів мало того що вимагаєте сертифікати які не відносяться до проектування (інженер-консультант в сфері будівництва, інженер з охорони праці (будівництво) так ще і не існуючи сертифікати (інженерно-технічних заходів цивільного захисту). Будьласка повидаляйте зайві та неіснуючи сертифікати бо складається враження що писали вимоги не знаючи що таке проєктування взагалі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.04.2023, 20:50)
Доброго дня шановний учасник!
Згідно з абзацом 2 частини 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. При цьому, усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Постановою Кабінету міністрів України від 23 травня 2011 р. за № 554, Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» затверджено Порядок проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі – Порядок №554).
Частиною 1 Порядку №554 встановлено, що даний Порядок визначає процедуру проведення професійної атестації ВИКОНАВЦІВ ОКРЕМИХ ВИДІВ РОБІТ (ПОСЛУГ), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.
Частиною 2 Порядку №554 встановлено наступне:
- ВИКОНАВЦІ ОКРЕМИХ ВИДІВ РОБІТ (ПОСЛУГ), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
- КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ - документ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та ЙОГО СПРОМОЖНІСТЬ ВИКОНУВАТИ ОКРЕМІ ВИДИ РОБІТ (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що ЗАЗНАЧЕНІ В ТАКОМУ ДОКУМЕНТІ і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554;
- ПРОФЕСІЙНА АТЕСПАЦІЯ - процедура, під час проведення якої ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ПРОФЕСІЙНА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ, рівень КВАЛІФІКАЦІЇ і ЗНАНЬ виконавця.
Частиною 3 Порядку №554 встановлено, що професійна атестація проводиться Мінрегіоном та/або САМОРЕГУЛІВНОЮ організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до Закону України “Про архітектурну діяльність” делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації ЗА ВІДПОВІДНИМ НАПРЯМОМ, на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників або відповідних ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ.
Частиною 14 Порядку №554 встановлено, що ВИКОНАВЦІ, які одержали кваліфікаційний сертифікат, МОЖУТЬ ВИКОНУВАТИ РОБОТИ (послуги) щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності), що визначаються кваліфікаційними вимогами, які діють на час виконання робіт (послуг) для відповідної або нижчої категорії працівників.
Частиною 25 Порядку №554 встановлено, що САМОРЕГУЛІВНЦІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗАКЛАДИ ОСВІТИ, які здійснюють ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКОНАВЦІВ, розробляють ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗА НАПРЯМОМ ПРОФЕСІЙНОЇ АТЕСТАЦІЇ.
ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ за напрямом професійної атестації погоджуються саморегулівною організацією (у разі набуття нею делегованих повноважень) або Мінрегіоном та оприлюднюються на порталі електронної системи, офіційному веб-сайті Мінрегіону, А ТАКОЖ НА ВЕБ-САЙТАХ САМОРЕГУЛІВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ.
Інформація про заплановані заходи з підвищення кваліфікації розміщується на веб-сайтах саморегулівних організацій, закладів освіти або офіційному веб-сайті Мінрегіону не пізніше ніж за десять робочих днів до їх початку.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.05.2014 за № 137, затвердження Порядок реєстрації саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності», який розроблено з метою впорядкування процедури реєстрації саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності.
Всеукраїнська громадська організація «Асоціація експертів будівельної галузі» отримала статус саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності за напрямом професійної ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЕКСПЕРТІВ, на підставі наказу Мінрегіону від 06.08.2014 № 217.
На офіційному сайті Асоціації експертів будівельної галузі (посилання на офіційний сайт: http://budex.org.ua/index.php/8-novyny/748-do-uvahy-ekspertiv), розміщена інформація для експертів щодо підвищення кваліфікації за напрямом «ЕКСПЕРТ БУДІВЕЛЬНИЙ З ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАХОДІВ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ» , згідно програми підвищення кваліфікації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури. Також надано роз’яснення, які експерти можуть пройти таке підвищення кваліфікації (Експерт будівельний з пожежної і техногенної безпеки, з механічного опору та стійкості, з охорони здоров’я та навколишнього середовища, з технічного обстеження будівель та споруд, а також інженер-проектувальник з пожежної безпеки, з механічного опору та стійкості, з охорони здоров’я та навколишнього середовища, який має чинний кваліфікаційний сертифікат, може отримати в установленому порядку відповідну категорію за спеціалізацією «Експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту» згідно з кваліфікаційними вимогами за умови підтвердження досвіду виконання відповідних робіт та підвищення кваліфікації.), а також розміщена для оприлюднення затверджена програма «Спеціальний модуль програми підвищення кваліфікації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури ЕКСПЕРТІВ БУДІВЕЛЬНИХ З ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАХОДІВ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ».
Що стосується посад «Інженер з охорони праці (будівництво)» та «Інженера-консультанта в сфері будівництва. Інженера-консультанта в сфері будівництва, даного сертифікованого фахівця в будівельній діяльності введено для компаній, що здійснюють проектну діяльність, наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за №350 від 29.12.2017, яким визначили перелік завдань та обов’язків інженерів-консультантів. Мінрегіоном за погодженням з Мінсоцполітики, СПО об’єднань профспілок за участю Профспілки працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України та СПО роботодавців затверджено зміни до кваліфікаційної характеристики професії «Інженер-консультант (будівництво)». Кваліфікаційну характеристику професії «Інженер-консультант (будівництво)» затверджено Зміною №11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (наказ Мінрегіону від 08.08.2017 № 192) та введено в дію 01.11.2017.
Що стосується посади «інженер з охорони праці (будівництво)», встановлено наступне. Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)».
Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності встановлено, що підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або ПЕРСОНАЛУ) незалежним органом є не що інше як СЕРТИФІКАЦІЯ. Наявність кваліфікації інженера з охорони праці (будівництво), підтвердженої незалежним органом, дає повне право такому сертифікованому персоналу ВИКОНУВАТИ ФУКНКЦІЇ КООРДИНАТОРА з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках
Координатор з питань охорони праці на стадії будівництва – це компетентна фізична особа з підтвердженою кваліфікацією або юридична особа (яка має у своєму складі фахівця з підтвердженою кваліфікацією), яка на стадії будівництва виконує доручені їй замовником або керівником будівництва завдання, визначені у розділі ІV Мінімальних вимог, затверджених наказом Мінсоцполітики від 23.06.2017 № 1050 (далі - Мінімальні вимоги).
Координатор з питань охорони праці НА СТАДІЇ РОЗРОБЛЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на будівництво - компетентна фізична особа з підтвердженою кваліфікацією або юридична особа (яка має у своєму складі фахівця з підтвердженою кваліфікацією), яка на стадії розроблення проектної документації виконує доручені їй замовником або керівником будівництва завдання, визначені у пункті 1 розділу IV цих Мінімальних вимог.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Статтею 16 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі.
Частинами 1,2 та 3 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Тому, частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Замовникам надано право встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, РОБІТ або ПОСЛУГ, що закуповуються, у тому числі їх технічні, ФУНКЦІОНАЛЬНІ та ЯКІСНІ характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГИ (послуг).
Частиною 2 статті 23 Закону встановлено, що у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або ПРОЕКТУВАЛЬНИХ ВИМОГ для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ВИМОГ, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, ТЕХНІЧНІ РЕГЛАМЕНТИ та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, ПОВ’ЯЗАНІ з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ,ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ.
При цьому, частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, ПОСЛУГИ ЧИ РОБОТИ за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Частиною 6 статті 23 Закону встановлено, що маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ повинні бути видані ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації.
Виходячи із вищезазначеного, можна прийти висновку, що Ви не являєтесь фахівцем своєї справи, а саме: кваліфікованим представником проектної організації, оскільки не орієнтуєтесь в спеціалізації по даному напрямку діяльності проектної організації, задаючи не компетентні питання, при цьому зазначаючи, що Замовник встановлює неіснуючі вимоги до наявності сертифікатів у проектуванні та не володіє нормами діючого законодавства, при цьому самі ж видаєте свою не компетентність.
У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення.
У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави.
З повагою,
Уповноважена особа.
12.04.2023, 09:50
обов'язки сертифіковних специалістів
Загальне запитання щодо оголошення
Ми розуміємо що Ви написали все що знали , але перелік специалістів для виконання проектних робіт не включає в себе таких спеціалістів
Експерт цивільний захист
Завдання та обов’язки. Здійснює проведення експертизи містобудівної документації відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством щодо вимог цивільного захисту. Виконує комплексну перевірку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі містобудівної документації. Здійснює проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів стосовно дотримання вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством, зокрема проектних рішень у сфері цивільного захисту в частині забезпечення безпеки населення на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб, сталої роботи об’єктів критичної інфраструктури, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів віднесених до категорій з цивільного захисту, джерел водопостачання та захисту їх від радіоактивних і небезпечних хімічних речовин, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій у разі ймовірних аварій, підвищення надійності електропостачання об'єктів, безаварійної зупинки технологічних процесів, будівництва захисних споруд цивільного захисту, світломаскування, оповіщення населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій, визначення меж зони можливого ураження. Проводить аналіз наданої інформації. Використовує різні форми та методи експертного аналізу і оцінки відповідних факторів. Виконує комплексну перевірку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту проектної документації, що стосуються забезпечення дотримання вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту, проектування захисних споруд цивільного захисту. Перевіряє внесення виправлень та коригувань до проектної документації відповідно до наданих експертних зауважень щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту, зокрема щодо проектування захисних споруд та їх обладнання, обґрунтування умов функціонування об'єкта в особливий період. Надає за результатами проведеної роботи експертні звіти та оцінку. Дотримується термінів проведення експертизи та готує висновки відповідно до норм законодавства. Вносить відповідні пропозиції щодо вдосконалення форм та методів проведення експертизи, зокрема щодо впровадження інженерно-технічних заходів цивільного захисту під час розроблення містобудівної документації та проектування об'єктів будівництва. Забезпечує нерозголошення інформації з обмеженим доступом, що міститься в документації, а також в експертному звіті та/або оцінці.

Інженер з охорони праці
Інженер з охорони праці обов’язки та завдання
• здійснює нагляд за дотриманням структурними підрозділами компанії вимог законодавства, правил, стандартів, нормативів, положень, інструкцій з охорони праці;
• розробляє програми, спрямовані на покращення рівня охорони праці, зміцнення здоров'я робітників та захисту довкілля;
• досліджує умови праці працівників у виробничих приміщеннях, надає рекомендації щодо підвищення безпечності, комфорту та поліпшення ступеня гігієни праці;
• відповідає за своєчасну перевірку стану та проведення випробувань котлів, балонів для стиснутих газів, апаратури, систем безпеки, сигналізації, кранів, навантажувачів та іншого обладнання компанії;
• погоджує технологічні карти та внутрішні положення компанії в галузі охорони праці;
• ініціює облаштування місць відпочинку співробітників;
• керує навчальними інструктажами з питань охорони праці для працівників компанії, а також студентів, учнів професійно-технічних училищ і аспірантів при проходженні ними стажування в компанії та проводить атестацію їхніх теоретичних та практичних знань;
• здійснює нагляд за належним використанням машин, обладнання, технічного устаткування та інших інструментів виробничого процесу;
• допомагає у складанні проекту колективної угоди з метою забезпечення високого рівня поліпшення умов праці працівників;
• розслідує аварії, технічні збої виробництва, випадки травматизму та захворювань робітників, вивчає обставини справи та причини, що призвели до настання нещасних випадків;
• розробляє заявки на закупівлю спецодягу, харчування, засобів індивідуального та колективного захисту робітників;
• оформлює і подає звітність до органів статистики;
• у межах своїх повноважень виконує службові доручення, отримані від керівництва.
Інженер консультант
-підготовка та забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва
-підготовка та забезпечення проведення тендерних процедур та формування договірних відносин -забезпечення незалежного інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт
-управління та адміністрування проекту
-організація виконання заходів з охорони праці
-досудове врегулювання спорів або суперечок.
-управління ризиками проекту
-відстеження умов реалізації проекту будівництва та документальної фіксації безпосередньо на будівельному майданчику
Тому ці спеціалісти не мають жодного відношення до проєктування.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.04.2023, 22:18)
Доброго дня шановний учасник!
Згідно з абзацом 2 частини 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. При цьому, усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Статтею 16 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі.
Частинами 1,2 та 3 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні ЗНАННЯ та ДОСВІД;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, які мають НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ та ДОСВІД, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та ІНШИХ СПОСОБІВ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ.
Тому, частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Замовникам надано право встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, РОБІТ або ПОСЛУГ, що закуповуються, у тому числі їх ТЕХНІЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ та ЯКІСНІ характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГИ (послуг).
Частиною 2 статті 23 Закону встановлено, що у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або ПРОЕКТУВАЛЬНИХ ВИМОГ для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ВИМОГ, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, ТЕХНІЧНІ РЕГЛАМЕНТИ та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, ПОВ’ЯЗАНІ з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ,ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ.
При цьому, частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, ПОСЛУГИ ЧИ РОБОТИ за своїми екологічними та ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Частиною 6 статті 23 Закону встановлено, що маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ повинні бути видані ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або ІНШИМ СПОСОБОМ, визначеним законодавством.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, наступне:
ЗАМОВНИК БУДІВНИЦТВА - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має НАМІР ЩОДО ВИКОНАННЯ ПІДГОТОВЧИХ та/або будівельних робіт;
інженер-консультант - ФАХІВЕЦЬ із КВАЛІФІКАЦІЙНИМ РІВНЕМ, ПІДТВЕРДЖЕНИМ ОРГАНОМ із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що МАЄ У СВОЄМУ СКЛАДІ таких ФАХІВЦІВ, який здійснює управління проектом, забезпечує ОРНАГІЗАЦІЙНЕ і КОНСУЛЬТАТИВНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ РОБІТ, пов’язаних із СТВОРЕННЯМ об’єкта архітектури, ПРИЙМАЄ ВІД ІМЕНІ ЗАМОВНИКА відповідні РІШЕННЯ та виконує інші функції, визначені договором;
проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-ПЛАНУВАЛЬНІ, архітектурні, КОНСТУКТИВНІ, ТЕХНІЧНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ВИРІШЕННЯ, а ТАКОЖ кошториси об’єктів будівництва;
Частиною 2 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, що до проведення експертизи залучаються (у тому числі на підставі цивільно-правових договорів) ЕКСПЕРТИ З ПИТАНЬ санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, інженерно-технічних заходів ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, ПОЖЕЖНОЇ, ТЕХНОГЕННОЇ, ЯДЕРНОЇ та радіаційної БЕЗПЕКИ, які ПРОЙШЛИ ПРОФЕСІЙНУ АСТЕСТАЦІЮ, що проводилася із залученням представників відповідних центральних органів виконавчої влади, та отримали відповідний КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ сертифікат.
Частиною 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122 (далі – Порядок №122), встановлено наступне:
головний архітектор проекту - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, ОЧОЛЮЄ та/або КООРДИНУЄ розроблення ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ проектної документації;
головний інженер проекту - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування, КРІМ сертифікатів щодо дотримання вимог забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, виконання інженерних вишукувань, кошторисної документації, і виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, ОЧОЛЮЄ та/або КООРДИНУЄ розроблення ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ проектної документації.
Частиною 6 Порядку №122 встановлено, що ВИБІР генпроектувальника (проектувальника) ДЛЯ РОЗРОБЛЕННЯ проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, ПРОВОДИТЬСЯ ВІДПОВІДНО до Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 9 Порядку №122 встановлено, що ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на будівництво об’єктів РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування та ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА, будівельних норм, нормативно-правових актів З ОХОРОНИ ПРАЦІ, ЗОКРЕМА Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2017 року за № 1111/30979, нормативних документів, ОБОВ’ЯЗКОМІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ЯКИХ встановлена нормативно-правовими актами і правил, у тому числі вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (вимоги щодо створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом).
Частиною 10 Порядку №122 встановлено, що СКЛАД ТА ЗМІСТ проектної документації об’єктів будівництва на ВІСХ СТАДІЯХ проектування визначаються згідно з будівельними нормами і мають бути достатніми для оцінки ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ТА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ.
ОКРЕМІ РОЗДІЛИ або ЧАСТИНИ ПРОЕКТНОЇ документації РОЗРОБЛЯЮТЬСЯ під керівництвом ВІДПОВІДАЛЬНИХ ВИКОНАВЦІВ, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Пунктом 13.2. частини 10 Порядку №122 встановлено, що ПРОЕКТНІ РІШЕННЯ НА СТАДІЯХ ПРОЕКТУВАННЯ, які підлягають затвердженню, РОЗРОБЛЯЮТЬСЯ З МАКСИМАЛЬНОЮ ДЕТАЛІЗАЦІЄЮ, НЕОБХІДНОЮ для достовірного визначення кошторисної вартості будівництва, що дозволить реалізувати проект будівництва за цією вартістю.
Виходячи із вищезазначеного та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник наділений обов’язком проведення закупівлі та правом встановлення кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, з наявною можливістю залучення фахівців своєї справи за профілюючими напрямками (експертів, інженера з охорони праці, інженера-консультанта та інших фахівців) для прийняття вірних ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ НА СТАДІЯХ ПРОЕКТУВАННЯ об’єкта будівництва «Капітальний ремонт підвального приміщення ОЗО "Калинівський академічний ліцей - освітній центр" Калинівської селищної ради з ОБЛАШТУВАННЯМ СПОРУД ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ (УКРИТТЯ) вул. Центральна, 59, смт Калинівка Фастівського району Київської області» та проходження експертизи з отриманням позитивного висновку (звіту), що передбачено технічним завданням по даній закупівлі та що гарантує Замовнику отримання якісно виконаних робіт з проектування об’єкту будівництва з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття).
У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення.
У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави.
З повагою,
Уповноважена особа.