Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.04.2023 14:48. Дата останніх змін - 06.04.2023 15:02

Канцтовари

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-06-007949-a  
ID 48673d3906a44afe91ef16706a00c072  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-04-06-002793-b  
Очікувана вартість закупівлі
4`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 4`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
06.04.23
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
06.04.23

Специфікація закупівлі

1)
Файл-карманець прозорий, А4+
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пакунок
2)
Папка картонна на зав'язках
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штуки
3)
Папір А4/80 (500 арк.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 пачка

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2023 15:00
Версія документу від: 06.04.2023 15:00
ID: 69d05bdc03c94e57bc1111dcc7ef110c

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14373147  
Юридична адреса 40009, Україна, Сумська область, м Суми, вул Шевченка 9  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
4`800.00
Гривня з ПДВ
Переможець
06.04.2023 14:52

Укладені договори

Номер договору
04/2023
Дата підписання
05.04.2023
Дата початку дії
05.04.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
4`800.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
4`000.00 Гривня