Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 15.05.2023 16:06. Дата останього редагування моніторингу 09.06.2023 16:28

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-05-15-000063  
ID ba88800d091149f9bb0432b31d2632ce  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
15.05.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 06.06.2023 17:38  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Управління житлово-комунального господарства «ІРПІНЬ» Ірпінської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-28-011244-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 28.03.2023 № 42) та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 березня 2023 року об 19:12; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 28.03.2023 № 42) зі змінами, внесеними протоколом від 31.03.2023 № 49 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31 березня 2023 року об 15:52; запитання до процедури закупівлі від 29.03.2023 та відповідь замовника від 31.03.2023; Перелік змін до тендерної документації за процедурою відкритих торгів з особливостями, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31 березня 2023 року об 15:52; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЙЛ ГРУПП»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11.04.2023 № 60; повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2023; договір про закупівлю товару від 20.04.2023 № 0921/20/3 на суму 997 938,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ОЙЛ ГРУПП». Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення чинного законодавства. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби», що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708). Разом з цим, замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме конкретне найменування товару, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-03-28-011244-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремих рядках зазначено номенклатурні позиції «Олива для гідромеханічних передач МГЕ - 46В», «Олива моторна 10W40 Turbo Diesel», «Олива моторна 10W40 (бензин)», «Олива моторна 5W30», «Олива трансмісійна ТАД-17 І (ТАД-17И)», «Мастило Літол 24», «Олива моторна 10W40 Turbo Diesel (з допуском Євро 5)», «Олива двухтактна», «Олива моторна 5W40 Бензин», «Мастило ЕР2/380», «Мастило». При цьому, навпроти відповідних рядків в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби». Так, наприклад, відповідно до Єдиного закупівельного словника, код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Олива моторна 10W40 Turbo Diesel» відповідає код «ДК 021: 2015: 09211100-2 – Моторні оливи», «Олива трансмісійна ТАД-17 І (ТАД-17И)» відповідає код «ДК 021: 2015: 09211400-5 – Трансмісійні оливи». Разом з цим, відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація зокрема щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082, в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 06.06.2023 17:38  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Висновок ДАСУ від 06.06.2023 прийнято до розгляду та опрацювання  
Дата редагування  
Дата створення 09.06.2023 16:27  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2023 № 48-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.05.2023 № 48-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2023-03-28-011244-a, 28.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 15.05.2023 00:00  
Дата публікації 15.05.2023 18:03  
Дата створення 15.05.2023 18:03  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 515-79-91
mmorskaa3@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 15.05.2023 18:03 - 06.06.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 06.06.2023 17:38 - 21.06.2023 00:00