Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 15.05.2023 16:06. Дата последнего редактирования мониторинга 09.06.2023 16:28

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-05-15-000063  
ID ba88800d091149f9bb0432b31d2632ce  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
15.05.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 06.06.2023 17:38  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Управління житлово-комунального господарства «ІРПІНЬ» Ірпінської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-28-011244-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 28.03.2023 № 42) та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 березня 2023 року об 19:12; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 28.03.2023 № 42) зі змінами, внесеними протоколом від 31.03.2023 № 49 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31 березня 2023 року об 15:52; запитання до процедури закупівлі від 29.03.2023 та відповідь замовника від 31.03.2023; Перелік змін до тендерної документації за процедурою відкритих торгів з особливостями, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31 березня 2023 року об 15:52; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЙЛ ГРУПП»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11.04.2023 № 60; повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2023; договір про закупівлю товару від 20.04.2023 № 0921/20/3 на суму 997 938,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ОЙЛ ГРУПП». Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення чинного законодавства. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби», що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708). Разом з цим, замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме конкретне найменування товару, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-03-28-011244-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремих рядках зазначено номенклатурні позиції «Олива для гідромеханічних передач МГЕ - 46В», «Олива моторна 10W40 Turbo Diesel», «Олива моторна 10W40 (бензин)», «Олива моторна 5W30», «Олива трансмісійна ТАД-17 І (ТАД-17И)», «Мастило Літол 24», «Олива моторна 10W40 Turbo Diesel (з допуском Євро 5)», «Олива двухтактна», «Олива моторна 5W40 Бензин», «Мастило ЕР2/380», «Мастило». При цьому, навпроти відповідних рядків в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби». Так, наприклад, відповідно до Єдиного закупівельного словника, код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Олива моторна 10W40 Turbo Diesel» відповідає код «ДК 021: 2015: 09211100-2 – Моторні оливи», «Олива трансмісійна ТАД-17 І (ТАД-17И)» відповідає код «ДК 021: 2015: 09211400-5 – Трансмісійні оливи». Разом з цим, відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація зокрема щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082, в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 06.06.2023 17:38  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Висновок ДАСУ від 06.06.2023 прийнято до розгляду та опрацювання  
Дата редактирования  
Дата создания 09.06.2023 16:27  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2023 № 48-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.05.2023 № 48-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2023-03-28-011244-a, 28.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ  
Дата решения о начале мониторинга 15.05.2023 00:00  
Дата публикации 15.05.2023 18:03  
Дата создания 15.05.2023 18:03  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127020  
Адрес компании Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 515-79-91
mmorskaa3@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 15.05.2023 18:03 - 06.06.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 06.06.2023 17:38 - 21.06.2023 00:00