Процедура закупівлі оголошена 01.03.2023 11:38. Дата останніх змін - 17.04.2023 11:38
ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Шевченко в с. Йосипівка Одеського району Одеської області») -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-03-01-004088-a | |
| ID | d2bb72ce586341d69baf2d81d58949d0 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
9`254`279.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 9`254`279.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
01.03.23
Період уточнень
до 29.03.23
Період оскаржень
до 29.03.23
Подання пропозицій
до 01.04.23
Кваліфікація переможця
з 01.04.23
Пропозиції розглянуті
з 04.04.23
Завершена
17.04.23
02.03.2023, 21:38
ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно Кваліфікаційним критеріїям до учасників відповідно до ст. 16 Закону 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій додатку № 1 до Тендерної Документації Замовником вимагається наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу (АБЗ)- виробничою потужністю не менше 250 т/год.
Наше підприємство планує приймати участь в закупівлі, але зазначена вимога дискримінує нас як потенційного учасника даної процедури закупівлі.
Наше підприємство має у наявності АБЗ, якій було атестовано на виробництво необхідних видів асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, але із меншою потужністю виробництво. Асфальтобетонний завод, на якому планується виготовлення асфальтобетонних сумішей, розташований на відстані транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання що не перевищує значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами) та час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищує трьох годин.
Тому, вважаємо, що обмеження потужності виробництва АБЗ на рівні не менше 250 т/год – є необґрунтованим та дискримінаційним . Тобто, зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу щодо потужності виробництва АБЗ на рівні не менше 250 т/год ., а саме виключити з Документації наведену дискримінаційну вимогу . в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ з оскарженням даної дискримінаційний вимоги .
Дискримінація таких вимог в тендерної документації підтверджується безліч рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України: Рішення АМКУ №2504-р/пк-пз від 11.02.2021. Рішення АМКУ№11327-р/пк-пз від 24.05.2021. Рішення АМКУ № 6329-р/пк-пз від 18.10.2022.
Наше підприємство планує приймати участь в закупівлі, але зазначена вимога дискримінує нас як потенційного учасника даної процедури закупівлі.
Наше підприємство має у наявності АБЗ, якій було атестовано на виробництво необхідних видів асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, але із меншою потужністю виробництво. Асфальтобетонний завод, на якому планується виготовлення асфальтобетонних сумішей, розташований на відстані транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання що не перевищує значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами) та час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищує трьох годин.
Тому, вважаємо, що обмеження потужності виробництва АБЗ на рівні не менше 250 т/год – є необґрунтованим та дискримінаційним . Тобто, зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу щодо потужності виробництва АБЗ на рівні не менше 250 т/год ., а саме виключити з Документації наведену дискримінаційну вимогу . в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ з оскарженням даної дискримінаційний вимоги .
Дискримінація таких вимог в тендерної документації підтверджується безліч рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України: Рішення АМКУ №2504-р/пк-пз від 11.02.2021. Рішення АМКУ№11327-р/пк-пз від 24.05.2021. Рішення АМКУ № 6329-р/пк-пз від 18.10.2022.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.03.2023, 13:30)
Доброго дня.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На нашу думку, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 250 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запитання не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На нашу думку, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 250 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запитання не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносити із власником АБЗ відповідної потужності.
02.03.2023, 21:39
ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п.4 Розділу 2: Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника Вимогам додатку № 1 до Тендерної Документації Замовником вимагається; Для підтвердження якості будівельних матеріалів, які будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає діючий договір про надання послуг з атестованою лабораторією, відповідно до вимог ISO/IEC 17025:2017, з наданням копії атестату про акредитацію лабораторії, засвідченої представниками даної лабораторії (без додатків) та лист адресований Замовнику, з зазначенням закупівлі та ідентифікатору закупівлі, про надання послуг з лабораторного супроводження на об’єкті щодо проведення випробувань будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, згідно ISO/IEC 17025:2017.
Так, міжнародний стандарт ДСТУ ISO/ІЕС 17025, який встановлює вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій, відомий в Україні вже багато років. Наприкінці 2017 року міжнародні організації стандартизації – ISO та ІЕС оприлюднили нову версію цього стандарту. Ця версія впроваджена в ЄС як EN ISO/ІЕС 17025:2017 та в Україні як ДСТУ EN ISO/ІЕС 17025:2019.
Згідно НАКАЗУ від 23 грудня 2019 року N 483 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України "Про стандартизацію", розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 N 1163 "Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2019 рік пунктом 1 Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року , де за № 15.
Прийнято ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій - На заміну ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017, IDT).
На підставі вищевикладеного вважаємо вимогу щодо ISO/IEC 17025:2017 (саме 2017) дискримінаційною, Просимо Вас виключити з Документації наведену дискримінаційну вимогу, або викласти вимогу в наступній редакції: ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2017. в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ з оскарженням даної дискримінаційний вимоги.
Так, міжнародний стандарт ДСТУ ISO/ІЕС 17025, який встановлює вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій, відомий в Україні вже багато років. Наприкінці 2017 року міжнародні організації стандартизації – ISO та ІЕС оприлюднили нову версію цього стандарту. Ця версія впроваджена в ЄС як EN ISO/ІЕС 17025:2017 та в Україні як ДСТУ EN ISO/ІЕС 17025:2019.
Згідно НАКАЗУ від 23 грудня 2019 року N 483 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України "Про стандартизацію", розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 N 1163 "Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2019 рік пунктом 1 Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року , де за № 15.
Прийнято ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій - На заміну ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017, IDT).
На підставі вищевикладеного вважаємо вимогу щодо ISO/IEC 17025:2017 (саме 2017) дискримінаційною, Просимо Вас виключити з Документації наведену дискримінаційну вимогу, або викласти вимогу в наступній редакції: ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2017. в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ з оскарженням даної дискримінаційний вимоги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.03.2023, 13:30)
Доброго дня.
В тендерну документацію будуть внесені зміни
В тендерну документацію будуть внесені зміни
02.03.2023, 21:40
ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації , а саме п. 13. Для забезпечення відповідності цінової пропозиції наявним умовам Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти в довільній формі акт обстеження об'єкту, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника та надати копію цього акту в складі пропозиції
Звертаємо Вашу увагу, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Учасник торгів повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти в довільній формі акт обстеження об'єкту. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та принципи закупівель.
Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції «Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти в довільній формі акт обстеження об'єкту, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника та надати копію цього акту в складі пропозиції» для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт обстеження об’єкту необхідно підписати у Замовника.
З урахуванням частини першої статті 12 Закону, особисте прибуття потенційного учасника до замовника стосовно обов’язкового відвідування об’єкту та спілкування із Замовником до подання тендерної пропозиції, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише через електронну систему закупівель, а не при особистій зустрічі. Дії Замовника щодо примушення потенційного учасника щодо обов’язкового відвідування об’єкту та підписання акту уповноваженими особами учасника та замовника до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Так відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, примусовість з боку Замовника щодо обстеження об'єкту для забезпечення відповідності цінової пропозиції наявним умовам !!!- є недоречною та такою , що обмежує коло потенційних учасників.
Просимо Вас виключити з Документації наведену дискримінаційну вимогу в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ з оскарженням даної дискримінаційний вимоги.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів, погоджених Замовником та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року; рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року; рішення № №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року .
Звертаємо Вашу увагу, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Учасник торгів повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти в довільній формі акт обстеження об'єкту. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та принципи закупівель.
Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції «Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти в довільній формі акт обстеження об'єкту, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника та надати копію цього акту в складі пропозиції» для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт обстеження об’єкту необхідно підписати у Замовника.
З урахуванням частини першої статті 12 Закону, особисте прибуття потенційного учасника до замовника стосовно обов’язкового відвідування об’єкту та спілкування із Замовником до подання тендерної пропозиції, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише через електронну систему закупівель, а не при особистій зустрічі. Дії Замовника щодо примушення потенційного учасника щодо обов’язкового відвідування об’єкту та підписання акту уповноваженими особами учасника та замовника до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Так відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, примусовість з боку Замовника щодо обстеження об'єкту для забезпечення відповідності цінової пропозиції наявним умовам !!!- є недоречною та такою , що обмежує коло потенційних учасників.
Просимо Вас виключити з Документації наведену дискримінаційну вимогу в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ з оскарженням даної дискримінаційний вимоги.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів, погоджених Замовником та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року; рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року; рішення № №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року .
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.03.2023, 13:31)
Доброго дня.
В тендерну документацію будуть внесені зміни
В тендерну документацію будуть внесені зміни
02.03.2023, 22:44
щодо ст.17
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Відбулися зміни, Особливості п.44, уважно перегляньте! Гарного дня!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.03.2023, 13:31)
Доброго дня.
В тендерну документацію будуть внесені зміни
В тендерну документацію будуть внесені зміни
02.03.2023, 23:01
Де ж прості тендерні документації?)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Чому все так складно?
Копія Сертифікату системи управління якістю відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Копія Сертифікату системи екологiчного управління учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Копія Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Копія Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Вищезазначені документи так важливо мати Учаснику, щоб виконати "Капітальний ремонт проїжджої частини...."? Який сенс несуть вищезазначені документи?)
Гарного, мирного дня!
Копія Сертифікату системи управління якістю відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Копія Сертифікату системи екологiчного управління учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Копія Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Копія Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції.
Вищезазначені документи так важливо мати Учаснику, щоб виконати "Капітальний ремонт проїжджої частини...."? Який сенс несуть вищезазначені документи?)
Гарного, мирного дня!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.03.2023, 13:31)
Доброго дня.
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
З огляду на викладене Замовнику важлива наявність наступних сертифікацій, як то:
ISO 9001 – це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001 на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процес та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції (робіт, послуг).
ISO 14001 – сертифікат міжнародного рівня, який видається з метою зведення до мінімуму шкідливого впливу діяльності виробництва на навколишнє середовище. Іншими словами, він передбачає на підприємстві застосування методики та засоби, які дозволять ефективно використовувати ресурси і скоротити відходи (раціональне використання ресурсів; захист екосистеми; запобігання забруднень навколишнього середовища).
ISO 37001 – сертифікат системи менеджменту протидії корупції (ABMS). Його наявність дозволяє впевнитись у тому, що на підприємстві діє порядок визначення ризиків корупції та їх протидії, знизити ризик судового переслідування за недотримання місцевих чи міжнародних антикорупційних законів; демонструє наміри активно протидіяти виникненню корупційного інциденту, що є особливо важливим у взаємовідносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування.
ISO 45001 – стосується охорони праці. Сертифікат веде до оптимальної роботи системи охорони здоров’я та безпеки праці в організації шляхом вирішення таких питань, як запобігання травмам і визначення чітких обов’язків працівників.
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
З огляду на викладене Замовнику важлива наявність наступних сертифікацій, як то:
ISO 9001 – це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001 на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процес та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції (робіт, послуг).
ISO 14001 – сертифікат міжнародного рівня, який видається з метою зведення до мінімуму шкідливого впливу діяльності виробництва на навколишнє середовище. Іншими словами, він передбачає на підприємстві застосування методики та засоби, які дозволять ефективно використовувати ресурси і скоротити відходи (раціональне використання ресурсів; захист екосистеми; запобігання забруднень навколишнього середовища).
ISO 37001 – сертифікат системи менеджменту протидії корупції (ABMS). Його наявність дозволяє впевнитись у тому, що на підприємстві діє порядок визначення ризиків корупції та їх протидії, знизити ризик судового переслідування за недотримання місцевих чи міжнародних антикорупційних законів; демонструє наміри активно протидіяти виникненню корупційного інциденту, що є особливо важливим у взаємовідносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування.
ISO 45001 – стосується охорони праці. Сертифікат веде до оптимальної роботи системи охорони здоров’я та безпеки праці в організації шляхом вирішення таких питань, як запобігання травмам і визначення чітких обов’язків працівників.
03.03.2023, 16:40
ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ! Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерна документація «2 Інша інформація» п. 13
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! вже вдруге ми маємо до Вас звертатися з приводу усунення дискримінаційної вимоги до тендерної документації. Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерна документація «2 Інша інформація» п. 13 документації містить дискримінаційні вимоги, що суперечать законодавству про публічні закупівлі. Внесення змін до ТД, а саме в частині вимоги про відвідування об'єкта учасниками було змінено замість обов'язкового на рекомендоване, але суть вимоги була не змінена, оскільки в результаті учасник все ж таки повинен зустрітися із Замовником, підписати акт обстеження та надати підписаний. уповноваженими особами учасника та замовника копію цього акта у складі пропозиції! але ж у разі не надання акта огляду об'єкта пропозиція учасника буде відхилена!? Просимо Вас вже вдруге виключити з Документації наведену дискримінаційну вимогу! Або вказати в документації, що не надання акта обстеження об'єкта в пропозиції учасника не тягне за собою відхилення пропозиції учасника. Дана вимога носить лише рекомендаційний характер.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.03.2023, 14:24)
Шановний Учасник, з 03.01.2023 року відкриті торги в Prozorro тимчасово відбуваються без трираундового аукціону. Фактично ж діє так званий “сліпий” аукціон, коли постачальники надають свої ціни при подачі пропозицій, а електронна система автоматично визначає серед них найбільш вигідну.
Відсутність трираундового аукціону має спонукати підприємців одразу пропонувати нижчу ціну. По-перше, в них не буде можливості додатково знизити ціну під час аукціону, а по-друге, інформації про те, хто ще подався на тендер, і з якою ціною, за замовчуванням ні в кого немає.
Вимога в п.13 ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації, НЕ Є ОБОВЯ’ЯЗКОВОЮ та має РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер, не надання даного акту обстеження не призведе до відхилення пропозиції Учасника.
Дана рекомендація надана для можливості Учаснику подати найнижчу пропозицію, з метою визначення її як найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, що в свою чергу зменшить очікувану вартість перемету закупівлі.
Відсутність трираундового аукціону має спонукати підприємців одразу пропонувати нижчу ціну. По-перше, в них не буде можливості додатково знизити ціну під час аукціону, а по-друге, інформації про те, хто ще подався на тендер, і з якою ціною, за замовчуванням ні в кого немає.
Вимога в п.13 ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації, НЕ Є ОБОВЯ’ЯЗКОВОЮ та має РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер, не надання даного акту обстеження не призведе до відхилення пропозиції Учасника.
Дана рекомендація надана для можливості Учаснику подати найнижчу пропозицію, з метою визначення її як найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, що в свою чергу зменшить очікувану вартість перемету закупівлі.
25.03.2023, 21:06
ЩОДО ДОДАТКУ 2 ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Загальне запитання щодо оголошення
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК. ЗГІДНО ДОДАТКУ 2 ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ДОГОВІРНА ЦІНА ВИЗНАЧЕНА В ВІДПОВІДНОСТІ ДО ДСТУ Б Д.1.1-1-2013. ЗГІДНО ДО НАКАЗУ МІНРЕГІОНУ ВІД 01.11.2021 № 281 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ КОШТОРИСНИХ НОРМ УКРАЇНИ У БУДІВНИЦТВІ» ДСТУ Б Д.1.1-1-20132. ВИЗНАНИ ТАКИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ. НАБРАЛИ ЧИННОСТІ КОШТОРИСНІ НОРМИ УКРАЇНИ "НАСТАНОВА З ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА" ТА "НАСТАНОВА З ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНИХ, НАУКОВО-ПРОЕКТНИХ, ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО". ПРОСИМО ВАС ЗВЕРНУТИ НА ЦЕ УВАГУ , ТА ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.03.2023, 10:30)
Доброго дня.
Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.