Процедура закупівлі оголошена 23.02.2023 10:01. Дата останніх змін - 06.03.2023 11:13
Бензин А-95 (Євро 5), талон -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-02-23-001868-a | |
| ID | 7714cdd68062482287b0a4dcd9a38281 |
Очікувана вартість закупівлі
122`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Спосіб реалізації – талон (номіналом 10 (десять) та/або 20 (двадцять) літрів). Вимоги щодо якості палива – відповідно до вимог ДСТУ - 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови». Термін дії талону – протягом дії Договору. Строк поставки талонів - протягом 10 (десяти) робочих днів з дати укладання Договору, але не пізніше 31.03.2023 року, за адресою Покупця: 01033, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 47-Б. Поставка Товару здійснюється однією партією Учасник повинен мати в наявності розгалужену мережу заправочних станцій по всій території України та мати в наявності не менше 1 заправочної станції (АЗС), яка знаходиться у радіусі до 10 км від місця розташування автотранспорту Замовника за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, б. 47-Б (з метою уникнення транспортних колапсів, заторів та з метою максимальної економії палива). Відпуск палива має здійснюватися на запропанованих Учасником стаціонарних АЗС по талонах. Істотні умови, які включаються до договору: Умови оплати - Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного отримання Покупцем Товару за видатковою накладною та рахунком-фактурою. У разі затримки фінансування, розрахунок за переданий товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання замовником кошторисного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. У разі здійснення заміни талонів на новий зразок чи інше, Продавець зобов’язаний письмово попередити про це Покупця не менш ніж за 5 (п’ять) робочих днів, та здійснити протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту попередження, повну безкоштовну та рівноцінну заміну нереалізованих (не використаних) Покупцем талонів. За порушення строків поставки Товару та/або строку поставки талонів на Товар Продавець сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 % вартості Товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково сплачують штраф у розмірі 7% від вартості Товару. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей (постанова Уряду від 12.10.2022 № 1178) укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей. Строк дії договору – набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (у разі їх наявності) і діє до 31 грудня 2023 року включно, але у будь – якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, а в частині розрахунків – до повного їх проведення. З питань укладання договору, поставки товару та інших питань звертайтесь до Начальника Управління матеріально - технічного забезпечення та закупівель Київського міського центру
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 122`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
23.02.23
Подання пропозицій
до 28.02.23
Кваліфікація переможця
з 28.02.23
Пропозиції розглянуті
з 28.02.23
Завершена
06.03.23