Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.02.2023 23:20. Дата останніх змін - 10.03.2023 10:54

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: ««Будівництво протирадіаційного укриття цивільного захисту на території Мархалівської гімназії -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-19-000505-a  
ID 0e2bc2d85f5b4b9f899e9e8fec662b37  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-02-19-000186-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
696`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Глевахівської селищної ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 696`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
19.02.23
Період уточнень
до 27.02.23
Період оскаржень
до 27.02.23
Подання пропозицій
до 02.03.23
Кваліфікація переможця
з 02.03.23
Пропозиції розглянуті
з 03.03.23
Завершена
10.03.23
24.02.2023, 20:38. ID: UA-2023-02-19-000505-a.b1
Вимога (Скарга)
вимоги щодо усунення невідповідностей
Шановний замовнику! Справа в тім, що згідно з п.4 наказу Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 з 1 січня 2016 року вводиться категорійність інженерів – проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду.
Категорії сертифікованих фахівців
Провідний інженер – проектувальник:
об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (об’єкти будівництва 5 категорії складності)
Інженер – проектувальник 1 категорії:
об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (об’єкти будівництва 3-4 категорії складності)
Інженер – проектувальник 2 категорії:
об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (об’єкти будівництва 1-2 категорії складності).
Згідно постанови КМУ від 23 травня 2011 року №554 (із змінами):
2. Установити, що виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, які отримали кваліфікаційний сертифікат до 1 січня 2016 р. або виконували на законних підставах відповідні роботи без отримання кваліфікаційного сертифіката, можуть за результатами проходження професійної атестації отримати кваліфікаційний сертифікат вищої категорії за умови підтвердження досвіду виконання відповідних робіт (послуг).
{Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 651 від 23.06.2021}
Згідно пункту 13 завдання на проектування додатка №4 тендерної документації, а саме: «Клас відповідальності (наслідків) проектованого об'єкта – CC3. уточнити проектною організацією спільно и Замовником v процесі проектування згідно з ДСТУ 8855 2019 «Будівлі та споруди Визначення класу наслідків (відповідальності)».
Згідно пункту 1 «Документальне підтвердження інформації про відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ст.16 Закону» додатка №5 тендерної документації - Обов'язкова наявність працівників відповідної кваліфікації (копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів надаються у складі пропозиції):
- Інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості) з класом наслідків не менше ССЗ;
- Інженер-проектувальник (Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.);.
- Інженер-проектувальник і інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії;
- Інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму);
- Архітектор (архітектор об’ємного проектування);
- Інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення технології будівельного виробництва);
- інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки) з класом наслідків не менше ССЗ.
Вимагаємо виправити наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме інженери-проектувальники, якщо вони потрібні – повинні бути ПРОВІДНИМИ інженерами-проектувальниками.

Ще є питання щодо підтвердження виконання аналогічного договору в пункті 1 «Документальне підтвердження інформації про відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ст.16 Закону» додатка №5 тендерної документації, а саме: На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Копія аналогічного договору відповідно предмету закупівлі (за 2021 -2023 роки).
На підтвердження виконання поданого договору надати:
- оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору;
- документи, що підтверджують виконання договору в повному обсязі (виписки з банку, акти виконаних робіт тощо).
Однак: Відповідно до пункту 4 статті 31 Про регулювання містобудівної діяльності^
Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які:
1) за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками
Тому підтвердження досвіду виконання аналогічного договору - об'єкта СС3 має бути і позитивний висновок відповідної експертної організації (визначається відповідно до п.2 ст.31 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності)
Вимагаємо внести зміни в кваліфікаційних вимогах, а саме додати підтвердження виконання договору позитивним експертним звітом об’єкта класу наслідків СС3.
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення повідомляємо наступне:: Замовник самостійно формує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог статей 16,22 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно – правових актів, згідно чинного законодавства України та визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені законодавством про публічні закупівлі, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Так, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Згідно до вимог ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Беручи до уваги вищевикладене, дана скарга є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Відповідь замовника: 25.02.2023 17:53
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду