Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.01.2023 18:52. Дата останніх змін - 24.02.2023 10:50

Капітальний ремонт покрівлі та фасаду будівлі Бучанської початкової школи №11 (дошкільне відділення) за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Яблунська, 13 – відновлювальні роботи та заходи з усунення аварій -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-23-014440-a  
ID d69311480f024b3d964d6cd8525d6898  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-01-23-007282-b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
23`107`144.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Бучанської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 23`107`144.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 115`535.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
23.01.23
Період уточнень
до 05.02.23
Період оскаржень
до 05.02.23
Подання пропозицій
до 08.02.23
Кваліфікація переможця
з 08.02.23
Пропозиції розглянуті
з 17.02.23
Завершена
24.02.23
26.01.2023, 16:40. ID: UA-2023-01-23-014440-a.a1
Вимога (Скарга)
Ознайомлення участником закупівлі з об’єктом капітального ремонту
Вимога ТД "Вимагається обов’язкове відвідування та ознайомлення участником закупівлі з об’єктом капітального ремонту, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні у складі пропозиції (Додаток №3). Відсканована копія з оригіналу листа, з вхідним номером реєстрації Замовника надається у складі тендерної пропозиції".

За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати лист з вхідним номером реєстрації Замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не зареєструвати лист, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та підтвердження цього надали в складі тендерної пропозиції.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
ВИМАГАЄМО усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме скасувати вищезазначену вимогу. В разі незадоволення подамо скаргу в АМКУ.
До тендерної документації будуть внесені зміни
Відповідь замовника: 30.01.2023 15:10
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
27.01.2023, 10:05. ID: UA-2023-01-23-014440-a.c2
Вимога (Скарга)
Щодо строку викоання робіт
Шановний замовнику.
Просимо привести у відповідність інформацію, щодо строку виконання робіт.
1. Інформація, зазаначена на сайті ПРОЗОРО вказаний "Період доставки "до 31 бер. 2023".
2. В переліку змін до тенедерної документації зазанчено в розділі "Поточна редакція" !!! "з моменту підписання договору по 31.03.2023 року " (березень), а в розділі "Попередня редакція" - "з моменту підписання договору по 01.05.2023 року" (травень). Чоча в попередній редакції ТД було зазначено термін "з моменту підписання договору по 31.03.2023 року".
3. Разом з тим в новій редакції ТД зазаначений термін "з моменту підписання договору по 01.05.2023 року".(травень).
З оглядк на те, що ТД вимагає надання графіку викоання робіт, то питання правильного визначення строку є принциповим.
Дякуємо за розуміння. Сподіваємося на внесення відповідних коректив у ТД.

До тендерної документації будуть внесені зміни
Відповідь замовника: 27.01.2023 18:47
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
27.01.2023, 17:32. ID: UA-2023-01-23-014440-a.a3
Вимога (Скарга)
Щодо надання
Вимогами ТД встановлено: "Участники надають у складі документів тендерної пропозиції лист із зобов’язанням внесення коштів грошової застави , в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, у порядку передбаченому цією тендерною документацією, а так само проект документу договірного характреру, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюється відносини подібного характреру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї тендерної документації, та відповідає виогам чинного законодавства України".
Таким чином,Замовником вимагається надання " ... проект документу договірного характреру!!! , яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюється відносини подібного характреру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї тендерної документації, та відповідає виогам чинного законодавства України".
Просимовас надати проект Договріного забезпечення або виключити цю вимогу або надати розяснення, як діяти Учасникам.
дякуємо.
До тендерної документації будуть внесені зміни
Відповідь замовника: 27.01.2023 18:48
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником