Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 06.02.2023 14:40. Дата останього редагування моніторингу 02.03.2023 10:05

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-02-06-000059  
ID e674b5de3f404b57a57b92dc4686992c  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
06.02.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 установлено порушення абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178; За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю; забезпечення виконання вимог Постанови № 710) – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 24.02.2023 17:39  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю; забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ благоустрою,транспорту та будівництва Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.01.2023 року № 2; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; протокол від 24.01.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2023; договір від 31 січня 2023 року № 1 на суму 560 892,80 (з ПДВ). Відповідно до абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються». Однак, замовником в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога про надання: «1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка в довільній формі з інформацією про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», чим порушено вимоги абзацу першого пункту 29 Постанови №1178.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 24.02.2023 17:39  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання настанов викладених за результатами проведеного моніторингу. Проведено роз’янювальну роботу із уповноваженою особою. Для упередження у майбутньому допущення помилок при трактування Законодавства України, уповноважену особа прослухала вебінар присвячений змінам у чинному законодавства, що регулює ринок державних закупівель 28.02.2023 заступницею Міністра економіки України Надією Бігун та директоркою департаменту публічних закупівель Ганною Медвєдніковою, інофрмаційній платформі Prozorro. Презентація вебінару https://docs.google.com/presentation/d/1-nNsrmW2VDlU85KIW2TPOsSvLZ8_AWAm/edit#slide=id.p1  
Дата редагування  
Дата створення 02.03.2023 10:03  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.02.2023 № 22-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 06.02.2023 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-01-16-000056-a, 16.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 06.02.2023 00:00  
Дата публікації 06.02.2023 15:20  
Дата створення 06.02.2023 15:20  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 515-79-91
mmorskaa3@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 06.02.2023 15:20 - 28.02.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 24.02.2023 17:39 - 11.03.2023 00:00