Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 10.03.2023 09:54. Дата останього редагування моніторингу 21.09.2023 09:10

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-03-10-000043  
ID 994c4aa634dd40cb82ad32c21cc9eacd  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
10.03.23
Завершено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 1, ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 2, ДП «Личаків-Парк» ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 3, ДП «Боднарівка» ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 4 та ДП «Скнилів-парк» ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 5, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 04.04.2023 21:14  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023 (протокол № 6) зі змінами, реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам №1, №2, № 3, № 4 та № 5 від 16.01.2023, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам №1, №2, № 3, № 4 та № 5, протоколи щодо продовження розгляду тендерних пропозицій учасників уповноваженої особи Замовника від 23.01.2023 № 8 за лотами №№ 1-5, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 02.02.2023 № 25 за лотом №1, від 27.01.2023 № 15 за лотом №2, від 27.01.2023 № 16 за лотом № 3, від 31.01.2023 № 18 за лотом № 4 та від 27.01.2023 № 17 за лотом № 5, тендерну пропозицію за лотом № 1 - Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів» (далі – ЛКП «Зелений Львів»), тендерну пропозицію за лотом № 2 - Дочірнє підприємство «Парк-Високий Замок» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів»), тендерну пропозицію за лотом № 3 - Дочірнє підприємство «Личаків-Парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ДП «Личаків-Парк» ЛКП «Зелений Львів»), тендерну пропозицію за лотом № 4 - Дочірнє підприємство «Боднарівка» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ДП «Боднарівка» ЛКП «Зелений Львів») та тендерну пропозицію за лотом № 5 - Дочірнє підприємство «Скнилів-парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ДП «Скнилів-парк» ЛКП «Зелений Львів»), вимоги про усунення невідповідностей, оприлюднені в електронній системі закупівель до 25.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2023 за лотом № 1, від 27.01.2023 за лотами № 2, № 3 та № 5, від 31.01.2023 за лотом № 4, договір про закупівлю послуг від 08.02.2023 № 05/23 - (лот № 1 ), договір про закупівлю послуг від 02.02.2023 № 01/23 - (лот № 2 ), договір про закупівлю послуг від 02.02.2023 № 02/23 - (лот № 3 ), договір про закупівлю послуг від 06.02.2023 № 04/23 - (лот № 4 ) та договір про закупівлю послуг від 02.02.2023 № 03/23 - (лот № 5 ), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.03.2023.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 04.04.2023 21:14  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.03.2023 № 69 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2023-01-09-005854-a 09.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 10.03.2023 00:00  
Дата публікації 10.03.2023 12:05  
Дата створення 10.03.2023 12:05  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
m.zgoranets.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
chia86@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 10.03.2023 12:05 - 01.04.2023 01:00  
Дата публікації висновку про результати 04.04.2023 21:14 - 08.04.2023 00:00