Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 10.03.2023 09:54. Дата последнего редактирования мониторинга 21.09.2023 09:10

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-03-10-000043  
ID 994c4aa634dd40cb82ad32c21cc9eacd  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
10.03.23
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 1, ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 2, ДП «Личаків-Парк» ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 3, ДП «Боднарівка» ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 4 та ДП «Скнилів-парк» ЛКП «Зелений Львів» за лотом № 5, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 04.04.2023 21:14  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023 (протокол № 6) зі змінами, реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам №1, №2, № 3, № 4 та № 5 від 16.01.2023, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам №1, №2, № 3, № 4 та № 5, протоколи щодо продовження розгляду тендерних пропозицій учасників уповноваженої особи Замовника від 23.01.2023 № 8 за лотами №№ 1-5, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 02.02.2023 № 25 за лотом №1, від 27.01.2023 № 15 за лотом №2, від 27.01.2023 № 16 за лотом № 3, від 31.01.2023 № 18 за лотом № 4 та від 27.01.2023 № 17 за лотом № 5, тендерну пропозицію за лотом № 1 - Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів» (далі – ЛКП «Зелений Львів»), тендерну пропозицію за лотом № 2 - Дочірнє підприємство «Парк-Високий Замок» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів»), тендерну пропозицію за лотом № 3 - Дочірнє підприємство «Личаків-Парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ДП «Личаків-Парк» ЛКП «Зелений Львів»), тендерну пропозицію за лотом № 4 - Дочірнє підприємство «Боднарівка» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ДП «Боднарівка» ЛКП «Зелений Львів») та тендерну пропозицію за лотом № 5 - Дочірнє підприємство «Скнилів-парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ДП «Скнилів-парк» ЛКП «Зелений Львів»), вимоги про усунення невідповідностей, оприлюднені в електронній системі закупівель до 25.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2023 за лотом № 1, від 27.01.2023 за лотами № 2, № 3 та № 5, від 31.01.2023 за лотом № 4, договір про закупівлю послуг від 08.02.2023 № 05/23 - (лот № 1 ), договір про закупівлю послуг від 02.02.2023 № 01/23 - (лот № 2 ), договір про закупівлю послуг від 02.02.2023 № 02/23 - (лот № 3 ), договір про закупівлю послуг від 06.02.2023 № 04/23 - (лот № 4 ) та договір про закупівлю послуг від 02.02.2023 № 03/23 - (лот № 5 ), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.03.2023.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 04.04.2023 21:14  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.03.2023 № 69 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2023-01-09-005854-a 09.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 10.03.2023 00:00  
Дата публикации 10.03.2023 12:05  
Дата создания 10.03.2023 12:05  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
m.zgoranets.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
chia86@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 10.03.2023 12:05 - 01.04.2023 01:00  
Дата публикации решения о результатах 04.04.2023 21:14 - 08.04.2023 00:00