Процедура закупівлі оголошена 05.01.2023 23:25. Дата останніх змін - 28.01.2023 00:04
Консультаційні послуги в сфері публічних закупівель -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-01-05-006161-a | |
| ID | 31a81c0acae744c2a39c4ae273874a1d | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-01-05-002386-b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
192`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ЛИМАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 192`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
05.01.23
Період уточнень
до 10.01.23
Період оскаржень
до 10.01.23
Подання пропозицій
до 13.01.23
Кваліфікація переможця
з 13.01.23
Торги відмінено
28.01.23
09.01.2023, 12:05. ID: UA-2023-01-05-006161-a.b1
Вимога (Скарга)
Дискримінація_територіальна ознака
Просимо Замовника прийняти рішення щодо усунення обставин визначених у вимозі (додається), а саме вилучити/переглянути вимогу у пункті 2 Додатку 2 Документації про особисту присутність виконавця послуг, у разі вимоги, за місцезнаходженням Замовника.
Згідно Вашої вимоги інформуємо Вас про наступне:
Згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 були визначені вимоги щодо розміщення в електронній системі закупівель інформації про закупівлі та відповідно для перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель цьому нормативно-правовому акту за необхідності може знадобитись особиста присутність представника учасника за місцезнаходженням замовника. Вищезазначена присутність не включає заходів щодо саме оприлюднення представником учасника інформації в електронній системі закупівель, а лише сприяє уповноваженій особі замовника шляхом попередньої перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель нормативно-правовим актам.
Зауважуємо, що формулювання у додатку 2 до тендерної документації передбачає саме "Консультаційні послуги ПРИ складанні, оформленні та оприлюдненні всієї інформації/документів що передбачені згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі»… ", а не "оприлюднення всієї інформації/документів що передбачені згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі»…".
Зазначена вимога є об’єктивно доцільною та не вимагає від потенційних учасників фактичного місця розташування у Одеській області, оскільки виконати вимогу можливо шляхом наявності не місця розташування учасника, а лише його представника в межах територіальної доступності, що виходячи з визначеного замовником часу також не обмежується лише Одеською областю.
Твердження, що вищезазначена вимога є дискримінацією за територіальною ознакою є суб’єктивним, оскільки в будь якого потенційного учасника наявна фактична можливість виконання зазначеної вимоги, це просто потребує додаткових зусиль. В такому випадку вимога в будь якій закупівлі на закупівлю товарів щодо місця поставки товару за місцем знаходження замовника також з Вашої точку зору може трактуватись як дискримінаційна за територіальною ознакою, однак як описано вище такі вимоги не є дискримінаційними та жодним чином не обмежують будь яких потенційних учасників щодо участі у закупівлі, а лише потребують від них додаткових зусиль.
Згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 були визначені вимоги щодо розміщення в електронній системі закупівель інформації про закупівлі та відповідно для перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель цьому нормативно-правовому акту за необхідності може знадобитись особиста присутність представника учасника за місцезнаходженням замовника. Вищезазначена присутність не включає заходів щодо саме оприлюднення представником учасника інформації в електронній системі закупівель, а лише сприяє уповноваженій особі замовника шляхом попередньої перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель нормативно-правовим актам.
Зауважуємо, що формулювання у додатку 2 до тендерної документації передбачає саме "Консультаційні послуги ПРИ складанні, оформленні та оприлюдненні всієї інформації/документів що передбачені згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі»… ", а не "оприлюднення всієї інформації/документів що передбачені згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі»…".
Зазначена вимога є об’єктивно доцільною та не вимагає від потенційних учасників фактичного місця розташування у Одеській області, оскільки виконати вимогу можливо шляхом наявності не місця розташування учасника, а лише його представника в межах територіальної доступності, що виходячи з визначеного замовником часу також не обмежується лише Одеською областю.
Твердження, що вищезазначена вимога є дискримінацією за територіальною ознакою є суб’єктивним, оскільки в будь якого потенційного учасника наявна фактична можливість виконання зазначеної вимоги, це просто потребує додаткових зусиль. В такому випадку вимога в будь якій закупівлі на закупівлю товарів щодо місця поставки товару за місцем знаходження замовника також з Вашої точку зору може трактуватись як дискримінаційна за територіальною ознакою, однак як описано вище такі вимоги не є дискримінаційними та жодним чином не обмежують будь яких потенційних учасників щодо участі у закупівлі, а лише потребують від них додаткових зусиль.
Відповідь замовника: 12.01.2023 17:58
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду