Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.07.2016 10:57. Дата останніх змін - 04.11.2016 22:25

Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі (офісні меблі) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2016-07-05-000047-a  
ID a5449b1d939f4943b298bd0d32c780c1  
Очікувана вартість закупівлі
112`260.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

деталізація в технічних вимогах

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 112`260.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 700.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
05.07.16
Період уточнень
до 12.07.16
Подання пропозицій
до 14.07.16
Аукціон
15.07.16
Кваліфікація переможця
з 15.07.16
Пропозиції розглянуті
з 18.07.16
Завершена
01.08.16
05.07.2016, 13:22
Размеры
Загальне запитання щодо оголошення
Шафа офісна для паперів (806х420х1844мм)
з дверцятами скляними у верхній частині і щитовими у нижній частині - какая пропорциональность дверок если пять полок? Какие направляющие роликовые или телескопические?
Відповідь замовника
пропорція не принципово, однак краще було б аби у верхній частині було більше скла.
направляючі теж не принципово - які дешевше такі й хай будуть.
07.07.2016, 13:30
Кількість
Загальне запитання щодо оголошення
У специфікації закупівлі вказана к-ть 300шт. А в технічних вимогах : стіл -44шт, тумба -44шт, стільці -167шт, комплект - 1шт з 5 одиниць. Всього : 260шт. ??? Це помилка, де невірно вказана кількість?
Відповідь замовника
так, помилка, я виправив, дякую...