Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.12.2022 09:54. Дата останніх змін - 29.12.2022 20:29

Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 24G, №1,Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 22G, №1,Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 20G, №1 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-13-003067-a  
ID 47c5f8adf97d4c3fb75a6f2d34073296  
Очікувана вартість закупівлі
767.30 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Код ДК, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (4-8 цифра в межах коду закупівлі): 33141200-2 Катетери Код НК 024:2019: 34920. Строк поставки товарів: не більше 15-ти календарних днів з дати отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. Строк гарантії не менше 12 місяців. Строк заміни неякісного Товару: не більше 30 календарних днів. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Документи, що підтверджують поставку товару/ надання послуг/ виконання робіт: – видаткова накладна на поставлений товар, в якій вказується найменування, одиниця виміру, кількість Товару, інші параметри до повної їх ідентифікації; – Товарно-транспортна накладна на Товар (оригінал). Документи, які необхідно надати з товаром: – копію або оригінал документу, що підтверджує якість та/або походження товару (паспорт або інструкцію, або формуляр, або сертифікат якості/відповідності, або інший документ про якість товару, або гарантійний лист/талон від постачальника/виробника товару, або штрих-код або пакування товару). Вимога надання податкової накладної: податкова накладна на Товар, складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством України (Податкова накладна надається у випадку, якщо постачальник є платником ПДВ). Поставка товару здійснюватиметься однією партією. Товар повинен бути новим. Залишковий термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 75% з дати виготовлення. Учасник на наступний день після визначення його Переможця повинен на ел. пошту замовника надати інформацію про країну походження товару, гарантійні строки та статутні документи для укладання договору

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"  
Очікувана вартість закупівлі 767.30 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
13.12.22
Подання пропозицій
до 20.12.22
Кваліфікація переможця
з 20.12.22
Пропозиції розглянуті
з 21.12.22
Завершена
29.12.22