Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2022 18:29. Дата останніх змін - 19.01.2023 14:05

44520000-1 Замки, ключі та петлі Лінійна арматура -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-08-020285-a  
ID 4ede479a5df24f6ca49140b48b9efa9d  
Загальна очікувана вартість закупівлі
52`051`228.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 52`051`228.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.12.22
Період уточнень
до 27.12.22
Період оскаржень
до 27.12.22
Подання пропозицій
до 30.12.22
Аукціон
02.01.23
Кваліфікація переможця
з 02.01.23
Пропозиції розглянуті
з 09.01.23
Завершена
19.01.23
14.12.2022, 09:44
Умови постачання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, просимо Вас надати оріентовний графік та розмір партій продукції з адресами поставки. що планується до закупівлі. В залежності від цього просимо розглянути можливість зібльшення терміну постачання. Також просимо Вас розглянути можливість збільшення авансування Договору до 50%.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.12.2022, 19:36)
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, що обсяги та адреси поставок товару будуть формуватися Замовником відповідно до виробничих потреб, та зазначатись у заявках на постачання. Щодо питання збільшення розміру авансування, наразі це питання ще розглядається профільними підрозділами Замовника, у разі прийняття позитивного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
21.12.2022, 13:47
Щодо строку постачання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, у зв'язку з невизначенням розміру партій продукції, що плануються до закупівля, просимо Вас розглянути можливість подовження строку постачання до 60 календарних днів з моменту отримання авансу за партію продукції з можливістю подовження строку в залежності від об'єму партії.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.12.2022, 18:24)
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації