Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2022 19:54. Дата останніх змін - 28.11.2022 19:24

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-14-015351-a  
ID 29165a2b3ca24ddcb668e645f7ca3454  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-11-14-004516-b  
Очікувана вартість закупівлі
162`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Харківський національний університет внутрішніх справ  
Очікувана вартість закупівлі 162`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
14.11.22
Подання пропозицій
до 18.11.22
Кваліфікація переможця
з 18.11.22
Пропозиції розглянуті
з 19.11.22
Завершена
28.11.22

Специфікація закупівлі

1)
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, блакитна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
2)
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
3)
Лінійка пластикова 30см.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штуки
4)
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 55 штуки
5)
Фарба штемпельна, колір синій, від 25 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штуки
6)
Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штуки
7)
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
8)
Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
9)
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штуки
10)
Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
11)
Точило для олівців з контейнером
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штуки
12)
Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
13)
Затискачі для паперів 32 мм., 12 шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
14)
Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 набір
15)
Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
16)
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штуки
17)
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штуки
18)
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штуки
19)
Скріпки 50 мм, круглі 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
20)
Скріпки 25 мм, трикутні 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
21)
Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вставками, пише синім, 0,5мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 штуки
22)
Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
23)
Лінійка пластикова, 40см.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штуки
24)
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
25)
Олівець графітовий HB, дерев'яний, з ластиком
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
26)
Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
27)
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
28)
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штуки
29)
Файли для документів А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 пачка

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2022 20:00
Версія документу від: 14.11.2022 20:00
ID: 47c16dba1300448ba11ca0c6ad843d29

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, блакитна
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 70 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: блакитний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 70 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: зелений
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінійка пластикова 30см.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Лінійка пластикова 30см.
Технічні характеристики
Матеріал Очікуване значення: пластик
Довжина Очікуване значення: 30 см
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Паперові блоки для нотаток проклеєні, 75
Технічні характеристики
Кількість листів Мінімальне значення: 100
Щільність листів Мінімальне значення: 75 г/м²
Тип склеювання Очікуване значення: Проклеєний
Довжина Мінімальне значення: 75 мм
Ширина Мінімальне значення: 75 мм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Фарба штемпельна, колір синій, від 25 мл
Критерій відноситься до предмету закупівлі Фарба штемпельна, колір синій, від 25 мл
Технічні характеристики
Колір Очікуване значення: синій
Основа чорнил Очікуване значення: водна
Об'єм, мл Мінімальне значення: 25 мл
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора
Критерій відноситься до предмету закупівлі Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозор
Технічні характеристики
Тип клейкої стрічки Очікуване значення: одностороння
Ширина клейкої стрічки Очікуване значення: 24 мм
Довжина клейкої стрічки Мінімальне значення: 18 м
Колір Очікуване значення: прозорий
Товщина клейкої стрічки Мінімальне значення: 40 мкм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 24/6
Кількість штук в упаковці Очікуване значення: 1000
Технічні характеристики предмета закупівлі
Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм
Критерій відноситься до предмету закупівлі Брелоки для ключів пластикові, з полем д
Технічні характеристики
Матеріал Очікуване значення: Пластик
Наявність поля для напису Очікуване значення: Так
Довжина Мінімальне значення: 60 мм
Ширина Мінімальне значення: 20 мм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55
Технічні характеристики
Кількість листів Мінімальне значення: 440
Щільність листів Мінімальне значення: 55 г/м²
Тип склеювання Очікуване значення: Проклеєний
Довжина Мінімальне значення: 90 мм
Ширина Мінімальне значення: 90 мм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Паперові блоки для нотаток непроклеєні,
Технічні характеристики
Кількість листів Мінімальне значення: 420
Щільність листів Мінімальне значення: 70 г/м²
Тип склеювання Очікуване значення: Непроклеєний
Довжина Мінімальне значення: 90 мм
Ширина Мінімальне значення: 90 мм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Точило для олівців з контейнером
Критерій відноситься до предмету закупівлі Точило для олівців з контейнером
Технічні характеристики
Тип точилки Очікуване значення: ручна
Наявність контейнеру Очікуване значення: так
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці
Критерій відноситься до предмету закупівлі Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в п
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 51 мм
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 шт.
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 32 мм., 12 шт. в пачці
Критерій відноситься до предмету закупівлі Затискачі для паперів 32 мм., 12 шт. в п
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 32 мм
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 шт.
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі
Критерій відноситься до предмету закупівлі Маркери для виділення тексту, клиноподіб
Технічні характеристики
Тип маркера Очікуване значення: для виділення тексту
Пишучий вузол Очікуване значення: клиноподібний
Товщина лінії письма Очікуване значення: 2-4 мм
Основа чорнил Очікуване значення: водна
Колір чорнила Очікуване значення: 4 маркера різних кольорів
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці
Критерій відноситься до предмету закупівлі Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в п
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 41 мм
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 шт.
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 50 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: чорний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, синя
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 50 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: синій
Технічні характеристики предмета закупівлі
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Критерій відноситься до предмету закупівлі Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Технічні характеристики
Пробивна потужність Мінімальне значення: 30
Лінійка поділу на формати Очікуване значення: Наявна
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки 50 мм, круглі 100 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скріпки 50 мм, круглі 100 шт.
Технічні характеристики
Розмір Мінімальне значення: 50 мм
Форма корпусу Очікуване значення: Круглі
Матеріал Очікуване значення: Метал
Покриття Очікуване значення: Нікельовані
Гофрування Очікуване значення: Відсутнє
Кількість в пачці Очікуване значення: 100
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки 25 мм, трикутні 100 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скріпки 25 мм, трикутні 100 шт.
Технічні характеристики
Розмір Мінімальне значення: 25 мм
Форма корпусу Очікуване значення: Трикутні
Матеріал Очікуване значення: Метал
Кількість в пачці Очікуване значення: 100
Покриття Очікуване значення: Нікельовані
Гофрування Очікуване значення: Відсутнє
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вставками, пише синім, 0,5мм
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вс
Технічні характеристики
Тип Очікуване значення: кулькова
Вид Очікуване значення: неавтоматична
Матеріал корпусу Очікуване значення: пластик
Наявність ергономічних вставок Очікуване значення: так
Змінний стрижень Очікуване значення: так
Колір чорнила Очікуване значення: синій
Товщина лінії Мінімальне значення: 0.4 мм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил
Критерій відноситься до предмету закупівлі Гумки для видалення написів олівця графі
Технічні характеристики
Для видалення слідів Очікуване значення: Олівця графітного та чорнил
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінійка пластикова, 40см.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Лінійка пластикова, 40см.
Технічні характеристики
Матеріал Очікуване значення: пластик
Довжина Очікуване значення: 40 см
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 10
Кількість штук в упаковці Очікуване значення: 1000
Технічні характеристики предмета закупівлі
Олівець графітовий HB, дерев'яний, з ластиком
Критерій відноситься до предмету закупівлі Олівець графітовий HB, дерев'яний, з лас
Технічні характеристики
Твердість грифеля Очікуване значення: HB
Диаметр грифеля Мінімальне значення: 2 мм
Довжина олівця Очікуване значення: 189 мм
Форма олівця Очікуване значення: Шестигранна
Матеріал корпусу Очікуване значення: Дерево
Наявність ластику Очікуване значення: Так
Заточений Очікуване значення: Так
Диаметр олівця Мінімальне значення: 7 мм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор
Критерій відноситься до предмету закупівлі Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор
Технічні характеристики
Упаковка Очікуване значення: Флакон
Кришка-дозатор Очікуване значення: Так
Об'єм Мінімальне значення: 100 мл
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 70 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: чорний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 70 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: синій
Технічні характеристики предмета закупівлі
Файли для документів А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Файли для документів А4, PP 30 мкм, глян
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4+ (210х297 мм)
Матеріал Очікуване значення: PP (поліпропілен)
Товщина плівки Мінімальне значення: 30 мкм
Фактура поверхні Очікуване значення: глянцева
Колір плівки Очікуване значення: прозорий
Перфорація універсальна Очікуване значення: так
Орієнтація документа Очікуване значення: вертикальна
Кількість файлів в пачці Мінімальне значення: 100 штук

Дати та строки

Дата публікації 14.11.2022 20:00  
Початок періоду прийому пропозицій 14.11.2022 20:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.11.2022 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Харківський національний університет внутрішніх справ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08571096  
Юридична адреса 61080, Україна, Харківська область, Харків, проспект Льва Ландау 27  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 18.11.2022 00:04
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"
ID: b5f0889773d44a2ba73e0b0a5091360b
99`000.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
92`187.60
Гривня з ПДВ
Переможець
19.11.2022 14:48
2
99`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Код ЄДРПОУ: 43977041
92`187.60
Гривня з ПДВ
19.11.2022
14:48

Укладені договори

Номер договору
399
Дата підписання
25.11.2022
Дата початку дії
25.11.2022
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
92`187.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
76`823.00 Гривня