Процедура закупівлі оголошена 14.11.2022 19:54. Дата останніх змін - 28.11.2022 19:24
Офісне устаткування та приладдя різне
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2022-11-14-015351-a | |
| ID | 29165a2b3ca24ddcb668e645f7ca3454 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2022-11-14-004516-b |
Очікувана вартість закупівлі
162`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Харківський національний університет внутрішніх справ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 162`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
14.11.22
Подання пропозицій
до 18.11.22
Кваліфікація переможця
з 18.11.22
Пропозиції розглянуті
з 19.11.22
Завершена
28.11.22
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, блакитна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
|
| 2) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
|
| 3) |
Лінійка пластикова 30см.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штуки
|
| 4) |
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 55 штуки
|
| 5) |
Фарба штемпельна, колір синій, від 25 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штуки
|
| 6) |
Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штуки
|
| 7) |
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
| 8) |
Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
| 9) |
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штуки
|
| 10) |
Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
|
| 11) |
Точило для олівців з контейнером
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штуки
|
| 12) |
Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
|
| 13) |
Затискачі для паперів 32 мм., 12 шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
|
| 14) |
Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 набір
|
| 15) |
Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
|
| 16) |
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штуки
|
| 17) |
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штуки
|
| 18) |
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штуки
|
| 19) |
Скріпки 50 мм, круглі 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
| 20) |
Скріпки 25 мм, трикутні 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
| 21) |
Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вставками, пише синім, 0,5мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 штуки
|
| 22) |
Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
| 23) |
Лінійка пластикова, 40см.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штуки
|
| 24) |
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
| 25) |
Олівець графітовий HB, дерев'яний, з ластиком
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
| 26) |
Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
|
| 27) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
|
| 28) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штуки
|
| 29) |
Файли для документів А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2022
Умови поставки: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2022 20:00
Версія документу від: 14.11.2022 20:00
ID: 47c16dba1300448ba11ca0c6ad843d29
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, блакитна
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 70 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: блакитний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 70 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: зелений
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінійка пластикова 30см.
Технічні характеристики
Матеріал Очікуване значення: пластик
Довжина Очікуване значення: 30 см
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.
Технічні характеристики
Кількість листів Мінімальне значення: 100
Щільність листів Мінімальне значення: 75 г/м²
Тип склеювання Очікуване значення: Проклеєний
Довжина Мінімальне значення: 75 мм
Ширина Мінімальне значення: 75 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Фарба штемпельна, колір синій, від 25 мл
Технічні характеристики
Колір Очікуване значення: синій
Основа чорнил Очікуване значення: водна
Об'єм, мл Мінімальне значення: 25 мл
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора
Технічні характеристики
Тип клейкої стрічки Очікуване значення: одностороння
Ширина клейкої стрічки Очікуване значення: 24 мм
Довжина клейкої стрічки Мінімальне значення: 18 м
Колір Очікуване значення: прозорий
Товщина клейкої стрічки Мінімальне значення: 40 мкм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 24/6
Кількість штук в упаковці Очікуване значення: 1000
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм
Технічні характеристики
Матеріал Очікуване значення: Пластик
Наявність поля для напису Очікуване значення: Так
Довжина Мінімальне значення: 60 мм
Ширина Мінімальне значення: 20 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.
Технічні характеристики
Кількість листів Мінімальне значення: 440
Щільність листів Мінімальне значення: 55 г/м²
Тип склеювання Очікуване значення: Проклеєний
Довжина Мінімальне значення: 90 мм
Ширина Мінімальне значення: 90 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт.
Технічні характеристики
Кількість листів Мінімальне значення: 420
Щільність листів Мінімальне значення: 70 г/м²
Тип склеювання Очікуване значення: Непроклеєний
Довжина Мінімальне значення: 90 мм
Ширина Мінімальне значення: 90 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Точило для олівців з контейнером
Технічні характеристики
Тип точилки Очікуване значення: ручна
Наявність контейнеру Очікуване значення: так
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 51 мм
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 шт.
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 32 мм., 12 шт. в пачці
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 32 мм
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 шт.
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі
Технічні характеристики
Тип маркера Очікуване значення: для виділення тексту
Пишучий вузол Очікуване значення: клиноподібний
Товщина лінії письма Очікуване значення: 2-4 мм
Основа чорнил Очікуване значення: водна
Колір чорнила Очікуване значення: 4 маркера різних кольорів
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 41 мм
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 шт.
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 50 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: чорний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, синя
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 50 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: синій
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Технічні характеристики
Пробивна потужність Мінімальне значення: 30
Лінійка поділу на формати Очікуване значення: Наявна
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки 50 мм, круглі 100 шт.
Технічні характеристики
Розмір Мінімальне значення: 50 мм
Форма корпусу Очікуване значення: Круглі
Матеріал Очікуване значення: Метал
Покриття Очікуване значення: Нікельовані
Гофрування Очікуване значення: Відсутнє
Кількість в пачці Очікуване значення: 100
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки 25 мм, трикутні 100 шт.
Технічні характеристики
Розмір Мінімальне значення: 25 мм
Форма корпусу Очікуване значення: Трикутні
Матеріал Очікуване значення: Метал
Кількість в пачці Очікуване значення: 100
Покриття Очікуване значення: Нікельовані
Гофрування Очікуване значення: Відсутнє
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вставками, пише синім, 0,5мм
Технічні характеристики
Тип Очікуване значення: кулькова
Вид Очікуване значення: неавтоматична
Матеріал корпусу Очікуване значення: пластик
Наявність ергономічних вставок Очікуване значення: так
Змінний стрижень Очікуване значення: так
Колір чорнила Очікуване значення: синій
Товщина лінії Мінімальне значення: 0.4 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил
Технічні характеристики
Для видалення слідів Очікуване значення: Олівця графітного та чорнил
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінійка пластикова, 40см.
Технічні характеристики
Матеріал Очікуване значення: пластик
Довжина Очікуване значення: 40 см
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 10
Кількість штук в упаковці Очікуване значення: 1000
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Олівець графітовий HB, дерев'яний, з ластиком
Технічні характеристики
Твердість грифеля Очікуване значення: HB
Диаметр грифеля Мінімальне значення: 2 мм
Довжина олівця Очікуване значення: 189 мм
Форма олівця Очікуване значення: Шестигранна
Матеріал корпусу Очікуване значення: Дерево
Наявність ластику Очікуване значення: Так
Заточений Очікуване значення: Так
Диаметр олівця Мінімальне значення: 7 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор
Технічні характеристики
Упаковка Очікуване значення: Флакон
Кришка-дозатор Очікуване значення: Так
Об'єм Мінімальне значення: 100 мл
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 70 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: чорний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Очікуване значення: арочний
Ширина корінця папки Мінімальне значення: 70 мм
Матеріал Очікуване значення: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Очікуване значення: одностороння
Колір Очікуване значення: синій
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Файли для документів А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт.
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4 (210х297 мм)
Формат аркуша паперу Очікуване значення: А4+ (210х297 мм)
Матеріал Очікуване значення: PP (поліпропілен)
Товщина плівки Мінімальне значення: 30 мкм
Фактура поверхні Очікуване значення: глянцева
Колір плівки Очікуване значення: прозорий
Перфорація універсальна Очікуване значення: так
Орієнтація документа Очікуване значення: вертикальна
Кількість файлів в пачці Мінімальне значення: 100 штук
|
Дати та строки
| Дата публікації | 14.11.2022 20:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 14.11.2022 20:00 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 18.11.2022 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Харківський національний університет внутрішніх справ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08571096 |
| Юридична адреса | 61080, Україна, Харківська область, Харків, проспект Льва Ландау 27 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 18.11.2022 00:04
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
ID: d2c947056bf7422b828e24c5b856a932
92`187.60
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
92`187.60
Гривня з ПДВ
Переможець
19.11.2022 14:48
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Код ЄДРПОУ: 43977041
92`187.60
Гривня з ПДВ
19.11.2022
14:48
Укладені договори
Номер договору
399
Дата підписання
25.11.2022
Дата початку дії
25.11.2022
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
92`187.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
76`823.00 Гривня
