Процедура закупівлі оголошена 14.11.2022 17:14. Дата останніх змін - 01.12.2022 00:00
ДК 021:2015: 43320000-2 - Будівельне обладнання, 43327000-1 Збірне обладнання (пілотна установка) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2022-11-14-014503-a | |
| ID | ff000dc2df08411e9648aab269ba462f |
Загальна очікувана вартість закупівлі
4`420`877.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 4`420`877.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 132`600.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
14.11.22
Період уточнень
до 19.11.22
Період оскаржень
до 19.11.22
Подання пропозицій
до 22.11.22
Кваліфікація переможця
з 22.11.22
Пропозиції розглянуті
з 25.11.22
Закупівля не відбулась
01.12.22
16.11.2022, 11:09
НЕДОБРОСОВІСНИЙ ЗАМОВНИК
Загальне запитання щодо оголошення
НЕ МОЖУТЬ ЗАПЛАТИТИ ГРОШІ ЗА ПОСТАВКУ ТОВАРУ БІЛЬШЕ РОКУ, ВСІ ВИМОГИ ІГНОРУЮТЬ. ХОЧЕТЕ ПОПРОЩАТИСЯ З ГРОШИМА ТОДІ ПРИЙМАЙТЕ УЧАСТЬ У ЗАКУПІВЛЯХ,
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.11.2022, 16:06)
Доброго дня, шановний Учаснику!
Згідно з пунктом 51 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ № 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. При цьому поставлене Вами запитання до процедури не відноситься до роз’яснень щодо тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру жодним чином.
Для вирішення таких питань законодавством України передбачені інші механізми та способи їх врегулювання, а саме: досудове врегулювання господарських спорів і судовий порядок вирішення спорів за договорами, які передбачені Господарським процесуальним кодексом України та Цивільним процесуальним кодексом України.
Водночас інформуємо, що Ваше «питання» є поширенням неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, що є дискредитацією суб'єкта господарювання відповідно до статті 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (далі – Закон).
Також статтею 10 Закону передбачено, що схиленням до бойкоту суб'єкта господарювання є спонукання до відмови від установлення договірних зв'язків із цим суб'єктом господарювання, до невиконання (розірвання) або виконання неналежним чином договірних зобов'язань перед цим суб'єктом господарювання.
Відповідно до статті 151 Закону поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб'єкта господарювання.
Вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф, що визначено статтею 21 Закону.
Прерогативою ПрАТ «АК «Київводоканал» як суб’єкта господарювання, що забезпечує місто Київ водопостачанням господарсько-побутового призначення та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством, а також здійснює водовідведення стічних вод споживачів, являється створення належних умов до споживання та користування необхідними благами відповідно до фізичних потреб населення, пов’язаних насамперед з соціальною сферою, особливо в умовах правового режиму воєнного стану.
При цьому зауважуємо, що поширення інформації, яка не відповідає дійсності та фактичним обставинам справи на тлі подій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, направлена на підрив ділової репутації Товариства та зрив виконання поставлених завдань та функцій суб’єкта господарювання відповідно до мети його основної діяльності.
Згідно з пунктом 51 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ № 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. При цьому поставлене Вами запитання до процедури не відноситься до роз’яснень щодо тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру жодним чином.
Для вирішення таких питань законодавством України передбачені інші механізми та способи їх врегулювання, а саме: досудове врегулювання господарських спорів і судовий порядок вирішення спорів за договорами, які передбачені Господарським процесуальним кодексом України та Цивільним процесуальним кодексом України.
Водночас інформуємо, що Ваше «питання» є поширенням неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, що є дискредитацією суб'єкта господарювання відповідно до статті 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (далі – Закон).
Також статтею 10 Закону передбачено, що схиленням до бойкоту суб'єкта господарювання є спонукання до відмови від установлення договірних зв'язків із цим суб'єктом господарювання, до невиконання (розірвання) або виконання неналежним чином договірних зобов'язань перед цим суб'єктом господарювання.
Відповідно до статті 151 Закону поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб'єкта господарювання.
Вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф, що визначено статтею 21 Закону.
Прерогативою ПрАТ «АК «Київводоканал» як суб’єкта господарювання, що забезпечує місто Київ водопостачанням господарсько-побутового призначення та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством, а також здійснює водовідведення стічних вод споживачів, являється створення належних умов до споживання та користування необхідними благами відповідно до фізичних потреб населення, пов’язаних насамперед з соціальною сферою, особливо в умовах правового режиму воєнного стану.
При цьому зауважуємо, що поширення інформації, яка не відповідає дійсності та фактичним обставинам справи на тлі подій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, направлена на підрив ділової репутації Товариства та зрив виконання поставлених завдань та функцій суб’єкта господарювання відповідно до мети його основної діяльності.